Lądowanie 'na brzuchu' - już wszystko wiem !!!

Data: 2011-11-03 19:49:16
Autor: MH
Lądowanie 'na brzuchu' - już wszystko wiem !!!
Majstersztyk !!  Wrona dogadał się z Tuskiem...  Baaa , Żydy amerykańskie , te
co robią Bąingi , zdupcyły kółka...  Wrona o tym wiedział i naumiał się
lądowania bez kółek..  Boszsz , jakie to PO jest perfidne i wyrachowane....

MH

Data: 2011-11-03 20:53:13
Autor: Zennon

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j8ur7s$f7h$1inews.gazeta.pl...
[...]

To był nieudany zamach na największą świętość dla każdego Polaka, czyli pukiel włosów papieża!!! Już Macierewicz znajdzie, kto za tym stoi i dlaczego Tusk i WSI.

Zennon

Lądowanie 'na brzuchu' - już wszystko wiem !!!