Ladowanie SE

Data: 2009-09-23 13:47:32
Autor: J.F.
Ladowanie SE

Czy tez macie problem z ladowaniem telefonow SE ?
U mnie dotyczy K550, ale to zlacze [szerokie] jest w wiekszej ilosci.

Cos tam slabo kontaktuje, i polaczenie jest niepewne. Oryginalna ladowarka jeszcze jakos dziala, inne gorzej - a wydawaloby sie ze takie zlacze to zadna filozofia.

A tu akurat czas na wymiane telefonu .. moze teraz Nokia ? Oni to jakos mieli lepiej zrobione i da sie naraz pare wtyczek podlaczyc :-)

J.

Data: 2009-09-23 14:03:43
Autor: Bart
Ladowanie SE
Użytkownik J.F. napisał:

[...]

Fastporty (bo tak się nazywają te złącza w SE) mają podobno tendencje do padania,aczkolwiek mam 3 telefony z tym złączem i odpukać w żadnym nic się nie dzieje. Poza tym gwarancja jest na 2 lata a po 2 latach zmienia się na nowy telefonik więc w czym problem oddać na gwarancji ? :)

Data: 2009-09-23 12:19:05
Autor: Olgierd
Ladowanie SE
Dnia Wed, 23 Sep 2009 14:03:43 +0200, Bart napisał(a):

[...]

Tak, w moim rocznym, acz wcale nie jakoś bardzo mocno użytkowanym C902 się tak "poluzowało", że bardzo kiepsko się trzyma -- przy ładowaniu, przy połączeniu z komputerem). W Nokiach, nawet na mały bolec, wygląda to znacznie sensowniej (chociaż sam kabelek ładowarki -- beznadziejnie).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-23 14:29:06
Autor: Grzegorz Krukowski
Ladowanie SE
On Wed, 23 Sep 2009 13:47:32 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Czy tez macie problem z ladowaniem telefonow SE ?
U mnie dotyczy K550, ale to zlacze [szerokie] jest w wiekszej ilosci.

Gumka recepturka uchroni cię przed padem baterii ;) A na poważnie to
jeszcze nie widzaiłem Ericssona któremu to złącze działało poprawnie
po paru latach, czy ta nowa wersja (szeroka) czy stara (węższa). Taki
ich urok.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-09-23 14:34:51
Autor: Bart
Ladowanie SE
Użytkownik Grzegorz Krukowski napisał:
[...]

No to Cię zaskoczę moje poprzednie T300,T610, K700, K750i i obecny  C902 ani razu nie były w serwisie a porty chodzą do dziś bez problemu... a bynajmniej nie oszczędzam telefonów..kwestia wypinania przez uniesienie wtyczki w gore a nie tak jak niektórzy wyrywają na chama jak zwykły wtyk

Data: 2009-09-23 14:49:34
Autor: Grzegorz Krukowski
Ladowanie SE
On Wed, 23 Sep 2009 14:34:51 +0200, Bart <bdkacz@wytnijepf.pl> wrote:

[...]
Zrobię to samo. Nawet w staruszku GH cośtamcośtam mechanicznie jest
wszystko OK. Tyle że nacisk tych pinów z wtyczki na gniazdo jest tak
niewielki, że nie udaje mu się często przebić utlenionej warstewki
miedzi, szczególnie jak te zatrzaski się lekko wyrobią. I kontaktu
brak. A gumka jakoś na to pomaga ;) Gdyby złącze było tak wykonane, że
podczas podłączania następuje zdarcie tego co się utleniło problemu by
nie było, a obecna konstrukcja to wyklucza.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-09-23 17:14:15
Autor: Arti
Ladowanie SE

Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k05kb5lgaga6hkfv5q5pjhb019jd5cc6bv@4ax.com...

[...]

mało widziałeś :). Na stole leży t68i. Co prawda nie jest już raczej używany jako telefon do dzwonienia (jakaś karta tam jest) ale jako zabawka dla młodego Dokładniej jako ładowarka i sterowanie samochodu BT.
Nie ma najmniejszych problemów z ładowaniem. Telefon wyprodukowany w 13 tygodniu 2003 roku. Przez jakieś 3, 4 lata normalnie używany.

Arti

Data: 2009-09-23 15:40:03
Autor: woohoo
Ladowanie SE
J.F.:
Czy tez macie problem z ladowaniem telefonow SE ?
U mnie dotyczy K550, ale to zlacze [szerokie] jest w wiekszej ilosci.

K510i - co kilka ładowań czyściłem złącze patyczkiem higienicznym nasączonym spirytusem. Inaczej połączenie przerywało się przy najmniejszych poruszeniach telefonu.

A tu akurat czas na wymiane telefonu .. moze teraz Nokia ? Oni to jakos mieli lepiej zrobione i da sie naraz pare wtyczek podlaczyc

Zmieniłem ostatnio SE na pierwszą w swoim życiu Nokię i jestem b. zadowolony. (:

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2009-09-23 15:48:39
Autor: Cyneq
Ladowanie SE
J.F. pisze:

[...]

Mamy. TŻ miała te same objawy po daniu telefonu dziecku do zabawy podczas jedzenia kaszki.

--
Cyneq

Data: 2009-09-23 21:06:56
Autor: Maciek
Ladowanie SE
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
Cos tam slabo kontaktuje, i polaczenie jest niepewne. Oryginalna ladowarka jeszcze jakos dziala, inne gorzej - a wydawaloby sie ze takie zlacze to zadna filozofia.

U mnie to się dzieje z nowiuteńkim k750i. Pierwsze ładowanie i musiałem ustawić ręcznie wtyczkę.
Kilka lat temu, w służbowym k750i miałem dokładnie to samo, przy czym od razu skończyło się na wymianie ładowarki, bo się jeden z pinów schował i nie chciał wyleźć.

A tu akurat czas na wymiane telefonu .. moze teraz Nokia ? Oni to jakos mieli lepiej zrobione i da sie naraz pare wtyczek podlaczyc :-)

Z tym "na raz parę wtyczek" to bym uważał.
Chociaż, przez lata Nokia wreszcie wypracowała taką możliwość i obecnie w e-series wygląda to dobrze. Z kolei nie w każdym modelu jest ładowanie przez USB, więc pole do narzekania na N. wciąż otwarte ;)

M.

Ladowanie SE