Ładowarka do PDA

Data: 2010-05-29 03:08:46
Autor: Dariusz K. Ładziak
Ładowarka do PDA
Użytkownik Boch napisał:
Może tytuł postu nie rowerowy ale z rowerem związany ...
Szukam jakiegoś dobrego rozwiązania aby jakoś podtrzymać działanie
mojego PDA (mio560) w moich wycieczkach rowerowych . Standardowa bateria
w PDA działa 2-3h a później to po prostu zgon .
Przejrzałem trochę internetu (allegro)i znalazłem coś takiego :

http://www.allegro.pl/item1022984741_ladowarka_solar_li_polymer_do_nokia_samsung_pda.html

albo
http://www.allegro.pl/item1046259147_2x_ladowarka_i_bateria_sloneczna_solar_awaryjna.html

albo
http://www.allegro.pl/item1047303538_ladowarka_sloneczna_gsm_pda_mp3_mp4_w_wa.html

albo
http://www.allegro.pl/item1030516038_ladowarka_awaryjna_zasilana_aa_7_koncowek_latarka.html

Może to jest jakieś rozwiązanie problemu ?
Ale czy ktoś z grupy może używa coś takiego co przedstawiłem powyżej ,
albo ma jakieś inne rozwiązanie problemu .

Poszukaj ładowarki bateryjnej do telefonów komórkowych - z dwóch bateryjek AA robią 5 V, wystarczy rozdłubać jedną z nasadek i wlutować w nią połówkę kabla USB-MiniUSB (tę ze złączką mini) i masz parę dodatkowych godzin pracy - jak ci w PDA kontrolka ładowania zgaśnie przy włączonym ekranie to znaczy że baterie zewnętrzne puste i jedziesz na akumulatorze wewnętrznym. Wówczas spokojnie wymieniasz baterie w ładowarce.
Bo rozwiązanie typu ładowarki samochodowej plus akumulator 12 V to na rower może być zaa ciężkie.

--
Darek

Data: 2010-05-29 07:41:17
Autor: MichałG
Ładowarka do PDA
Dariusz K. Ładziak pisze:
Użytkownik Boch napisał:
[...]

do wiekszości PDA mozna na Allegro można znależć 'wspomagacz' na paluszki lub aku AA. Reszta jak wyżej.
Znalazłem taki nawet do starego assusa.

Poza tym sprobuj przyciemnić podswietlenie albo- bo pewnie nie patrzysz na okrągło w navi- wyłaczyć ekran (niektóre programy nawigacyjne - np. oziexplorer-  dla PDA robia to same.... ), zyskaz min godzine.
Cos słaba bateria w tym Mio....

Michał
Michał

Ładowarka do PDA