Ładowarka Sigma Pava

Data: 2012-05-15 13:16:52
Autor: ms.joda
Ładowarka Sigma Pava
On 15 Maj, 21:47, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
Witam
Może mnie kto¶ o¶wiecić i poda parametry ładowarki do Sigma Pava?
Aczkolwiek to pewnie będzie zwykły zasilacz, a konkretny układ jest w
lampce.

--
piecia aka dracorp

zwykły zasilacz, 9V DC (czyli daj±cy napięcie stałe) z "+" w ¶rodku
wtyczki.
http://www.sigmasport.de/en_media/produkte/beleuchtung/standard_lights/pava/allgemein/visuals/ba.pdf

Data: 2012-05-15 13:21:34
Autor: ms.joda
Ładowarka Sigma Pava
On 15 Maj, 22:16, "ms.joda" <ms.j...@gmail.com> wrote:
> [...]

> pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu

zwykły zasilacz, 9V DC (czyli daj±cy napięcie stałe) z "+" w ¶rodku

Pr±d 450mA w oryginalnej. Je¶li mnie wzrok nie myli to końcówka to
"mini jack mono" więc czego¶ takiego należałoby szukać.

Data: 2012-05-16 06:19:56
Autor: piecia aka dracorp
Ładowarka Sigma Pava
Dnia Tue, 15 May 2012 13:21:34 -0700, ms.joda napisał(a):

zwykły zasilacz, 9V DC (czyli dający napięcie stałe) z "+" w środku
wtyczki.http://www.sigmasport.de/en_media/produkte/beleuchtung/
standard_light...

Prąd 450mA w oryginalnej. Jeśli mnie wzrok nie myli to końcówka to "mini
jack mono" więc czegoś takiego należałoby szukać.

Czyli bez problemu do kupienia w sklepie z elektroniką. Dzięki.

--
piecia aka dracorp

Ładowarka Sigma Pava