Ladowanie po zachodzie slonca

Data: 2009-05-10 14:41:47
Autor: Mar
Ladowanie po zachodzie slonca
Witam

Czy sa przewidziane jakies kary za ladowanie po zachodzie slonca?

Data: 2009-05-10 17:31:42
Autor: Piotrek
Ladowanie po zachodzie slonca
Czy sa przewidziane jakies kary za ladowanie po zachodzie slonca?

pomysl przez chwile i moze zadaj bardziej inteligentnie to pytanie bo teraz to niewiadomo o co chodzi
a nocne loty to co, placa kary bo laduja po zachodzie slonca? :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-11 01:01:05
Autor: Mar
Piotrek wrote:
[...]

Oczywiscie chodzi o sytuacje gdy brak uprawnien na loty nocne.

Pozdr

Data: 2009-05-11 08:06:12
Autor: Jan Werbinski
Ladowanie po zachodzie slonca
Uzytkownik "Mar" <niepoprawny@nnon.net> napisal w wiadomosci news:4a075cb1$0$2328$f69f905mamut2.aster.pl...
Piotrek wrote:
[...]

Chodzi o ladowanie Boeingiem czy Airbusem?

--
Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2009-05-11 15:48:30
Autor: Mar
Piotrek wrote:
[...]

Chodzi o gola licencje PPL, Cessna na lotnisku niekontrolowanym, starczy?

Data: 2009-05-12 03:53:51
Autor: SP-MARIO
Ladowanie po zachodzie slonca
On 11 Maj, 08:06, "Jan Werbinski" <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
Uzytkownik "Mar" <niepopra...@nnon.net> napisal w wiadomoscinews:4a075cb1$0$2328$f69f905mamut2.aster.pl...

> Chodzi o ladowanie Boeingiem czy Airbusem?

do Piotrek:
                   przecież od razu wiadomo o co człowiekowi chodzi,
jak znasz odpowiedź to napisz, a nie zadawaj "pseudo inteligentnych
pytań"

do tematu:
ciekawostką jest, że zgodnie z rozporządzeniem ministra infrastruktury
z dnia 25 kwietnia 2005r. (dostępne na stronach ULC) Dz.U. 107 poz.
904
"5.1 Lotów na ultralekkich statkach powietrznych nie wolno wykonywać:
1) wcześniej niż 30 minut przed wschodem słońca i później  niż 30
minut po zachodzie słońca;"

moim zdaniem jak się (również samolotem certyfikowanym nie tylko USP)
zdarzy troszkę później wylądować, to jeszcze nie powinien być problem,
gorzej jak będzie to regułą, późną nocą lub gdy coś się wydarzy
(ubezpieczyciel na pewno to wykorzysta na swoją korzyść)

Pozdrawiam

Data: 2009-05-12 14:24:06
Autor: Mar

Piotrek wrote:

> [...]

gorzej jak będzie to regułą, późną nocą lub gdy coś się wydarzy
(ubezpieczyciel na pewno to wykorzysta na swoją korzyść)

Dzieki.

Pozdr

Data: 2009-05-12 17:29:09
Autor: Piotr [trzykoty]
Ladowanie po zachodzie slonca

"SP-MARIO" <m.borowski@eranet.pl> wrote
(ubezpieczyciel na pewno to wykorzysta na swoją korzyść)

Pytanie tylko, czy pilot może ponieść jakieś konsekwencje np. za notoryczne łamanie tychże zasad, jakieś unieważnienie uprawnien itp.?

Data: 2009-05-12 22:56:23
Autor: Maciej Miszczak
Mar pisze:
Witam

Czy sa przewidziane jakies kary za ladowanie po zachodzie slonca?
Kilka dni temu na kursie na PPL takie lądowanie zostało określone jako "rażące naruszenie przepisów". Trudno mi dokładnie dopasować do tego wymiar kary, ale lepiej nie kusić losu i zrobić VFR noc.
--
Pozdrawiam,
Maciek

Ladowanie po zachodzie slonca