Ladnie mowil Putin w Katyniu !!.

Data: 2010-04-07 18:48:41
Autor: cyc
Ladnie mowil Putin w Katyniu !!.
To nowy krok w normalizacje stosunkow polsko-rosyjskich .
Sadze , ze slowa Putina , oddaly wszystko to, czego normalni ludzie w Polsce od niego oczekiwali .
Kazda inna ocena bedzie ocena szalenca .
Czy ten znaczacy gest zakonczy trwajaca latami  stan napiecia ktorego powodem byl Katyn ? .
Tak naprawde nie sadze . Szalencow bowioem u nas pod dostatkiem i sa tacy , ze gdyby Putin w pokutnym , zgrzebnym worku nawet kleknal przed Kaczynskicm ( gdyby ten zostal tam zaproszony ) i bil sie stokrotnie w piersi ze lzami w oczach przepraszajac , to i tak rozni macierewicze znalezliby pretekst do skrytykowania poczyna i byloby tego za malo .
No coz swiat jest pelny szalencow , rowniez w Rosji i u nas !.

cyc

Data: 2010-04-07 10:06:00
Autor: Hans Kloss
Pieprzył głodne kawałki, podobnei jak ty tutaj
On 7 Kwi, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
To nowy krok w normalizacje stosunkow polsko-rosyjskich .

A ODSZKODOWANIA dla rodzin pomordowanych jeńców wojennych gdzie?
Dopiero to można by uznać za pierwszy realny krok przywódcy
kacaplandii ku normalizacji stosunków nie tylko z Polską ale w ogóle z
cywilizowanym światem. Reszta to stek bzdur, propaganda i jałowa
gadanina. Niestety wciąż w naszym kraju nie brak zakomuszałych
cycoidów, nawijających nam makaron na uszy w imieniu i w interesie
swoich sowieckich mocodawców.
J-23

Data: 2010-04-08 09:29:29
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:7e200705-4799-4230-ae62-61be8ebefea630g2000yqi.googlegroups.com...
On 7 Kwi, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Becwal jestes i nie bede dalej rozwijal tego tematu bo przeciez pewnie nawet Ty o tym doskonale wiesz !.

cyc

Data: 2010-04-08 10:24:56
Autor:
Pieprzył głodne kawałki, podobnei jak ty tutaj
On Wed, 7 Apr 2010 10:06:00 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 7 Kwi, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> To nowy krok w normalizacje stosunkow polsko-rosyjskich .

A ODSZKODOWANIA dla rodzin pomordowanych jeńców wojennych gdzie?

 jaroslaw kaczynski przez 2 lata byl premierem, jego braciszek jest
 preziem. DLACZEGO nie zalatwili odszkodowan? przeeciez obaj mogli
 butem (jaroslaw kupil juz sznurowadla czy wciaz sztukuje?) przygniesc
 gardlo rosji, a ta wyplacilaby miliony w zlocie kazdemu kto czuje sie
 pokrzywdzony przez stalinowski "rezym". dlaczego tego nie zalatwili?!
 przeciez byla taka okazja!!!  no cwaniaczku, kombinuj.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-09 01:56:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 7 Kwi, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

 pokrzywdzony przez stalinowski "rezym". dlaczego tego nie zalatwili?!
 przeciez byla taka okazja!!!  no cwaniaczku, kombinuj.

Ale dlaczego nie załatwił tego Kwaśniewski przez 10 lat?
Putin jemu też, jak Donkowi obiecał, że przekaże dokumenty i co?
Do dziś ich nie ma.
--
Pit

Data: 2010-04-09 11:00:04
Autor:
Pieprzył głodne kawałki, podobnei jak ty tutaj
On Fri, 09 Apr 2010 01:56:48 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]
>  przeciez byla taka okazja!!!  no cwaniaczku, kombinuj.

Ale dlaczego nie załatwił tego Kwaśniewski przez 10 lat?

 nie mowimy teraz o kwasniewskim ale o tusku i kaczynskich.
 to grupowi zwolennicy pis maja pretensje do tuska, ze nie  postawil nogi na gardle putina i nie wymusil odszkodowan.

Putin jemu też, jak Donkowi obiecał, że przekaże dokumenty i co?
Do dziś ich nie ma.
  putin musi liczyc sie ze zdaniem spoleczenstwa rosyjskiego.
 wiedza o katyniu w tym spoleczenstwie jest zadna i wstydliwa.
 tak jak nasza na temat np. jedwabnego. zaczynasz rozumiec?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-09 16:07:51
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]

 to grupowi zwolennicy pis maja pretensje do tuska, ze nie
 postawil nogi na gardle putina i nie wymusil odszkodowan.

Nie. Mówiliśmy o załatwianiu odszkodowań.

[...]

Putin obiecał te kwity i to jest fakt. Nie obchodzi mnie z kim się musi liczyć, ale jeśli nawet musiałby się z kimkolwiek liczyć, to oczywistym jest, że zanim obieca najpierw powinien się z tym kimś skonsultować.
--
Pit

Data: 2010-04-07 20:09:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-07 18:48, cyc pisze:
[...]

Wiesz cycu co jest najgłupsze w zachowaniu tych wszystkich rusofobów - to że oni chcą wymusić  przeprosiny.. Jakby takie wymuszone przepraszam coś znaczyło..
ludzie naprawdę potrafią być bardzo głupi...

Data: 2010-04-07 11:16:04
Autor: Hans Kloss
Ladnie mowil Putin w Katyniu !!.
On 7 Kwi, 20:09, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

 oni chcąś wymusić  przeprosiny..

Kto, gdzie, kiedy? Coś ci sie przyśniło najwyraźniej, rusofoby żadają
ZADOŚCUCZYNIENIA, ujawnienia dokumentów, nazwisk, faktów. Rusofoby
maja W DUPIE przeprosiny kacapów, przecież to zupełnie oczywiste?
Przeprosin, jak to słusznie zauważyłeś nic nie wartych, domaga się
jedynie prosowiecka agentura wyłażąca ze skóry żeby sprawę sowieckich
zbrodni  wykpić, ośmieszyć i rozmydlić.
J-23

Data: 2010-04-07 20:35:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-07 20:16, Hans Kloss pisze:
[...]

To są twoje słowa Hans, a ja nie sądzę żebyś ty był rusofobem ;-) . Natomiast wielokrotnie choćby z ust członków PiS-u i innych partii prawicowych słyszałem żądania przeprosin.

Data: 2010-04-07 23:12:57
Autor: Hans Kloss
On 7 Kwi, 20:35, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

To są twoje słowa Hans, a ja nie sądzę żebyś ty był rusofobem ;-) .
Jestem. Połowę mojej rodziny ruscy wymordowali

Natomiast wielokrotnie choćby z ust członków PiS-u i innych partii
prawicowych słyszałem żądania przeprosin.

PiS nie jest partią prawicową, ale socjalistyczną, to raz. Po drugie,
żądania przeprosin słychać nie tyle od nich co od ludzi o nastawieniu
bogoojczyźnianym (niezależnie od sympatii politycznych) oraz
nacjonalistycznym. Nie wiem do czego im te przeprosiny potrzebne,
jedyne wytłumaczenie jakie mi do głowy przychodzi to że robią to z
głupoty lub na zamówienie samej Rosji.
J-23

Data: 2010-04-08 00:38:03
Autor: zbig
On 8 Kwi, 08:12, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

PiS nie jest partią prawicową, ale socjalistyczną, to raz.
O, co za szok! Skąd u ciebie to stwierdzenie , z którym się
bezdyskusyjnie zgadzam. Czyżby twoje uwielbienie dla Kaczorów wynikał
z tego, że na starość zostałeś socjalistą?

Data: 2010-04-08 10:34:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 08:12, Hans Kloss pisze:
On 7 Kwi, 20:35, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

To są twoje słowa Hans, a ja nie sądzę żebyś ty był rusofobem ;-) .

Jestem. Połowę mojej rodziny ruscy wymordowali

No cóż - współczuję ci Hans.

[...]

No nie.. Podejrzewam że członkowie PiS-u mogą się czuć obrażeni twoimi słowami. Ich budowane od dłuższego czasu za niemałe pieniądze  "Imege" przedstawia PiS jako jedyną prawicowa partię w Polsce.

Data: 2010-04-08 03:29:39
Autor: Hans Kloss
On 8 Kwi, 10:34, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

No nie.. Podejrzewam że członkowie PiS-u mogą się czuć obrażeni twoimi
słowami. Ich budowane od dłuższego czasu za niemałe pieniądze  "Imege"
przedstawia PiS jako jedyną prawicowa partię w Polsce.

Jako NAJBARDZIEJ prawicową z tych liczących się, tu zgoda. Ale jak się
dokonuje porównania ze skrajnie lewackimi lsd albo peło to nawet moje
żółwie można uznać za prawicowców.
J-23

Data: 2010-04-08 13:49:15
Autor:
Ladnie mowil Putin w Katyniu !!.
On Thu, 8 Apr 2010 03:29:39 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

> przedstawia PiS jako jedyną prawicowa partię w Polsce.

Jako NAJBARDZIEJ prawicową z tych liczących się, tu zgoda.

 skrajnie prawicowa, jezeli chodzi o poglady blizniakow.

Ale jak się dokonuje porównania ze skrajnie lewackimi lsd albo peło
to nawet moje żółwie można uznać za prawicowców.

 a sa blizniakami ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 17:42:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 12:29, Hans Kloss pisze:
[...]

SLD to partia raczej skrajnie prawicowa. Na obecną chwile to tylko pani Senyszyn w jej szeregach zasługuje na miano "lewicowca"..

Przez cały okres swojej działalności SLD nie zrobił nic co mogłoby świadczyć o tym że są lewicą.. Sama nazwa to za mało.

Data: 2010-04-08 19:17:38
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Hans wie lepiej !! tgo wynika z ...jego natury , dodam , prawicowej !.

cyc

Data: 2010-04-09 15:29:04
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpku2s$lgo$1news.onet.pl...
[...]

A możesz uzasadnić dlaczego tylko piskliwe monstrum może być lewicowe?

--
stevep

Data: 2010-04-08 09:46:52
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9f44b290-716a-4423-9063-bca3db2f4ec7q23g2000yqd.googlegroups.com...
On 7 Kwi, 20:09, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

..............<

Przeprosin, jak to słusznie zauważyłeś nic nie wartych, domaga się
jedynie prosowiecka agentura wyłażąca ze skóry żeby sprawę sowieckich
zbrodni  wykpić, ośmieszyć i rozmydlić.

Chce skomentowac to co napisales ale nie moge zebrac mysli tak mnie zaskoczyles swoja glupota ...........a moze paranoja ?

cyc

Data: 2010-04-07 16:20:52
Autor: Pistacjusz
> [...]

coś znaczyło..
ludzie naprawdę potrafią być bardzo głupi...

Ależ oczywiście, że takie przeprosiny znaczą i to bardzo konkretne
rzeczy.
Zbrodnie wojenne i ludobójstwo nie przedawnia się i odszkodowania za
nie nie przepadają.
A to nie jedyne roszczenia jakie mamy względem Rosji.

Data: 2010-04-08 07:22:04
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 01:20, Pistacjusz pisze:

[...]

Chodzi o słowo przepraszam które niektórzy chcą wymusić na Rosjanach.

A więc wcale niewykluczone że kiedyś będziemy przepraszać i płacić odszkodowania rodzina Afgańczyków i Irakijczyków których zamordowały nasze wojska w niewypowiedzianych wojnach..

Wielki błąd zrobił kiedyś "Slobo" Milosević  nie stawiając przed sądem i nie wieszając tego schwytanego jankeskiego lotnika mordercę dzieci..  To by choć niektórym dało do myślenia czym są zbrodnie wojenne.  Gdy ktoś komuś strzeli w łeb to jest ludobójstwo. , a gdy samolot spali całą wieś łącznie z mieszkańcami napalmem w niewypowiedzianej wojnie to nie ma sprawy.

Data: 2010-04-08 09:43:39
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpihpl$tch$1news.onet.pl...
[...]

Patrzac na takich hansow , i tych , ktorzy dalej i wciaz czuja niedosyt z [rzeprosin zastanawiam sie nad tym , do jakiego stopnia moze posunac sie ludzka upierdliwosc !.
Nie rozumie czego mozna chciec dalej i ile razy trzeba przeprosic aby przeprosiny te uzyskaly charakter wiazacy  . Przepraszal za Katyn Garbaczow , oddajac duza czesc dokumentacji zwiazanej z tym ludobojstwem , przeprosil Jelcyn , prtzeprasza Pitin a hansopodobni upierdliwcy dalej chca przeprosin .. Gdyby mnie ktos w nieskonczonosc kazal przepraszac , tymbardziej za grzech , ktorego nie popelnilem , to w koncu bnie wytrzymalbym i wyrznalbym takiego matolka w pysk !.
Zrozumiec moge , choc nie do konca , ze moze isc o pieniadze ale na Boga po co wciagac w ten biznes ludzkie uczucia , pamiec o ofiarach , nazywac w kontekscie przeprosin Katyn  symbolem martylologii narodu  itd.
Po prostu powiedzic , naleza sie nam odszkodowania i koniec !. czy politycy nie widza tego , ze w narodzie jest juz przesyt takich postaw , ktore wciaz wracaja do przeszlosci ? . Czy nie zdaja sobie sprawy z tego , ze ten ped , sztuczny zreszta , do masochizmu prowadzi do nikad i jedynym co mozna nim osiagnac to stagnacja i to w kazdej dziedzinie ? . Jak dlugo przeszlosc ma byc dla nas swietym gralem ? .  Nasza przyszlosc nie lezy w grobach pomordowanych , tylko w naszej przedsiebiorczosci i umiejetnosci wspolzycia z innymi w tym z Rosja !!.

cyc

Data: 2010-04-09 07:41:01
Autor: HaMMeR
,
[...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

[...]

Nie dotarlo do twojego czerwonego lba, ze w doopie mamy ruskie przeprosiny??!!
Hans ci to dosadnie wylozyl, a ty dalej mantrujesz lajzo, aby 'dziala sie propaganda'!
Mnie osobiscie to wisi kalafiorem, chociaz tam wlasnie lezy moj stryj!
Uznanie faktow, dostarczenie dokumentacji i WSZYSTKICH nazwisk zamordowanych,
wystapic z propozycja zadoscuczynienia (chociaz wiem, ze bliscy ofiar, i ja rowniez, mamy to gdzies!), wreszcie, ujawnic i napietnowac nazwiska zbrodniarzy
zza biurek oraz bezposrednich wykonawcow (katow), oto na co czekamy!
Zrozumial sowiet?!!

Zrozumiec moge , choc nie do konca , ze moze isc o pieniadze ale na Boga

Boga, to ty zostaw wierzacym, pokomuszy wyskrobku!!

[...]

Jasne, wymazac wasza sowiecka hanbe, oto czego wam trzeba scierwa, abyscie
juz nie doznawali z okazji licznych martyrologicznych uroczystosci w naszym
kraju, zenujacego dyskomfortu naleznego zdrajcom i lajdakom!!

[...]

Jesli nie uprzatniesz zaszlosci tam, gdzie ci przyszlo zyc, to twoje zycie bedzie w terazniejszosci oraz w przyszlosci wlasnie goowniane, czego jestes klasycznym dowodem!

Zadna zbrodnia NIGDY nie moze ujsc zbrodniarzom plazem, bo wtedy pojecie
sprawiedliwosci pojdzie sie je...ac!!
Pojmujesz to komuchu, czy wolalbys, abym ci to na mordzie wystukal?
Smieciu zdradliwy i juz nie probuj tu odgrywac Polaka, bo cie strasznie skarce...

cyc

Data: 2010-04-09 10:29:57
Autor: cyc

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hpmeli$85n$1newsread1.aster.pl...

Pojmujesz to komuchu, czy wolalbys, abym ci to na mordzie wystukal?
Smieciu zdradliwy i juz nie probuj tu odgrywac Polaka, bo cie strasznie skarce...

Idz sie leczyc glupcze !.

cyc

Data: 2010-04-07 20:26:40
Autor: sofu

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ciekawą masz definicje szaleństwa Cyc?
--
Ja od komunisty i pulkownika KGB nieczego innego nie oczekiwałem. To byl max
jak dla niego.

sofu

Data: 2010-04-07 20:42:24
Autor: matusm
[...]

Dla byle smiecia z SB albo konfidenta Bolka czy "Profesora" taki obrot sprawy
jest wystarczajacy,bo tylko  podtrzymuje 40letnia linie zaklamania bez cienia
zwyklego zalu za popelnione ludobojstwo.Nawet nie ujawniono pelnej liczby
ofiar z imienia i nazwiska nie wspominajac juz o wyrazie "przepraszam"

ale spadkobierca CCCP jest wiarygodny dla sbekow  a oni nadal rzadza
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 09:51:39
Autor: cyc

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpijm4$4lj$1news.onet.pl...

[...]

To ludzie z taka jak u Ciebie mentalnoscia rozpetuja wojny . Jestescie chorzy !, zwyczajnie chorzy .

cyc

Ladnie mowil Putin w Katyniu !!.