Ładne zdjęcia z jaskiń w Anglii

Data: 2010-08-11 18:07:12
Autor: Pszemol
Ładne zdjęcia z jaskiń w Anglii
Data: 2010-08-12 05:14:13
Autor: jacekplacek
Ładne zdjęcia z jaskiń w Anglii
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1301823/Deep-dark-dangerous-
Incredible-
pictures-Martin-Farr-Britains-best-cave-diver.html

"Zdjęcia" oznacza, że są co najmniej dwa. Możesz wskazać, które z podlinkowanych zdjęć jest z jaskiń W Anglii?

Data: 2010-08-12 07:11:27
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:i3vvv5$dho$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jacek - pomyliłem się, zdjęcia nie z jaskin w Anglii tylko od angielskiego
nurka - "jaskiniowca". Brawo za uchwycenie pomyłki!

Data: 2010-08-12 14:37:29
Autor: jacekplacek
> [...]

Jacek - pomyliłem się, zdjęcia nie z jaskin w Anglii tylko od angielskiego
nurka - "jaskiniowca". Brawo za uchwycenie pomyłki!
E tam... Bardziej podoba mi się wersja, że fajne zdjęcia z jaskiń pojawiły się w Anglii :)

Data: 2010-08-12 07:25:54
Autor: jacekplacek
[...]

Tutaj bliższe Anglii, niż w pszemolowym linku:
http://vimeo.com/9866453
a tu, równie bliskie, co u pszemola :)
http://vimeo.com/2388431

Data: 2010-08-12 10:00:32
Autor:

Data: 2010-08-12 10:03:23
Autor:
"Przemol" awansowałeś na krótką listę, osób które próbuje poniżać Jacek
Biernacki "jacekplacek".
Rozsądną reakcją jest kultura osobista i brak odpowiedzi.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-08-12 10:20:59
Autor: jacekplacek
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Rozsądną reakcją jest kultura osobista...

<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a) też to:
&#8222;Ale gdybyś nie był taka pizda&#8230;.&#8221;
&#8222;ujadaj ile wlezie nie poddawaj się gdzie znajdę drugiego tak nie  zrównoważonego psychicznie gościa. który reklamuje "IANTD Żabierek"
Zesrasz się ze strachu
Właścicielu pomnika sraczyka w bazie CS, żyjesz w świecie równoległym do
realnego
Jak na jebanego oszczercę przystało
Znowu się przypierdalasz
będę pisał "jacekparówa" lub "jacekpiździelec" co wybierasz ?
jeśli tego nie zrobisz to jesteś jebanym kłamcą w recydywie.
Jesteś koszmarnie głupi mocno ograniczony.
"jacekplacek" ty nie jesteś nie skrupulatny, ty jesteś jebanym oszczercą,
Nawet głąbie nie rozumiesz tekstu pisanego, nie zamierzam Ciebie przepraszać
Pierdolnięcie pięścią chyba wodnego ratownika posiadasz, bo ja tak
Ty jesteś tępy też prymitywny
Czy już Tobie mówiłem że jesteś prymitywem
Kłamliwa menda "jacekplacek"
Cierpisz na paranoję
pokazywanie miałkości ludzi z odłamu "IANTD Żabierek", to czysta zabawa
Kłamliwa menda z waszmości wyłazi i prostak, jak na "IANTD Zabierek"
przystało
srasz sobie na głowę
będziesz mógł zrobić wytrysk wkurwienia
Spadaj miernoto
Teksty do kabaretu psychiatrycznego
napisałeś to bo byłeś wkurwiony do białości
Tak jak Ty miernoto
ty jesteś czub, z IANTD
pozdrawiam rc

Zdrowia psychicznego życzę.

Data: 2010-08-12 10:42:54
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Rozsądną reakcją jest kultura osobista...
> [...]
> Spadaj miernoto
> Teksty do kabaretu psychiatrycznego
> napisałeś to bo byłeś wkurwiony do białości

Jackowi Biernackiemu, Który teraz czepia się "Przemola" i próbuje poniżać
pisząc z małej litery jego log.

> będę pisał "jacekparówa" lub "jacekpiździelec" co wybierasz ?

Po tym wpisie przestał Jacek Biernacki przekręcać mój log.

Tu klasyka działalności Jacka Biernackiego.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108281&pid=1108357&MID=%3Ci0tde3%24m9c%241%40inews.gazeta.pl%3E

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-12 10:56:02
Autor: jacekplacek
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Rozsądną reakcją jest kultura osobista...

  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał do pszemola też to: - KTS (Król Trollowskiej Sraczki)
- Wybierz czy traktować Ciebie jak OWD PADI (na polskim rynku to pejoratywne
określenie) czy jak nurka.
- Tu też nikt nie pireniczy się z "OWD ekspertem Przemolem", głupek jesteś.
- Włodek daruj sobie rozmowę z tym bytem, zapierdala posty jak pepesza
- Potraktuj<pszemola> jak krzaki po piwie
- jesteś "elementem neutralnym dwuelementowej grupy z dodawaniem"
- odzywa się "Przemolek" potem wychodzi
- "OWD Maseter". Dlatego nie rozumiesz o czym była mowa
- tylko "OWD Maser" onanizuje się limitem 18m
- Nie wiesz a pyszczysz, bo masz niskie poczucie własnej wartości
- Kłamiesz, nie znasz tematyki a pieprzysz jak poseł
- czy dalej robisz za dupę bitmapową ?
- pozostajesz kłamliwą dupą bitmapową
- jesteś myszką z którą się bawię w obdzieranie ze skóry, na raty, żeby
dłużej zabawa trwała
- jesteś Trollem przedniego gatunku
- Gratuluję wysokiej kultury chyba z Krakowa.
- opiniami takiej dupy jak Ty, nie mogę się przejmować
itd..

Data: 2010-08-12 11:15:22
Autor:
[...]

To zrób streszczenie własnych wpisów, będziesz wyglądał jak Jacek Biernacki.
Przeprosisz za kłamstwa oszczerstwa i pomówienia ?
Gdybyś nie próbował poniżać to twoje żale miały by sens, teraz to bezpodstawne
żale prymitywa.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108959&pid=1108998&MID=%3Ci29kk8%24bnc%241%40inews.gazeta.pl%3E

Mam szczeliwa do grzybków zaworów tlenowych nie są teflonowe, są na wtryskarce
formowane (termoplastyczne).
Tak popisywał się "jacekplacek" teraz po odsłonięciu że to Jacek Biernacki
rura jemu zmiękła. Nie miał odwagi cywilnej żeby podać swoje dane osobowe.
Pisze poniżając siebie, dane kilku osób z małej litery, prymityw który wymaga
poszanowania prymitywa, bez wzajemności ma to się odbywać.
"Nie czyń drugiemu co tobie nie miłe" Jacku Biernacki jakieś zgłoszenie w sprzęcie nurkowym masz czy NIE ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-12 11:29:29
Autor: jacekplacek
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Mam szczeliwa do grzybków zaworów tlenowych nie są teflonowe, są na
wtryskarce
formowane (termoplastyczne).

czarnecki, to że masz i używasz do swoich zaworów jakigoś nie dedykowanego ku temu gówna, nie oznacza, że tak mają wszyscy. Ae nie bądź potem zdziwiony, że w warunkach NORMALNEJ eksploatacji coś ci wysiada. Temat był o butlach nurkowych na powietrze i szybkim napełnianiu tych butli POWIETRZEM, więc twoje bzdury o innych grzybkach i wszelkich rozważaniach o warunkach tlenowych są zwykłym krętactwem upokorzonego głąba.

[...]

Nie mam. ty natomiast masz i publicznie ośmieszasz się brakiem znajomości właściwości wymaganych ku temu materiałów i nie znajomością mechanizmów termicznych zachodzących w butlach nurkowych. O braku jakichkolwiek uprawnień na sprzęt CC, potwierdzających twoje kwalifikacjie nie wspomnę. O dekompresji tlenowej nawet nie ma co wspominać - tygodniami kłamałeś, że ilorazu ciśnień =4 żaden model nie zakłada, co wykazałem na podstawie wyliczeń Z-plannera.

Data: 2010-08-12 15:21:26
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
czarnecki,

Jacku Biernacki nazwiska osób piszemy z dużej litery możesz się tego nauczyć,
chyba że robisz to celowo. Jeśli tak to wiesz kim jesteś .... .

[...]

Przeczytaj wpis Włodka Kołacza, kłamiesz bo jesteś chory psychicznie co też
mogę łatwo wykazać, sam pisałeś że denerwuję ciebie niemiłosiernie że nie
panujesz nad zwieraczami emocjonalnymi.

> [...]

Nie mam. ty natomiast masz i publicznie ośmieszasz się brakiem znajomości właściwości wymaganych ku temu materiałów i nie znajomością mechanizmów termicznych zachodzących w butlach nurkowych. O braku jakichkolwiek uprawnień na sprzęt CC, potwierdzających twoje kwalifikacjie nie wspomnę. O dekompresji tlenowej nawet nie ma co wspominać - tygodniami kłamałeś, że ilorazu ciśnień =4 żaden model nie zakłada, co wykazałem na podstawie wyliczeń Z-plannera.

Pokazałeś zalecenie jakiegoś ośrodka hiperbarycznego do stosowania takiej
dekompresji w górach, sprawdziłeś jaką wykonywał Michał Brajta którą zalecił
dr Kot i dr Sićko.
Może coś powiesz o awaryjnej dekompresji TMX która zabija a Paweł Poręba ją
zalecił.
Paweł Poręba instruktor IANTD zaleca morderczą dekompresję awaryjną która sama
wymaga dekompresji. Ma zalecenie jakiegoś ośrodka na tą morderczą zabawę. Nie powiesz nic bo Ciebie na tym polu również nie ma.
Jako jeden z niewielu mam zgłoszenia, dalej znasz na pamięć i też nic nie
rozumiesz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-12 16:00:48
Autor: jacekplacek
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):  > czarnecki,

> [...]

mogę łatwo wykazać, sam pisałeś że denerwuję ciebie niemiłosiernie że nie

"Zatem fizycznie rzecz ujmując miejscowy wzrost temp. na zaworze wystąpi ponad
wszelką wątpliwość. Cóż fakt ten jest faktem fizycznym i tyle. Tylko że spadek ciśnienia gazu za dławieniem przepływu
spowoduje spadek temperatury całego zaworu bo są to dużo większe zjawiska
przez to bardzo dobrze widoczne."
Umiesz czytać, czy nie umiesz? Zawór podczas szybkiego ładowania chłodzi się, czy grzeje? Nie dyskutuj z faktami.

> [...]

dekompresji w górach, sprawdziłeś jaką wykonywał Michał Brajta którą zalecił

Czytałem. Co to ma dorzeczy? Oni opracowali strategię, jakąś drogę wyjścia. Możesz gdzieś wskazać, że jest jedynie słuszna? NIE możesz. Pokazałem ci możliwość wyjścia po dekompresji tlenowej z ilorazem =4? Pokazałem. Kolejny raz dyskutujesz z faktami.

[...]

Nie zaleca. NOF to nie jest zbiór zaleceń. HAW pokazał ci, gdzie i czego masz szukać. Ja dla swojej wiedzy wyjaśniłem już o co chodzi z EAN50 i TMX. Polemizuj sobie dalej sam z sobą. Dyskutując z faktami, pokazujesz, że nie nadajesz się do jakiejkolwiek dyskusji. Fakty można interpretować, ale przeczenie im, jest tylko śmieszne.

Nie powiesz nic bo Ciebie na tym polu również nie ma.
Jako jeden z niewielu mam zgłoszenia, dalej znasz na pamięć i też nic nie
rozumiesz.

Patenty masz? Nie masz. Spadaj na drzewo.

Data: 2010-08-12 17:20:59
Autor:
[...]

Wróblewski i Olszewski używali dławienia do skraplania gazów.

Umiesz czytać, czy nie umiesz? Zawór podczas szybkiego ładowania chłodzi się, czy grzeje? Nie dyskutuj z faktami.

Mówiłem to już kilka razy lecz powtórzę, zależy czy on jest głównym elementem
dławiącym, możesz to sprawdzić na ogranicznikach przepływu które ma Andrzej
Sala. Akurat kapilara robi się zimna. O ogrzewaniu od butli ulega zawór w
której gaz ulega sprężaniu.

>  > > na sprzęt CC,

To jest najlepsze, wielu jest instruktorów od obiegów zamkniętych i CO ? i
NIC. Gówno mogą wymyślić nowego. Wpadł mi w ręce kurs na SCR CMF wyjątkowo przeczytałem to dzieło od kończ
kartka po kartce niczego nowego się nie dowiedziałem a zamęczył bym znakomitą
większość instruktorów na tym typie SCR.
To nie uczy niczego konkretnego innym dziełem jest książka "Aparaty Nurkowe
... " tu jest dużo więcej istotnych informacji. To dla Ciebie zbyt trudna
lektura, może wstęp byś zrozumiał, ale i to nie jest pewne.

> [...]

Czytałem. Co to ma dorzeczy? Oni opracowali strategię, jakąś drogę wyjścia. Możesz gdzieś wskazać, że jest jedynie słuszna? NIE możesz.

Mogę, Michał Brajta nie miał problemów dekompresyjnych, nikt z uczestników
również. To udowodnij że jest błędna.
  Pokazałem ci
możliwość wyjścia po dekompresji tlenowej z ilorazem =4? Pokazałem. Kolejny raz dyskutujesz z faktami.

Czy rozumiesz znaczenie słowa prawie wszystkie ? czy pojawił się w Twoich
przykładach również przystanek tlenowy na 3m ?
Czyli nie wszystkie.

> Może coś powiesz o awaryjnej dekompresji TMX która zabija a Paweł Poręba ją
> zalecił.
> Paweł Poręba instruktor IANTD zaleca morderczą dekompresję awaryjną która sama
> wymaga dekompresji. Ma zalecenie jakiegoś ośrodka na tą morderczą zabawę. Nie zaleca. NOF to nie jest zbiór zaleceń. HAW pokazał ci, gdzie i czego masz szukać. Ja dla swojej wiedzy wyjaśniłem już o co chodzi z EAN50 i TMX.

Haw ma problemy z modelem Buhlmana, dekompresja jest jasno napisana na str 17,
awaryjna na TMX. Jest letalna (to trudne słowo, sprawdź znaczenie).
Polemizuj sobie dalej sam z sobą. Dyskutując z faktami, pokazujesz, że nie nadajesz się do jakiejkolwiek dyskusji. Fakty można interpretować, ale przeczenie im, jest tylko śmieszne.

Fakt jest taki, że dekompresja awaryjna wymaga dekompresji, dlatego nie może
odsycać tylko nasyca organizm. Dyskutując, a w zasadzie udając że Paweł Poręba
nie wpierdzielił się na minę, to gówniarstwo. I brak rzetelności.

> Nie powiesz nic bo Ciebie na tym polu również nie ma.
> Jako jeden z niewielu mam zgłoszenia, dalej znasz na pamięć i też nic nie
> rozumiesz.
> Patenty masz? Nie masz. Spadaj na drzewo.

Jacku Biernacki ty nie masz nic. Wiec już siedzisz na drzewie ?
Ciebie nie ma.
http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=169040#169040 Nawet takiego sprawdzenia znanego stanu techniki, nie jesteś sam, instruktorzy
od obiegów zamkniętych też grzeją Twoją ławkę.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-15 12:38:31
Autor: jacekplacek
wracając do zdjęć
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
ciach, bo miało być o zdjęciach

Wracając do zdjęć. Nasz ryszard jest nie tylko fachoFcem od rebów. Zna się też na obróbce zdjęć. Weźmy np. całkiem fajne, luzackie zdjęcie: http://tinyurl.com/3akg9dj i skrzyżujmy je z rysiem, który uznał, że może być jeszcze fajniejsze. Pomyślał, popracował i oto efekt:  http://tinyurl.com/2uej8vz Tak sobie myślę, że dopóki rysio mówi, to czasem całkiem fajnie mówi. Ale czasem rysio działa i to już jest trochę inne, od powszechnej estetyki. No i widać wiedzę wprowadzoną w życie.

Data: 2010-08-15 16:47:19
Autor:
wracając do zdjęć
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Jacku Biernacki imiona nazwiska piszemy z dużej litery. Czy to taka UBecka tradycja ?

Co do obróbki zdjęć i grafiki to:
Slajdy wywoływałem w już 75r
Odbitki barwne z korekcją również robiłem, zajmowałem się fotografią reprodukcyjną na wiekoformatowej kamerze
reprodukcyjnej (samodzielnie zbudowanej). Obiektyw Apo T 9/750mm potem Apo
Germinar 9/750mm był podstawowym, pomocniczym Apo Germinar 9/450mm
Photoshopem posługuję się od wersji 2,5 "ząb rekina".
Razem z firmą Neokart GIS robiliśmy "Satelitarną Mapę Obrazową Tatr".
W wcześniej zrobiłem zgłoszenie dotyczące technik projektowych, przeszedł
odpowiedni czas po publikacji zostało przebadane mogłem opłacić i posiadać
patent. Tyle że to nie miało sensu.

Co Ty Jacek Biernacki możesz ze swej strony zaprezentować z nowych własnych
opracowań. Może jakiś znak firmowy ? może inny ciekawy projekt graficzny albo
nową technikę w fotografice ?
Nawet na zgłoszenie Ciebie nie stać w sprzęcie nurkowym w innych dziedzinach
również.

Nikt Jacek Biernacki.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-12 08:31:47
Autor: Lukasz Lechowicz
Użytkownik Pszemol napisał:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1301823/Deep-dark-dangerous-Incredible-pictures-Martin-Farr-Britains-best-cave-diver.html
O historii exploracji brytyjskiej jaskini Wookey Hole -  Gavin Newman nakrecil film Wookey Exposed - polecam

Pzdr
Luc

Data: 2010-08-12 10:47:22
Autor: Eloster
Ładne zdjęcia z jaskiń w Anglii
Drogi kolego Pszemol,
Fotografie sa faktycznie niesamowite.
Pojawił się jednak jeden problem związany z tłumaczeniem z języka angielskiego. Tytuł brzmi: "Incredible pictures from Britain's best cave diver" co na język polski należy przetłumaczyć "Niesamowite obrazy zrobione przez najlepszego brytyjskiego nurka jaskiniowego"
Nic tu nie ma o tym, że fotki zostały zrobione w Brytanii. Dlatego też kolega jacekplacek nie potrafił znaleźć żadnej fotki tam wykonanej. Zamiast jednak wyjaśnić sprawę zaczyna sie mądrować, mozliwe, że nie w pełni rozumiejąc treści napisane w przywołanej stronie.

Pozdrawiam
Peace

Data: 2010-08-12 07:12:57
Autor: Pszemol
" Eloster" <eloster@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:i40jfp$e9b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zauważyłem już swoją pomyłkę i zauważyłem też że Jacek bardzo się
tym przejął ale w sumie nie ma o czym mówić ani czym się przejmować.

Data: 2010-08-12 11:01:12
Autor:
 Eloster <eloster@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Dlatego też kolega jacekplacek nie potrafił znaleźć żadnej fotki tam wykonanej. Zamiast jednak wyjaśnić sprawę zaczyna sie mądrować, mozliwe, że nie w pełni rozumiejąc treści napisane w przywołanej stronie.

Masz rację słabo orientuje się w języku angielskim, kiedyś miał zastrzeżenia
do pisowni Draeger. pozdrawiam rc

Data: 2010-08-12 11:13:48
Autor: jacekplacek
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Masz rację słabo orientuje się w języku angielskim, kiedyś miał zastrzeżenia
do pisowni Draeger.
Nigdy nie twierdziłem, że znam angielski a przeciwnie i owszem. Tylko coś nie potrafię sobie przypomnieć, jakie to ja miałem zastrzeżenia co do pisowni słowa:
Draeger(Dräger)? Możesz podlinkować, te moje angielskie wątpliwości co do niemieckiego nazwiska?

Data: 2010-08-12 11:19:05
Autor:
> [...]
> do pisowni Draeger.

jakie to ja miałem zastrzeżenia co do pisowni słowa
:
Draeger(Dräger)? Możesz podlinkować, te moje angielskie wątpliwości co do niemieckiego nazwiska?

Sprawdź we własnych wpisach.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-12 11:30:56
Autor: jacekplacek
Ładne zdjęcia z jaskiń w Anglii
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  > > Masz rację słabo orientuje się w języku angielskim, kiedyś miał
zastrzeżeni
> :
> Draeger(Dräger)? Możesz podlinkować, te moje angielskie wątpliwości co do > niemieckiego nazwiska?

Sprawdź we własnych wpisach.

Nie, nie będę szuka. Łżesz jak pies, panie czarnecki. Jak znajdziesz, przeproszę.

Data: 2010-08-12 12:27:48
Autor:
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >  > > > Masz rację słabo orientuje się w języku angielskim, kiedyś miał zastrzeżeni
> Nie, nie będę szuka. Łżesz jak pies, panie czarnecki. Jak znajdziesz, przeproszę.

Znowu mam klasyczne zachowanie chorego psychicznie Jacka Biernackiego, nie
jest pewien swego, ale profilaktycznie bluzga.
Odszukam, dobrze na tym nie wyjdziesz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-12 14:17:15
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > >  jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > >  > > > > Masz rację słabo orientuje się w języku angielskim, kiedyś miał > zastrzeżeni

Znowu mam klasyczne zachowanie chorego psychicznie Jacka Biernackiego, nie
jest pewien swego, ale profilaktycznie bluzga.
Odszukam, dobrze na tym nie wyjdziesz.

No i znowu na strachy mnie bierzesz... To stara metoda PADI odłam kurzątkowski - nasrać, nałgać a jak wyjdzie prawda - zastraszać i listy po znajomych rozsyłać. czarnecki, napisałem wyraźnie: łżesz jak pies. Udowodnisz, że nie, przeproszę.

Data: 2010-08-15 14:23:46
Autor:
[...]

Widzisz człowiek kulturalny nie stawia takiego wyboru. To czekiści wymagali
udowodnienia swojej niewinności. Niedawno skarżyłeś się że ktoś wobec Ciebie
tak postępuje. Niestety to Jacek Biernacki tak postępujesz, dodatkowo jesteś z
tego dumny.
Nawet w tak krótkim tekście poniżasz i neutralizując wiarygodność swojej
wypowiedzi.

Udowodnisz, że nie, przeproszę.
Przeprosiłeś za to ? http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108281&pid=1108357&MID=%3Ci0tde3%24m9c%241%40inews.gazeta.pl%3E
Dowód że nie przeprosisz jest oczywisty. Postępujesz jak Paweł Poręba.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-15 15:09:01
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > No i znowu na strachy mnie bierzesz... To stara metoda PADI odłam > kurzątkowski - nasrać, nałgać a jak wyjdzie prawda - zastraszać i listy
> [...]

&pid=1108357&MID=%3Ci0tde3%24m9c%241%40inews.gazeta.pl%3E
Dowód że nie przeprosisz jest oczywisty. Postępujesz jak Paweł Poręba.

ty już kompletnie robisz ludzi za idiotów... Toż to ty mi wciskasz w usta jakieś bzdury z pisownią Draeger. Łżesz jak pies. I to ty masz udowadniać swoją niewinność a ja tobie co mam udowodnić? Napisać cytat, że czegoś NIE napisałem? Albo ty jesteś kompletny dureń albo ci ta moskiewska paranoja już uszami wychodzi. No co za debil!!

Data: 2010-08-15 16:31:08
Autor:
> [...]
> Dowód że nie przeprosisz jest oczywisty. Postępujesz jak Paweł Poręba.
> ty już kompletnie robisz ludzi za idiotów...

Jacku Biernacki z Ciebie idioty nie mogę zrobić, bo już nim jesteś.

I to ty masz udowadniać swoją niewinność a ja tobie co mam udowodnić? Napisać cytat, że czegoś NIE napisałem? Albo ty jesteś kompletny dureń albo ci ta moskiewska paranoja już uszami wychodzi. No co za debil!!

To mamy kapitalny przykład czekisty. Ustrój się zmienił, system prawny również
a Jacek Biernacki (jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl>) wymaga
udowadniania niewinności. Do tego bluzga.
O zasadzie domniemania niewinności słyszałeś ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-12 11:05:40
Autor: jacekplacek
[...]

Możliwe też jest, że kolega pszemol(przez duże "pe") pisząc tytuł:
"Ładne zdjęcia z jaskiń w Anglii", miał na myśli, że w Anglii ukazały się ładne zdjęcia z jaskiń. Czasem na prawdę trudno się zorientować co pszemol miał na myśli, bo to złożona postać.

--

Ładne zdjęcia z jaskiń w Anglii