Ladnie mowil Putin w Katyniu !!.

Data: 2010-04-07 20:26:40
Autor: sofu
Ladnie mowil Putin w Katyniu !!.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
news:hpid1c$civ$1news.onet.pl...
To nowy krok w normalizacje stosunkow polsko-rosyjskich .
Sadze , ze slowa Putina , oddaly wszystko to, czego normalni ludzie w
Polsce
od niego oczekiwali .
Kazda inna ocena bedzie ocena szalenca .
Czy ten znaczacy gest zakonczy trwajaca latami  stan napiecia ktorego
powodem byl Katyn ? .
Tak naprawde nie sadze . Szalencow bowioem u nas pod dostatkiem i sa tacy
,
ze gdyby Putin w pokutnym , zgrzebnym worku nawet kleknal przed
Kaczynskicm
( gdyby ten zostal tam zaproszony ) i bil sie stokrotnie w piersi ze lzami
oczach przepraszajac , to i tak rozni macierewicze znalezliby pretekst do
skrytykowania poczyna i byloby tego za malo .
No coz swiat jest pelny szalencow , rowniez w Rosji i u nas !.

cyc

Ciekawą masz definicje szaleństwa Cyc?
--
Ja od komunisty i pulkownika KGB nieczego innego nie oczekiwałem. To byl max
jak dla niego.

sofu

Ladnie mowil Putin w Katyniu !!.