Data: 2011-05-16 16:26:12 | |
Autor: Mystik | |
Ladowanie CBR900RR -- deafult | |
Cześć
W dniu 2011-05-16 15:10, Kopyt pisze:
Tak jak piszesz. Prawdopodobieństwo padu regulatora napięcia jest największe. Możesz sprawdzić czy to on jest wrażliwy na temperaturę korzystając z jakiegoś spraya mrożącego. Czekasz, aż napięcie spadnie do tej nieszczęsnej wartości 12V i chłodzisz regulator. Jak wzrośnie, to wymieniasz. Oczywiście stan złączek/wtyczek to podstawa. Czasami krótki brak masy może spowodować uszkodzenie elektroniki. 2) Jak jeszcze sprawdzic uzwojenia alternatora? Test zrobiony do tej pory to Co do oporu to się nie wypowiadam, bo nie wiem ile powinien dokładnie wynosić. W zależności od układu i dojścia, możesz jeszcze sprawdzić ile ten alternator daje faktycznie napięcia na wszystkich jego 3-fazach (napięcie zmienne) na zimnym i po rozgrzaniu. Jak będzie OK, to regulator. Najważniejsze, żebyś był w stanie powtórzyć eksperyment z obniżeniem napięcia ładowania. pozdr. Mystik |
|
Data: 2011-05-16 18:47:54 | |
Autor: Kopyt | |
Ladowanie CBR900RR -- deafult | |
Użytkownik "Mystik" <mystik@po.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqrc65$neb$1news.onet.pl... Tak jak piszesz. Prawdopodobieństwo padu regulatora napięcia jest Dzieki za rade. Faktycznie popmucham na ten regler. Co do oporu to się nie wypowiadam, bo nie wiem ile powinien dokładnie Wg. serwisowki opor na uzwojeniach powinien byc maks. 0.3 Ohma. Ja mam 0.6, ale te nadmiarowe 0.3 zwalam na kontakt kabli miernika z odpowiednia zlaczka. Dzieki raz jeszcze Pozdro Pawel |
|