Ladowanie SE

Data: 2009-09-23 21:06:56
Autor: Maciek
Ladowanie SE
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
Cos tam slabo kontaktuje, i polaczenie jest niepewne. Oryginalna ladowarka jeszcze jakos dziala, inne gorzej - a wydawaloby sie ze takie zlacze to zadna filozofia.

U mnie to się dzieje z nowiuteńkim k750i. Pierwsze ładowanie i musiałem ustawić ręcznie wtyczkę.
Kilka lat temu, w służbowym k750i miałem dokładnie to samo, przy czym od razu skończyło się na wymianie ładowarki, bo się jeden z pinów schował i nie chciał wyleźć.

A tu akurat czas na wymiane telefonu .. moze teraz Nokia ? Oni to jakos mieli lepiej zrobione i da sie naraz pare wtyczek podlaczyc :-)

Z tym "na raz parę wtyczek" to bym uważał.
Chociaż, przez lata Nokia wreszcie wypracowała taką możliwość i obecnie w e-series wygląda to dobrze. Z kolei nie w każdym modelu jest ładowanie przez USB, więc pole do narzekania na N. wciąż otwarte ;)

M.

Ladowanie SE