Data: 2011-05-16 15:57:21 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Ladowanie CBR900RR -- deafult | |
W dniu 2011-05-16 15:10, Kopyt pisze:
3) Regler juz byl wymieniany: teraz jest tam cos co wyglada jak czesc z IMO to regler. Pytanie jak się mają kabelki i piny w złączce i pytanie czy zweglona po części kostka nie spowodowała że piny miały za słaby docisk co spowodowało pad reglera. Bo jak Ducati Energia padło od słabej złączki to możesz wymienić na to samo, ale jak mimo dużego radiatora się przegrzało to ja bym nie powtarzał doświadczenia z tym samym elementem. czy ja dobrze pamietam, ze w niektórych Hondach ludzie montowali na radiator reglera 12V wiatrak z komputera żeby uniknąć przegrzania? A tak poza tym, motocykle to wspaniale hobby -- chyba musze kupic jakiegos Niekoniecznie, pamiętam gościa co miał 2 moto i rano chciał pojechać 1-szym ale miał zepsutą żarówkę więc postanowił wyjąć na szybko z drugiego, a że do obu był średni dostęp to najpierw 15 minut wydłubywał z drugiego żeby po 10 minutach instalowania w pierwszym stłuc żarówkę, podrapać ręce, wkurwić się pod niebiosa i pojechać samochodem. Jak widać ilość nawet sprawnych motocykli o niczym jeszcze nie ma przesądza :-) KJ |
|
Data: 2011-05-16 14:02:51 | |
Autor: AZ | |
Ladowanie CBR900RR -- deafult | |
On 2011-05-16, KJ SiĹa SĹĂłw <KJ@noway.com> wrote:
Cos Ci sie musialo strasznie pojebac, slyszalem od takiego jednego ze Hondy sie nie psuja. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-05-16 16:11:29 | |
Autor: KJ SiĹa SĹĂłw | |
Ladowanie CBR900RR -- deafult | |
W dniu 2011-05-16 16:02, AZ pisze:
slyszalem od takiego jednego Ale jemu Ducati padĹo. A tak w ogĂłle to takie Ducati Energa to ile poleci? KJ catalog boyz |
|
Data: 2011-05-16 17:54:27 | |
Autor: Kopyt | |
Ladowanie CBR900RR -- deafult | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał > czy ja dobrze pamietam, ze w niektórych Hondach ludzie montowali na No racja, nie psuja sie tylko maja gorsze dni. Tej wersji bede sie trzymal, mocno. Czytalem o wiatrakach z kompa. Gosc sie chwalil na fireblade.pl, ze zalozyl polatal, a jak przyszla pora to i tak mu regler padl. Wniosek, pad reglera nie musi byc koniecznie spowodowany temperatura. Jak KJ wyzej pisal, raczej wystarczy slaba masa. Co ciekawe subframe w CBR900 jest slabo polaczony z reszta ramy (moze tak jest tylko u mnie). Przejscie miedzy "-" aku a glowna czescia ramy jest. Przejscia miedzy subframem (a do niego przykrecony jest regler), a "-" nie ma wcale. Czyli zlacze masa reglera <-> odpowiedni kabel w wiazce musi byc, musi byc czyste itp. Jak cos tam nie zagra, to zonk. Chassis moto nie pomoze. Jednym slowem zaczynam polowanie na stara wiazke od CBR-ki. Moze to zlacze bedzie jakies zdrowsze. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2011-05-16 17:10:05 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Ladowanie CBR900RR -- deafult | |
W dniu 2011-05-16 17:54, Kopyt pisze:
Jednym slowem zaczynam polowanie na stara wiazke od CBR-ki. Mój sąsiad miał z bladym ten sam problem co opisujesz, ale on o ile pamiętam wymienił samą obudowę złączki. Mogę dopytać co, skąd i za ile jak chcesz. KJ |
|
Data: 2011-05-16 18:44:47 | |
Autor: Kopyt | |
Ladowanie CBR900RR -- deafult | |
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał
Mój sąsiad miał z bladym ten sam problem co opisujesz, ale on o ile Chce, tj. poprosze -- niby na allegro jakies wiazki stare sie walaja (nawet nie kosztuja fortuny), ale od nadmiaru wiedzy chyba sie nie pochoruje. A noz ten wtyk jest siakis typowy. Oby. Pozdro Pawel |
|