Ładowarka USB z zapalniczki

Data: 2016-02-22 23:58:23
Autor: Wiwo
Ładowarka USB z zapalniczki

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:b3mjucdlkjby$.18fa7jay1t1fg$.dlg40tude.net...
Czy zna ktoś ładowarkę USB do zapalniczki samochodowej 12V która da chociaż
1A (a najlepiej 1.5A)?

Mam już takich zapalniczkowych ładowarek kila i najmocniejsze potrafią dać
300-400mA przez krótki czas, a jak się nagrzeje to spada do 200-300mA.

Hmmm... Czym to mierzysz? Bo tak szczerze mówiąc, to najbardziej gówniane ładowarki których używałem bez problemu 500-700mA dawały radę z siebie wydać i trochę trudno mi uwierzyć, że kilka które miałeś były aż tak słabe... Albo kupujesz najtańsze gówno, albo z pomiarami coś nie teges, albo jesteś strasznym pechowcem... ;-)

Dla nowych smarftonów to za mało.

Dla nowych mocniejszych często i 1A to za mało.

A wożenie przetwornicy na 230V i oryginalną ładowarkę 1A do komórki to
trochę przesada :)

Samsungowa ECA-U21. Jest w stanie naładować S5 z działającą automapą i yanosikiem. Cena ok. 50-60zł. Uwaga na podróbki.
Kumpel kupił ostatnio IOTTIE Rapid Volt Dual Port Car Charger i z tego co mówił, parametry są zgodne z deklaracją producenta.

Nie wiem jakie ładowarki testowałeś, ale problem może być kabel/kable USB. Wbrew pozorom nie łatwo jest znaleźć porządny kabel, którym da się popędzić większy prąd. Większość gównianych przewodów nie widziała miedzi...

Wiwo

Data: 2016-02-23 09:13:19
Autor: adam
W dniu 2016-02-22 o 23:58, Wiwo pisze:
Samsungowa ECA-U21. Jest w stanie naładować S5 z działającą automapą i
yanosikiem. Cena ok. 50-60zł

Potwierdzam, używam, zasila w sam raz.

Data: 2016-02-23 20:45:51
Autor: jerzu.xyz
Ładowarka USB z zapalniczki
On Mon, 22 Feb 2016 23:58:23 +0100, "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
wrote:

Samsungowa ECA-U21. Jest w stanie naładować S5 z działającą automapą i yanosikiem.

SE AN401 - Sony Xperia L naładuje od c.a. 10% do 100% bez problemu,
nawet podczas nawigacji (NE + Yanosik). Ale iPhona już naładować nie
potrafi.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Ładowarka USB z zapalniczki