Lądowanie

Data: 2009-10-22 17:32:18
Autor: Tata
Lądowanie
Dzisiaj (22.10.2009 r.) na http://www.flygradar.nu/flygradar.php, ok. 12.00, obserwowałem lądowanie samolotu pasażerskiego z Anglii do Gdańska. Samolot z 5 razy krążył na południe od Żukowa na wysokości ok. 4,5 km. Później poleciał nad Żuławy Gdańskie i ślad urwał się w okolicach Grabin Zameczku na wysokości ok. 930 m. Czy wyświetlana trasa na Flygradar była błędnie pokazywana? Czy coś źle widziałem? Nie potrafię sobie tego wytłumaczyć.

Z poważaniem
MJ

Data: 2009-10-22 18:43:16
Autor: Piotr [trzykoty]
Lądowanie
"Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> wrote
Samolot z 5 razy krążył na południe od Żukowa na wysokości ok. 4,5 km.

Może wykonywał holding

Później poleciał nad Żuławy Gdańskie i ślad >urwał się w okolicach Grabin Zameczku na wysokości ok. >930 m.

Może odbiornik stracił z nim zasięg. ADS-B to nie "prawdziwy" radar.

Data: 2009-10-22 23:33:19
Autor: coolina
Lądowanie

Może wykonywał holding

Miał kłopoty z podwoziem z tego co słyuszałem i musiałwykonać tkz visual (ang.)

jk

Lądowanie