Ladowanie akumulatora - co jest grane?

Data: 2011-10-30 10:25:54
Autor: Bydlę
Ladowanie akumulatora - co jest grane?
On 2011-10-29 23:27:00 +0000, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> said:

Nie znam sie

Ładuj dalej.

- czy pojemnosc prawie nowego akumulatora mogla sie tak
drastycznie zmniejszyc?

Pytanie brzmi tak:

"...mój szwagier ma dwie nogi i do pracy od 12 lat chodzi pieszo, a wczoraj złamał nogę na podwórku. Czy to możliwe, by tak nagle złamał?..."
;)

--
Bydlę

Data: 2011-10-30 11:13:54
Autor: Iksinski

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:j8j572$s23$1inews.gazeta.pl...

"...mój szwagier ma dwie nogi i do pracy od 12 lat chodzi pieszo, a wczoraj złamał nogę na podwórku. Czy to możliwe, by tak nagle złamał?..."

Złe porównanie.
Pytanie powinno brzmieć: "...mój szwagier ma dwie nogi i do pracy od 12 lat chodzi pieszo, a wczoraj złamał nogę na podwórku.
Wszyscy twierdzą, że noga zrasta się 6 tygodni, ale dziś szwagier poszedł do pracy. Czy to możliwe, żeby noga zrosła się tak szybko?" :-)

Data: 2011-10-30 15:05:10
Autor: Bydlę
On 2011-10-30 10:13:54 +0000, "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> said:

[...]

Nie, pytanie brzmiało inaczej.
Będę obstawał przy mojej wersji.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-10-30 21:41:43
Autor: Maciek
Dnia Sun, 30 Oct 2011 15:05:10 +0100, Bydlę napisał(a):

Nie, pytanie brzmiało inaczej.
Będę obstawał przy mojej wersji.

Nie, pytanie brzmi tak:

"Szwagier od 12 lat codziennie chodzi do pracy na dwoch nogach, ale dzisiaj
probowal skakac na jednej i sie wywrocil. Czy to mozliwe, ze zona zaczela
dosypywac mu cos do zupy?"

:)

--
Maciek

[...]