dne auta?

Data: 2012-03-04 10:06:26
Autor: to
dne auta?
begin megrims
Osobi艣cie podoba mi si臋 Astra IV, najnowsze Sirocco, najnowsze Megane.
Nawet Insignia wydaje si臋 by膰 艂adna.

Jakie macie typy na naj艂adniejsze auta?

Ja mam mieszane uczucia, bo co prawda wychodzi teraz sporo aut, kt贸re mi si臋 od razu podobaj膮, ale te偶 szybko podoba膰 si臋 przestaj膮. A taka np. 156 GTA czy nawet E-34 podoba mi si臋 do tej pory.

Z tej listy Scirocco mi nie le偶y (szczeg贸lnie z boku -- ni to hatchback, ni to coupe...).

Data: 2012-03-04 11:20:58
Autor: megrims
艁adne auta?
W dniu 2012-03-04 11:06, to pisze:
(ciach)
Ja mam mieszane uczucia, bo co prawda wychodzi teraz sporo aut, kt贸re mi
si臋 od razu podobaj膮, ale te偶 szybko podoba膰 si臋 przestaj膮. A taka np.
156 GTA czy nawet E-34 podoba mi si臋 do tej pory.

nie艣miertelny jest kszta艂t 911. Dla mnie klasyk. I jedyne auto sportowe,
kt贸re znosi katowanie i mo偶na nim je藕dzi膰 codziennie.

Data: 2012-03-04 14:20:21
Autor: to
dne auta?
begin megrims
nie艣miertelny jest kszta艂t 911. Dla mnie klasyk. I jedyne auto sportowe,
kt贸re znosi katowanie i mo偶na nim je藕dzi膰 codziennie.

Fakt, a z luksusowych najbardziej chyba lubi臋 tego Jaga:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8d/Jaguar_xjr_100.jpg

....i pozosta艂e w tym stylu z poprzednich w stosunku do niego 20 lat. ;)

dne auta?