Ładowanie zalanego i wysuszonego telefonu

Data: 2019-09-06 11:47:56
Autor: Bolko
Ładowanie zalanego i wysuszonego telefonu
Mam telefon z szybkim ładowaniem i usb C.
Dwa miesiące temu go zalałem.
Poszedł do serwisu na następny dzień. Wysuszli go.
Od tej pory ma problemy z zasięgiem internetu co mi trochę przeszkadza.
I z ładowaniem co mi bardzo przeszkadza.
Jak podłącze ładowarkę to :
- wogóle nie ładuje i trzeba kombinować
- ładuje bardzo powoli.
- normalnie ładuje.

Wymiana gniazda USBC koszt 150zł. Tak średnio sens bym powiedział.

Coś jeszcze mogę zrobić?

Data: 2019-09-06 21:14:50
Autor: ANTI junta EUdSSR
Ładowanie zalanego i wysuszonego telefonu
Bolko wrote in message:
Poszedł do serwisu na następny dzień. Wysuszli go.Od tej pory ma problemy Coś jeszcze mogę zrobić?

Tak, przestac mamrotac jak DEWOTA z
różańcem, isc do serwisu z reklamacja!

KurFa CO ZA NIEDOJDY te neoPRLowcy!

--
ANTI junta EUdSSR (he spits on NATO asshole)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-ABSURDIstan,  to tenze
ZNISZCZY ich z pewnoscia!

Oto jak kalifat germanistan kolonizuje kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-09-06 22:02:10
Autor: Jingiel
W dniu 06.09.2019 o 20:47, Bolko pisze:
[...]

Co to za tajemny telefon, że nie możesz podać modelu?

Data: 2019-09-06 22:12:08
Autor: Bolko
W dniu piątek, 6 września 2019 22:02:12 UTC+2 użytkownik Jingiel napisał:
> [...]
> - ładuje bardzo powoli.
> - normalnie ładuje.
> Co to za tajemny telefon, że nie możesz podać modelu?

mi note 3

Data: 2019-09-06 23:17:12
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-09-06 o 20:47, Bolko pisze:

[...]

I raczej nie wpłynie na powolne ładowanie.
Moduł zasilania masz do wymiany.

Coś jeszcze mogę zrobić?

Najprościej będzie zmienić telefon.
Można oczywiście wylutować źle działające podzespoły i wymienić.
Ale to wyniesie drożej niż kupno nowego.

Pozdrawiam

Ładowanie zalanego i wysuszonego telefonu