Ładowarka

Data: 2012-02-04 15:38:10
Autor: Papkin
Ładowarka
Daniela.Leon wrote:
Witam. Czy koledzy ożywają jakieś urządzenie podtrzymujące napięcie
akumulatora samochodowego w zimie, oczywiście w garażu nie
ogrzewanym. Jak tak to jakie. W sieci jest kilka ale które jest dobre
to opinii brak. Za wiadomość będę wdzięczny.

Poluj na ladowarke w Lidl, nie maja ich non stop ale to taka glupia polityka Lidla.

Dziala dobrze, jedyny minus ze po zaniku napiecia trzeba ja ponownie wlaczyc.

Na allegro sa podobne ale drozej, jak wiec czekalem na Lidla (trzeba isc rano) bo nie bylo mi to potrzebne na gwalt, mialem czas.

Data: 2012-02-06 12:39:25
Autor: wit
Ładowarka
Papkin <spam@spamerssux.net> wrote:
Poluj na ladowarke w Lidl, nie maja ich non stop ale to taka glupia polityka Lidla.

Dziala dobrze, jedyny minus ze po zaniku napiecia trzeba ja ponownie wlaczyc.

Czy chodzi o coś takiego?

http://fanlidla.pl/gazetka/2011.10.20.samochod/3164,Prostownik,ladowarka,akumulatora,do,samochodu,i,motocykla

Bo właśnie trochę mnie kusi.

wit

Data: 2012-02-06 21:21:29
Autor: Leon
Ładowarka
Cześć.O takie urządzenie chodzi tylko ciekawi mnie czy zdaje egzamin tak jak piszą.
Leon