Ładna pogoda :(

Data: 2017-03-29 16:49:11
Autor: wO.Ă´hoo!
Ładna pogoda :(
W dniu 26.03.2017 o 19:44, Akarm pisze:
przyjemność jazdy. Najczęściej ta tępa hołota uważa, że kilkulatek jest
pełnoprawnym rowerzystą. W zasadzie nie mam nic do chamów, pod
warunkiem, że nie będą chcieli zaprowadzać swoich obyczajów w mieście -
ale to na nic, jednak wiocha z nich zawsze wychodzi.

Dziś przejeżdżam przez wiochę. Droga klasy "D", szeroka na ok. 2,5 m. Z przeciwka prawą stroną idzie baba pchająca wózek, środkiem idzie facet, lewą stroną natomiast ich kundel bez smyczy. Musiałem wyhamować praktycznie do zera i całą trójkę przepuścić. I tacy ludzie się rozmnażają.

Na młodą panienkę, która nie zeszła na mój widok z parkowej ścieżki dla rowerów śladem swoich dwóch koleżanek, mogę machnąć ręką, bo była młoda, ładna i się wdzięcznie uśmiechała. ;)

Data: 2017-03-30 14:49:18
Autor: isn't he?
Ładna pogoda :(
W dniu 2017-03-29 o 16:49, wO.ôhoo! pisze:

Na młodą panienkę, która nie zeszła na mój widok z parkowej ścieżki dla
rowerów śladem swoich dwóch koleżanek, mogę machnąć ręką, bo była młoda,
ładna i się wdzięcznie uśmiechała. ;)

Pics or didn't happen.

isn't he?

Data: 2017-03-31 10:25:33
Autor: Marek
Ładna pogoda :(
wO.ôhoo! napisał:

Na młodą panienkę, która nie zeszła na mój widok z parkowej ścieżki dla rowerów śladem swoich dwóch koleżanek, mogę machnąć ręką, bo była młoda, ładna i się wdzięcznie uśmiechała. ;)

Niewiele rzeczy bardziej wnerwia w naszych czasach niż relatywizm.
"Łaska pańska na pstrym koniu jeździ", więc zmień baronie wierzchowca.
(Też ;) ).

--
Marek

Ładna pogoda :(