Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Ladowanie CBR900RR -- deafult

Ladowanie CBR900RR -- deafult

Data: 2011-05-16 12:51:15
Autor: Piotr Klimek
Ladowanie CBR900RR -- deafult
Dnia (Mon, 16 May 2011 15:10:08 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam!

W ramach urozimacania zakupilem CBR 900R do stajni. Zalozenie bylo takie, ze
jak SV-a sie rozkraczy to CBR-a nie, to vice versa. To tylko teoria, bo
obecnie trafilo obydwie kozy. Usterka w SV zdiagnozowana, ale w CBR jeszcze
nie. Prosba o rade/dwie

Sorki, ze nie na temat ale co popsules w SV? --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-05-16 16:06:09
Autor: Kopyt
Ladowanie CBR900RR -- deafult
Cze!


Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
Sorki, ze nie na temat ale co popsules w SV?

No fakt -- OFFTOP jak cholera:))

Jak sie okazalo, kolejnym slabym punktem w SV jest -- poza slynnym zielonym
konektorem -- takze uszczelka popychacza sprzegla hydr. (czy jak to sie tam
nazywa). Ze wzgledow konstrukcyjnych, popychacz przechodzi kolo zebatki
zdawczej. Otwor w bloku silnika jest uszczelniony odpowiednim zestawem
uszczelek. Jazda po blocie i syfie (czyli wszedzie poza Kalifornia) sprawia,
ze popychacz pracuje w blocie i starym smarze do lancucha. W takich
warunkach uszczelki koncza sie blyskawicznie. Efekt -- wyciek plynu z
systemu (calkowita susza). U mnie efektem ubocznym bylo dodatkowo
powstawanie duzej ilosci piany na lancuchu napedowym po popryskaniu go
sprajem do lancuchow:)) Plyn po ucieczce z ukladu laduje na lancuchu
wlasnie. Najwyrazniej nie lubi smaru w spraju.

Usterka ta jest usuwana poprzez wymiane uszczelek na nowsze wersje
odpowiednio przeprojektowane ponoc. Zamowie, zaloze i sprawdze, czy
faktycznie jest poprawa. Na razie nie mam wcale sprzegla w tym moto.

No to tyle na tamat -- teraz moze CBR-ka?

Pozdro

Pawel

Ladowanie CBR900RR -- deafult

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona