Ładowanie akumulatora - czy mój prostownik jest sprawny.

Data: 2011-01-26 18:59:55
Autor: Jacek
Ładowanie akumulatora - czy mój prostownik jest sprawny.
He, he.
U¶miałem się, ba mam taki sam i nie jest to żaden automat, tylko prymitywny prostownik.
A te 16 V to mierzyłe¶ jakim miernikiem? Jaki¶ wiarygodny ten pomiar jest, czy podobnej klasy, jak nasze prostowniki? ;-)
Jacek

Ładowanie akumulatora - czy mój prostownik jest sprawny.