Lądowanie człowieka na księżycu - nie było...a m oże jednak ?

Data: 2009-05-20 22:14:36
Autor: Bugatti
Lądowanie człowieka na księżycu - nie było...a m oże jednak ?
Witam

Jest pewna teza, która zakłada że jednak to był tylko film o czym wskazuje takie wnioski które można wyciągnąć po obejżeniu zdjęcio nadesłanych przez Nasa -
- brak cienia padającego z flagi,
- brak gazów spalionowych wydobywających się podczas startu
- nierównoległość cieni rzucanych przez astronautów (NASA twierdzi że jedynym źródłem światła było słońce)
 - brak wyżłobienia po lądowaniu Apollo 11
itd.

Tuatj są strony które podważają lot człowieka na księżyc
http://www.apollo.xt.pl/
http://prawda2.info/czlowiek_na_ksiezycu.html

Zaś na forum astronomia.pl ktoś rzucił ciekawego linka z opinią z czasopisma Świat Nauki -
"Zarzut: Cienie na fotografiach wykonanych na Księżycu świadczą o obecności dwóch źródeł światła. Zważywszy, że Słońce jest jedynym źródłem światła na niebie, dodatkowe światło musiało pochodzić od reflektorów w studiu.
Odpowiedź: Odrzuciwszy absurdalne przypuszczenie, że spiskowcy z NASA byli aż tak bezmyślni, by nie zwrócić na to uwagi, zauważmy, że faktycznie mamy w tym przypadku do czynienia z trzema źródłami światła: Słońcem, Ziemią (świecącą odbitym światłem Słońca) i samym Księżycem, który działa jak olbrzymia płaszczyzna odbijająca, zwłaszcza gdy stoi się bezpośrednio na jego powierzchni.
Zarzut: Pod modułem księżycowym (LEM - Lunar Excursion Module) nie widać krateru, który musiałyby wyżłobić silniki rakietowe podczas lądowania.
Odpowiedź: Na powierzchni Księżyca pod płytką warstwą pyłu znajduje się lita skała, której gazy l wylotowe silników nie mogłyby naruszyć.
Zarzut: Gdy górna część modułu księżycowego startowała w drogę powrotną, nie widać było ognistych języków wydobywających się z silników. Statek po prostu uniósł się z podstawy, jak gdyby poderwany na linach.
Odpowiedź: Po pierwsze, jeśli przyjrzymy się dokładnie momentowi startu modułu LEM na filmie, zobaczymy, że podmuch gazów wylotowych był w rzeczywistości dość silny i wzbijał pył wraz z innymi drobnymi cząstkami z powierzchni Księżyca. Po drugie, w warunkach braku bogatej w tlen atmosfery z dysz silnika rakietowego nie wydobywa się płomień."

"Zapytałem raz G. Gordona Liddy'ego* (który niewątpliwie zna się na rzeczy), co sądzi o możliwości tak szeroko zakrojonego spisku. W odpowiedzi przytoczył opinię Benjamina Franklina z jego zbioru aforyzmów Nauki poczciwego Ryszarda, czyli droga do pomyślności (Warszawa 1837): "Trzech ludzi jest w stanie dochować tajemnicy tylko wtedy, gdy dwóch z nich nie żyje

http://www.astronomia.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=1755&start=30

Przyznam że część tez która ukazała się na łamach tej gazety wydaje się być prawdziwa ale np. nadal mam wątpliwości co do źródła światła.

Linki do wszystkich zdjęć z NASA

Czy ktoś zna jakiegoś linka z obalaniem tegoż lotu pod którym to tekstem podpisuje się jakiś znany naukowiec ?
Sprawa jest pilna gdyż zamierzam napisać pracę ntt. i chce się oprzeć na kimś kto ma tytuł naukowy a nie jakieś teksy userów z sieci.

Pozdrawiam

PS. Wiem że to NTG ale padło tutaj hasło nt. tego mitu Apollo 11 i można ktoś z Was pomoże...

--
Bugatti

Data: 2009-05-20 21:59:55
Autor: kc
Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał(a):
PS. Wiem że to NTG ale padło tutaj hasło nt. tego mitu Apollo 11 i można ktoś z Was pomoże...

Klepnij na youtubie "moon landing hoax" i masz wszystko, nie tylko Apollo 11.

Najzabawniejsze jest to, że wg teorii spiskowych nie było żadnego Apollo, był za to Apollo 20 :-)

kc

Data: 2009-05-20 22:28:22
Autor: Bugatti
Lądowanie człowieka na księżycu - nie było.. .a może jednak ?
Użytkownik "Bugatti"  napisał w wiadomości

http://www.apollo.xt.pl/

Miało być:
ten w/w oczywiście podważa tezy przeciwników lotu Apollo 11

http://prawda2.info/czlowiek_na_ksiezycu.html

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-05-20 14:05:59
Autor: macieks
On 20 Maj, 22:28, "Bugatti" <spame...@maklerzy.pl> wrote:
> [...]

>http://www.apollo.xt.pl/

Miało być:
ten w/w oczywiście podważa tezy przeciwników lotu Apollo 11

booooooszeeee, nieeeee,  to koszmar.
Co się dzieje na tej grupie.....

Data: 2009-05-21 06:47:51
Autor: skippy
Lądowanie człowieka na księżycu - nie było...a może jednak ?
Tu jest wszystko na ten temat:
http://tinyurl.com/on7l58

Pozdrawiam

Data: 2009-05-21 08:55:51
Autor: pablo
Lądowanie człowieka na księżycu - nie było.. .a może jednak ?
śmoje, boje, dzikie węże
Jeżeli rosjanie w pełni uznali lądowanie to nie może być ściemy
Profesjonalnie tutaj

http://baza.polsek.org.pl/

Data: 2009-05-22 17:31:22
Autor: Bugatti
Użytkownik "skippy"  napisał w wiadomości:

Tu jest wszystko na ten temat:
http://tinyurl.com/on7l58

Nie wyglądają mi na naukowców z tytułem Prof ;-p

Pozdrawiam

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-05-23 13:42:24
Autor: ESKIMOS
_Lądowanie_człowieka_na_księżycu_-_nie_było..

Bugatti - czy Ty z Księżyca spadłeś O_O ??
Te Twoje dowody na fałszerstwo, to przeciętny uczeń gimnazjum obala bez problemu !
No i żaden poważny naukowiec nie bawi się w udowadnianie że Ziemia nie jest płaska a śnieg jest biały.

Data: 2009-05-23 13:53:21
Autor: kc
ESKIMOS <stanhunter@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał(a):
No i żaden poważny naukowiec nie bawi się w udowadnianie że Ziemia nie
jest pła
ska a śnieg jest biały.

Czy ty naprawdę jesteś ESKIMOS?. Eskimosi znają 100 barw śniegu. Płaska ziemia? Klepnij w google Flat Earth i dowiesz się jak poważni ludzie twierdzą, że jest płaska.

kc

Data: 2009-05-24 03:21:12
Autor: kc
Lądowanie człowieka na księżycu - nie było..
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czy ty naprawdę jesteś ESKIMOS?. kc

Zwracam honor, jesteś, wszak stosujesz ich dietę opty, czyż nie?

kc

Data: 2009-05-21 23:39:02
Autor: Andrzej Lawa
Bugatti pisze:
Witam

Jest pewna teza, która zakłada że jednak to był tylko film o czym
wskazuje takie wnioski które można wyciągnąć po obejżeniu zdjęcio
nadesłanych przez Nasa -

Ja krótko: spierdalaj.

Data: 2009-05-22 17:29:50
Autor: Bugatti
Lądowanie człowieka na księżycu - nie było.. .a może jednak ?

I nikt nie podał linka...ehh ;/

--
Bugatti

Lądowanie człowieka na księżycu - nie było...a m oże jednak ?