Ładna, znaczy głupia.

Data: 2010-09-24 02:41:32
Autor: zbig
Ładna, znaczy głupia.
Niezły ubaw mialem wczoraj oglądając jak się Kaczor miota w "krzyżowym
ogniu" pytań dzieciaków. Jak zwykle wyszedł na zrzędliwego starego
mantykę. Pomijając fakt, ze określił posłankę Muchę jako "znaną z
tego , że jest ładna a nie z tego , że ma jakieś przemyślenia
polityczne", to tylko kolejny dowód zwykłego braku kultury inteligenta
z Żoliborza, to jeszcze kompletnie nie potrafił podejść lajtowo, na
luzie do tematu. Stary safanduła.

Data: 2010-09-24 11:25:05
Autor: Antenka
Ładna, znaczy głupia.
On 24 Wrz, 11:41, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Stary zbig-pryk dał głos.

Antenka

Data: 2010-09-24 11:48:04
Autor: mi
Ładna, znaczy głupia.
On 24.09.2010 11:41, zbig wrote:
[...]

Dla młodych, wykształconych z dużych miast to teraz trzeba przygotowywać specjalną ładną a bezmyślną papkę? :>

To z czego jest znana posłanka Mucha? Chętnie się dowiem. Bo ja ją znam tylko z długich nóg i sprawiania wrażenia.

Byłem i jestem całkowitym przeciwieństwem PiS-u i jego programu. Ale to obecnie jedyna parlamentarna partia polityczna, która może jeszcze działa wg. (jakkolwiek pojmowanej) polskiej racji i może nie została jeszcze zinfiltrowana przez TW i obcych agenciaków.

mi

Data: 2010-09-24 03:19:14
Autor: zbig
Ładna, znaczy głupia.
On 24 Wrz, 11:48, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:
On 24.09.2010 11:41, zbig wrote:

> [...]

To z czego jest znana posłanka Mucha? Chętnie się dowiem. Bo ja ją znam
tylko z długich nóg i sprawiania wrażenia.

To typowe dla pewnej grupy, właściwie dla większości naszej populacji,
jeśli nie znam jakichś faktów, to znaczy , że one nie istnieją.
Na stronie posłanki Muchy możesz sobie przeczytać o jej działalności w
Sejmie.
Złożyła np. 112 interpelacji poselskich. To chyba niemało. Wydaje się,
że wymaga to jakichś przemyśleń politycznych, a tych poseł Kaczyński
posłance Musze odmawia.

[...]

Byłeś "przeciwieństwem" PiSu? Sądząc po niezwykłej swobodzie
poruszania się meandrami polszczyzny, pasujesz do PiSu jak ulał.
Co do polskiej racji stanu to mam przekonanie, żeby lepiej nie
pojmować jej "jakkolwiek"

Data: 2010-09-24 13:25:33
Autor: mi
Ładna, znaczy głupia.
On 24.09.2010 12:19, zbig wrote:
Złożyła np. 112 interpelacji poselskich. To chyba niemało. Wydaje się,

Zgadza się. Wydaje ci się.

1. część z nich jest interpelacjami grupowymi
2. większość z nich jest bardzo krótka i zawiera się w szablonie "Jakie jest stanowisko [kogoś] w sprawie [...]?"
3. Przejrzałem ok. 10 pierwszych i żadna nie przekracza znormalizowanego arkusza maszynopisu włączając w to cytaty, zwroty grzecznościowe, przypisy do źródeł i podpisy.

że wymaga to jakichś przemyśleń politycznych, a tych poseł Kaczyński
posłance Musze odmawia.

No jeśli w/w interpelacje "co pan sądzi o ..." są przejawem przemyśleń politycznych to pewnie są to przemyślenia polityczne na poziomie młodych wykształconych z dużych miast.

Byłeś "przeciwieństwem" PiSu? Sądząc po niezwykłej swobodzie
poruszania się meandrami polszczyzny, pasujesz do PiSu jak ulał.

Ojej. Sądząc po głębokości analizy to do młodych wykształconych z dużych miast pasujesz jak ulał.

Co do polskiej racji stanu to mam przekonanie, żeby lepiej nie
pojmować jej "jakkolwiek"

Lepiej pojmować ją wg. standardów platformianej agentury, która jest zdolna podpisać niekorzystną umowę handlową na 27 lat po sztywnych cenach?

mi

Data: 2010-09-24 04:40:28
Autor: zbig
Ładna, znaczy głupia.
On 24 Wrz, 13:25, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:
> [...]

No jeśli w/w interpelacje "co pan sądzi o ..." są przejawem przemyśleń
politycznych to pewnie są to przemyślenia polityczne na poziomie młodych

Nie zaryzykowałbym twierdzenia o jakichś nadzwyczajnych kompetencjach
politycznych p. Muchy, ale jest niewątpliwe, że oprócz urody posiada
także i mózg, czego niestety (urody i mózgu) nie uświadczysz po
przeciwnej stronie (Szczypińska, Kempa oraz inne poślice z PiS)

> [...]
> poruszania się meandrami polszczyzny, pasujesz do PiSu jak ulał.

Ojej. Sądząc po głębokości analizy to do młodych wykształconych z dużych
Zgadzam się, choć młody jestem już jedynie duchem.

> [...]

Lepiej pojmować ją wg. standardów platformianej agentury, która jest
zdolna podpisać niekorzystną umowę handlową na 27 lat po sztywnych cenach?

Masz jak widzę informacje nieaktualne to po pierwsze.
Po drugie, gdybyś nie wiedział to w Polsce rządzi koalicja. PO nie
było skłonne podpisać takiej umowy . To był plan Pawlaka, stąd wzięła
się formalna prośba min. Sikorskiego (PO) do Komisji Europejskiej o
zbadanie zgodności umowy z prawem europejskim. Krytyczna opinia KE
została wykorzystana do zmiękczenia Pawlaka.

Data: 2010-09-24 14:27:02
Autor: Marek Czaplicki
Ładna, znaczy głupia.
mi dnia pią wrzesień 24 2010 13:25 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

On 24.09.2010 12:19, zbig wrote:
[...]

właściwie to właśnie unikanie rozwlekłości i tworzenie pytań i interpelacji
zawierających samo meritum jest oznaką pracowitości. na posiedzeniach
sejmowych często można trafić na interpelacje, których autor więcej uwagi
przywiązuje do powiedzenia co sam sądzi o danej sprawie, niż tego co chce
się dowiedzieć. zanim dojdzie do sedna to czasami czas na zadanie pytania
mu mija. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-24 16:43:46
Autor: cirrus
Ładna, znaczy głupia.
Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7hs4n$kct$1news.onet.pl...
On 24.09.2010 11:41, zbig wrote:
[...]

Nie tylko, na dodatek ma za sympatykow takich bezmózgowców jak ty.

--
stevep

Data: 2010-09-24 12:06:12
Autor: Miglanc
Ładna, znaczy głupia.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3d29b9ca-eb8b-42df-ad84-5a40c1bbe40bm1g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

Szczepińska została odstawiona od cycka więc prezes rozgląda się za kims nowym!

--

Zahir

Data: 2010-09-24 12:14:28
Autor: awe
Ładna, znaczy głupia.

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c9c780e$0$20993$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
jezu moze ciebie wybierze, umaluj sie
awe

Data: 2010-09-24 11:32:22
Autor: Antenka
Ładna, znaczy głupia.
On 24 Wrz, 12:14, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4c9c780e$0$20993$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> luzie do tematu. Stary safanduła.

> Szczepińska została odstawiona od cycka więc prezes rozgląda się za kims

-- -- -- -- -- -- -
jezu moze ciebie wybierze, umaluj sie
awe- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Koniecznie niech wskoczy w szpileczki, zaopatrzy się w kopertówkę i
małego, kanapowego pieseczka z ostrymi ząbkami!  :D

Antenka

P.s. A pończochy to tylko samonośne !

Data: 2010-09-24 12:19:20
Autor: Miglanc

[...]

[...]