Lądowanie balonów w Dębowcu

Data: 2010-06-20 03:12:30
Autor: MichalFly
Lądowanie balonów w Dębowcu
Czy wczorajsze lądowanie dwóch balonów w Dębowcu k. Cieszyna było
zamierzone, czy awaryjne?

MichalFly

Data: 2010-06-20 12:00:24
Autor: Jarosław Sokołowski
Lądowanie balonów w Dębowcu
MichalFly zapytał po raz drugi:

Czy wczorajsze lądowanie dwóch balonów w Dębowcu k. Cieszyna było
zamierzone, czy awaryjne?

....a drugi wylądował "dla towarzystwa". Szczegóły zdarzenia są na przykład
tu: http://wiadomosci.ox.pl/wiadomosc,13143,balony-w-debowcu.html

Jarek

PS:
Mimo że balony były dwa, to wystarczyło zapytać raz.

Data: 2010-06-20 05:32:43
Autor: MichalFly
On 20 Cze, 14:00, Jarosław Sokołowski <ja...@lasek.waw.pl> wrote:
> [...]

Jarek

PS:
Mimo że balony były dwa, to wystarczyło zapytać raz.

Pytałem dlatego, że w ten artykuł napisany jest w oparciu na domysły
czytelniczki pani Haliny, a nie o fakty - czyli info od pilotów.
Dla przykładowej pani Haliny to że czasem wyląduję paralotnią na
skoszonej łące to jest awaria. Albo gdy nie wystartuje się za
pierwszym razem to dla widowni np. na Skrzycznem też graniczy z
wypadkiem lotniczym.
Myślałem, że baloniarze czasem czytają tą grupę i się wypowiedzą.
Pozdr. Michal

Lądowanie balonów w Dębowcu