Lądowanie na Księżycu

Data: 2012-09-06 08:32:14
Autor: Stachu Chebel
Lądowanie na Księżycu
Lipiec '69. Jak Waszym zdaniem wygląda prawda? Byli tam czy nie? A
może była to tylko HollyŁódzka propaganda?

I przygotowane "One small step of a Man but giant leap of a Mankind".
Byli tam krowiaże czy nie?!

Data: 2012-09-06 10:33:10
Autor: emailstuffname@gmail.com
Lądowanie na Księżycu
On 6 Wrz, 11:32, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
Lipiec '69. Jak Waszym zdaniem wygląda prawda? Byli tam czy nie? A
może była to tylko HollyŁódzka propaganda?

I przygotowane "One small step of a Man but giant leap of a Mankind".
Byli tam krowiaże czy nie?!

Amerykanskie flagi stoja nadal na ksiezycu. Nawet GW o tym pisala.
Chyba jej wierzycie?:)

http://wyborcza.pl/1,75476,12214861,Amerykanskie_flagi_jeszcze_stoja_na_Ksiezycu.htmlZ

nagrania listopada ubieglego roku:

http://www.youtube.com/watch?v=bNl7JYrZVqc&feature=player_embedded

Data: 2012-09-06 13:11:48
Autor: donek999bronek
Lądowanie na Księżycu
W dniu czwartek, 6 września 2012 17:32:15 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
Lipiec '69. Jak Waszym zdaniem wygląda prawda? Byli tam czy nie? A

może była to tylko HollyŁódzka propaganda?

Daje do myslenia:) jak sie patrzy blisko
http://www.youtube.com/watch?v=EgCfucKZTsc&feature=relmfu
przez ostatnie lata sytuacja sie troche zmienila, teraz to usa korzysta z rakiet rosyjskich bo tak taniej.
W teorie spiskowa nie daje wiary:)

Data: 2012-09-07 08:01:42
Autor: Chiron
Lądowanie na Księżycu
Użytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisał w wiadomości news:ca870184-dedf-4fb0-a148-96113d3fe0fdgooglegroups.com...
[...]

=====================

 Oczywiście- jeśli nie było Armstronga na Księżycu- to i nie było następnych- a w taki spisek trudno uwierzyć. Jednakże sami sobie winni. Cwany Ryś, który był wtedy prezydentem, miał fioła na punkcie wojny propagandowej. Nie podobały mu się niektóre zdjęcia- to kazał je podretuszować. To moja hipoteza- fakt pozostaje faktem, że część zdjęć podretuszowano, a szybki rozwój komputerów osobistych umożliwił wykrycie retuszu.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-07 13:38:22
Autor: leszek niewiadomski
Lądowanie na Księżycu
Am 06.09.2012 22:11, schrieb donek999bronek@gmail.com:
[...]

Pare razy pokazywali u nas w telewizji film poswiecony Stanleyowi Kubrickowi pt. "Kubrick, Nixon und der Men im Mond" (Kubrick, Nixon i czlowiek na ksiezycu).
http://www.youtube.com/watch?v=cZZJ78gEj5U
Moze znajdziecie wersje anglo- lub innojezyczna?
--
ln.

Data: 2012-09-06 17:59:55
Autor: u2
Lądowanie na Księżycu
W dniu 2012-09-06 17:32, Stachu Chebel pisze:
Lipiec '69. Jak Waszym zdaniem wygląda prawda? Byli tam czy nie? A
może była to tylko HollyŁódzka propaganda?

Wszystkie watpliwosci typu lopoczaca flaga na Ksiezycu zostaly naukowo
obalone. Niestety bohaterowie umieraja jak wszyscy zwykli ludzie.

Data: 2012-09-06 10:22:37
Autor: emailstuffname@gmail.com
Lądowanie na Księżycu
On Sep 6, 11:59 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
może była to tylko HollyŁódzka propaganda?

Wszystkie watpliwosci typu lopoczaca flaga na Ksiezycu zostaly naukowo
obalone.

Flaga nie lopocze. Jest nawet nagranie:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Youtubeastronautsonmoonot3.gif

Data: 2012-09-06 20:35:17
Autor: u2
Lądowanie na Księżycu
W dniu 2012-09-06 19:22,  pisze:
[...]

Bys sie wstydzil, toz to fotomontaz.

Data: 2012-09-06 11:57:42
Autor: emailstuffname@gmail.com
Lądowanie na Księżycu
On 6 Wrz, 14:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-09-06 19:22, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> Flaga nie lopocze. Jest nawet nagranie:

>http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Youtubeastronautso...

Bys sie wstydzil, toz to fotomontaz.

Ludzie ZAWSZE kochali teorie spiskowe:))

 *82-letni Armstrong, w godzinnym wywiadzie udzielonym agencji CPA
Australia, starał się jednak dowieść prawdziwości misji kosmicznej
Apollo 11. Zapytany o teorie, zgodnie z którymi nagranie z lądowania
na Księżycu było sfałszowane, roześmiał się i stwierdził, że gdyby tak
było naprawdę, to zapewne któryś z 800 000 pracowników NASA
pracujących przy tej misji już dawno ujawniłby prawdę. Tymczasem nie
ma żadnego świadka ani innego dowodu świadczącego o nieprawdziwości
filmu.

- Ludzie zawsze kochali teorie spiskowe, ponieważ są bardzo ciekawe.
Ja się nimi jednak nigdy nie przejmowałem, ponieważ wiem, że ktoś
jeszcze poleci w przyszłości na Księżyc i znajdzie mój aparat, który
tam zostawiłem - powiedział w wywiadzie Armstrong.*

http://odkrywcy.pl/kat,111402,title,Neil-Armstrong-zdradza-prawde-o-locie-na-Ksiezyc,wid,14523454,wiadomosc.html?smg4sticaid=6f1f4

Data: 2012-09-06 19:15:53
Autor: Trybun
Lądowanie na Księżycu
[...]

Nie, nie było lądowania. Sami przecie widzimy te wszystkie zabiegi na ziemi towarzyszące startowi statków kosmicznych, to że na księżycu jest inna grawitacja niewiele tu zmienia.

Data: 2012-09-07 08:23:09
Autor: WW
Lądowanie na Księżycu
[...]

Pozwolę sobie przypomnieć jeden szczegół.
Cały świat widział wielokrotnie przekazy TV "z księżyca". Mocno zaśnieżony obraz i niewyraźnie sylwetki. Obrazy te były wielokrotnie analizowane zarówno przez zwolenników, jak i sceptyków lądowania na Księżycu. On "niebyciu" gwiazd na obrazach zapisano całe tomy.

Ale....

Wiadomo jednak, że obaj astronauci mieli, jako osobiste wyposażenie, aparaty fotograficzne, najlepsze jakie wtedy były - Hasselblad i doskonałą kliszę fotograficzną.
Jednak nigdy i nigdzie nie pokazano ani jednego zdjęcia wykonanego przez kosmonautę na księżycu!

NASA ogłosiła, że klisze fotograficzne z księżyca "zaginęły"!

NASA "zgubiła" dokumentacje fotograficzną swojego największego osiągnięcia!

Zastanawiające - nieprawdaż?

Pozdrawiam
WW

Data: 2012-09-07 08:35:07
Autor: Chiron
Lądowanie na Księżycu
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:k2c3sm$nif$1node1.news.atman.pl...
[...]

Właśnie o tym napisałem- też wielokrotnie dyskutowałem na ten temat. Jednak gdyby tam nie byli (następne klisze się zachowały!)- to i następne wyprawy były by oszustwem. A to niewykonalne. Faktem jest, że zdjęcia zostały (z pierwszej wyprawy) - przynajmniej niektóre- retuszowane. Znając psychikę Nixona- nie zdziwił bym się, gdyby to on kazał zrobić. Liczył, że nie wcześniej jak za 100 lat ktoś do tego dojdzie. Jednak rozwój komputerów osobistych poszedł bardzo szybko- i wpadli.
Ciekawe jest to, że nie tak dawno bodajże jakiś holenderski instytut naukowy badając podarowaną im (przez rząd USA) próbkę gruntu z Księżyca oznajmił, że to z całą pewnością kamyki z Ziemi.

Data: 2012-09-07 09:30:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Lądowanie na Księżycu

[...]

To już wtedy wykorzystywali mgłę smoleńską? Zadziwiające!

Data: 2012-09-07 12:11:28
Autor: zdumiony
Lądowanie na Księżycu
[...]

Chodzi o to aby ukryć prawdę skrywaną od stuleci że Ziemia jest płaska. Widać to doskonale z Księżyca. Jeden z astronautów miał się wyrazić że "jest płaska jak naleśnik" ale sprawę zatuszowano i nie przeprowadza się więcej lotów na Księżyć.

Data: 2012-09-07 13:16:50
Autor: WW
Lądowanie na Księżycu
W dniu 2012-09-07 12:11, zdumiony pisze:

[...]

"Kto trzęsie drzewem prawdy, temu padają na głowę obelgi i nienawiść".
Konfucjusz

Lądowanie na Księżycu