Lądowanie na Księżycu

Data: 2012-09-06 17:59:55
Autor: u2
Lądowanie na Księżycu
W dniu 2012-09-06 17:32, Stachu Chebel pisze:
Lipiec '69. Jak Waszym zdaniem wygląda prawda? Byli tam czy nie? A
może była to tylko HollyŁódzka propaganda?

Wszystkie watpliwosci typu lopoczaca flaga na Ksiezycu zostaly naukowo
obalone. Niestety bohaterowie umieraja jak wszyscy zwykli ludzie.

Data: 2012-09-06 10:22:37
Autor: emailstuffname@gmail.com
Lądowanie na Księżycu
On Sep 6, 11:59 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
może była to tylko HollyŁódzka propaganda?

Wszystkie watpliwosci typu lopoczaca flaga na Ksiezycu zostaly naukowo
obalone.

Flaga nie lopocze. Jest nawet nagranie:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Youtubeastronautsonmoonot3.gif

Data: 2012-09-06 20:35:17
Autor: u2
Lądowanie na Księżycu
W dniu 2012-09-06 19:22,  pisze:
[...]

Bys sie wstydzil, toz to fotomontaz.

Data: 2012-09-06 11:57:42
Autor: emailstuffname@gmail.com
Lądowanie na Księżycu
On 6 Wrz, 14:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-09-06 19:22, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> Flaga nie lopocze. Jest nawet nagranie:

>http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Youtubeastronautso...

Bys sie wstydzil, toz to fotomontaz.

Ludzie ZAWSZE kochali teorie spiskowe:))

 *82-letni Armstrong, w godzinnym wywiadzie udzielonym agencji CPA
Australia, starał się jednak dowieść prawdziwości misji kosmicznej
Apollo 11. Zapytany o teorie, zgodnie z którymi nagranie z lądowania
na Księżycu było sfałszowane, roześmiał się i stwierdził, że gdyby tak
było naprawdę, to zapewne któryś z 800 000 pracowników NASA
pracujących przy tej misji już dawno ujawniłby prawdę. Tymczasem nie
ma żadnego świadka ani innego dowodu świadczącego o nieprawdziwości
filmu.

- Ludzie zawsze kochali teorie spiskowe, ponieważ są bardzo ciekawe.
Ja się nimi jednak nigdy nie przejmowałem, ponieważ wiem, że ktoś
jeszcze poleci w przyszłości na Księżyc i znajdzie mój aparat, który
tam zostawiłem - powiedział w wywiadzie Armstrong.*

http://odkrywcy.pl/kat,111402,title,Neil-Armstrong-zdradza-prawde-o-locie-na-Ksiezyc,wid,14523454,wiadomosc.html?smg4sticaid=6f1f4

Lądowanie na Księżycu