Ładna końcówka

Data: 2009-08-05 16:57:01
Autor: kigam
Ładna końcówka
Dziś bez konieczności ubiegania się o wizę do USA możnabyło zobaczyc
Niagarę.

Data: 2009-08-05 17:11:39
Autor: Dombrek
Ładna końcówka

Dziś bez konieczności ubiegania się o wizę do USA możnabyło zobaczyc
Niagarę.

Niagarę można oglądać również bez wizy z pozycji kanadyjskiej. Ale tak czy siak oszczędności są na bilecie samolotowym. I ta dzisiejsza polska Niagara znacznie bardziej mi się podobała szczególnie z tego powodu:
http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=882 (część pierwsza)
http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=883 (część druga)
Całość dziś zrealizowana.

Dombrek

Data: 2009-08-05 17:33:44
Autor: kigam
Ładna końcówka

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Niagara
znacznie bardziej mi się podobała szczególnie z tego powodu:

Fartowny trade ;-) mogły cie rejczaki rozjechać.

Data: 2009-08-05 23:10:49
Autor: Dombrek
Ładna końcówka
Fartowny trade ;-) mogły cie rejczaki rozjechać.

No pewnie... wczoraj 8p do SL, dziś już palili ogniem po tyłku w odległości 3p. Ale dorzuciłem do swojego pieca i jakoś się udało.
Oczywiście mogę powiedzieć, że był tam Fibon, wskaźnik i trzy kreski na krzyż (bo tak naprawdę było  ;) ), ale trochę nerwowy byłem po porannym odpale i rączki się spociły.
No cóż, taka branża. Ale żeby nie być gołosłownym w komentach, które piszę, to każdy popieram własnymi pozycjami. Pewnie jak mnie teraz "szwagry" namierzą, to mnie przewiozą (vide słynny przewoźnik traderów: http://www.stopazwrotu.pl/blog.php?blogid=109 ), ale co tam... jest ryzyko jest zabawa ;)
Dombrek

Data: 2009-08-05 21:16:12
Autor: Fidelio
Ładna końcówka

[...]

To do Kanady bez wizy? Nie wiedziałem.

Data: 2009-08-05 21:19:02
Autor: Damian
Ładna końcówka
To do Kanady bez wizy? Nie wiedziałem.

musisz miec tylko nienajstarszy paszport

Ładna końcówka