Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Ladowanie CBR900RR -- deafult

Ladowanie CBR900RR -- deafult

Data: 2011-05-17 08:22:32
Autor: juhass
Ladowanie CBR900RR -- deafult
W dniu 2011-05-16 15:10, Kopyt pisze:
<ciach>
Pytania:

1) Szanse ze to znowu regler sa duze IMHO, ale jak go jeszcze sprawdzic
zanim zamowie zamiennik (koszt jakies 250 PLN)?
2) Jak jeszcze sprawdzic uzwojenia alternatora? Test zrobiony do tej pory to
przejscia miedzy poszczegolnymi uzwojeniami (opor ~= 0.6 Ohm w kazdej
kombinacji) oraz przejscia miedzy kazdym uzwojeniem i masa (brak przebicia).
Wiec chyba dobrze. Czy rzeczywiscie?
3) Jesli jednak kupowac regler to co lepsze:
- to (http://www.motocombo.pl/produkt-7065.html>),
- czy raczej to
(<http://e-motor.com.pl/p,pl,1779,regulator+napiecia+honda+cbr+900+sc28+sc33
+ducati+energia.html>)?


Co do problemów z reglerem polecam forum vfr- gdzie jak gdzie, ale tam ten problem znamy chyba od podszewki. ;)
Przykładowy link do tematu:
http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=1645
i jeszcze wiele wiele innych...

Reglery Ducati Energia cieszą się raczej dobrą opinią, ale nigdy nic nie wiadomo. Na pewni trzeba najpierw wyeliminować inne przyczyny: wymiana zwęglonej kostki, uszkodzonych fragmentów kabli, czyszczenie wszystkich styków przy regulatorze i akumulatorze. Wiatrak na regler na pewno jest dobrym pomysłem, o ile w cbr900 zamontowali regler w takim durnym miejscu jak w vfr i są problemy z jego temperaturą.


--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia

Ladowanie CBR900RR -- deafult

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona