Ladowanie w uchwycie

Data: 2017-03-18 09:11:02
Autor: PiteR
Ladowanie w uchwycie
Budzik pisze tak:

Czy obecne telefony posiadają taka funkcjonalnosc i dlaczego nie? :)

Dzisiejszy sprzęt ma przede wszystkim wyglądać i pasować pod kolor torebki. --
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2017-03-18 11:21:08
Autor: re
Ladowanie w uchwycie

Użytkownik "PiteR"

Czy obecne telefony posiadają taka funkcjonalnosc i dlaczego nie? :)

Dzisiejszy sprzęt ma przede wszystkim wyglądać i pasować pod kolor
torebki.
-- -
Przecież to jest tylko kwestia dedykowanego ładowaniu uchwytu. Albo jest sprzedawany przez producenta telefonu albo przez niezależnego np Fix2Car. Przy czym dedykowane do konkretnych modeli są problemowe bo są dedykowane i prędzej czy później okazuje się, że trzeba kolejny i kolejny, bo telefon zmieniamy albo mamy dwa różne, a dodatkowo takie dedykowane do modelu sporo kosztują. Już prędzej uchwyty uniwersalne z ładowaniem indukcyjnym. Na tym ostatnio u mnie stanęło. Ładowanie indukcyjne jest raczej uniwersalne w sensie, że działa z każdym telefonem o ile telefon ma fabrycznie wbudowane takie ładowanie lub go przysposobimy, pisano w tym wątku. Niektóre samochody mają miejsce na odłożenie telefonu z ładowaniem indukcyjnym.

Data: 2017-03-18 14:00:47
Autor: Budzik
Ladowanie w uchwycie
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]
Jaki prąd daje takie ładowanie?
500mAh czy coś wiecej?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2017-03-18 15:14:34
Autor: re
Ladowanie w uchwycie

Użytkownik "Budzik"

[...]

Nie wiem, jakiś normalny, telefon nie rozładowuje się z uruchomionym programem nawigacyjnym

Data: 2017-03-18 19:00:49
Autor: Budzik
Ladowanie w uchwycie
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

Dziwne zeby prad był nienormalny, lub co gorsza popierdolony.
To ze się nie rozładuje to jedno - do tego wystarczy 500mAh.
Pytanie, czy z właczonym ekranem, navi, yanosikiem i rozmowa od czasu do czasu bedzie w stanie naładować baterię do pełna w jakims sensownym czasie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2017-03-19 09:14:09
Autor: ToMasz
Ladowanie w uchwycie
W dniu 18.03.2017 o 20:00, Budzik pisze:
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

uchwyt magnetyczny ładujący niema ograniczeń prądowych. w dzieckowym tablecie mam wtyczkę microusb zakończoną płaską blaszką z pinami, a na pasującym kablu jest 5 bolców i magnes. co ciekawe działa złapany magnestem w "normalnej" pozycji i odwrócony o 180° (ciekawe czy animka zobaczy kółeczko) usb doctor pokazuje 1.46 A podczas ładowania tabletu. QI bezprzewodowy, z tego co widzę, (nie mogę zmierzyć miernikiem, bo duża część mocy idzie na straty, więc mierzę programem w telefonie) ładuje maksymalnie 460mA.
ToMasz

Data: 2017-03-19 09:14:43
Autor: ddddddddddddd
Ladowanie w uchwycie
[...]

tak jak napisałem w innym poście - nie będzie w stanie w sensownym czasie podnieść poziomu baterii (nie testowałem na oryginalnych rozwiązaniach, moja wkładka indukcyjna może być do bani)

Łukasz

Ladowanie w uchwycie