Ladowanie SE

Data: 2009-09-23 15:40:03
Autor: woohoo
Ladowanie SE
J.F.:
Czy tez macie problem z ladowaniem telefonow SE ?
U mnie dotyczy K550, ale to zlacze [szerokie] jest w wiekszej ilosci.

K510i - co kilka ładowań czyściłem złącze patyczkiem higienicznym nasączonym spirytusem. Inaczej połączenie przerywało się przy najmniejszych poruszeniach telefonu.

A tu akurat czas na wymiane telefonu .. moze teraz Nokia ? Oni to jakos mieli lepiej zrobione i da sie naraz pare wtyczek podlaczyc

Zmieniłem ostatnio SE na pierwszą w swoim życiu Nokię i jestem b. zadowolony. (:

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Ladowanie SE