Ładowarka do akumulatora żelowego

Data: 2013-10-07 10:37:12
Autor: J_K_K
Ładowarka do akumulatora żelowego
W dniu 2013-10-07 09:54, Bartłomiej Kacprzak pisze:

te prostowniki z Lidla były ok ale już ich nie ma w sprzedaży.

Są tylko w okresie promocji - ze 2x do roku.

Podobne będą w Aldi za chwilę.
Na plus: wyświetlacz z napięciem
Na minus: wyłącza się trochę wcześniej niż lidlowski
(tamten lepiej doładowuje).

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-10-08 15:21:54
Autor: krak
W dniu 2013-10-07 10:37, J_K_K pisze:
[...]

Ten lidlowski ma 12v/0,8A. Wiadomo jak z aldi?

Data: 2013-10-08 19:20:05
Autor: J_K_K
W dniu 2013-10-08 15:21, krak pisze:

Ten lidlowski ma 12v/0,8A. Wiadomo jak z aldi?

Podobnie:
http://www.aldi.pl/aldi_prostownik_samochodowy_motocyklowy_z_wyswietlaczem_lcd_48_5_539_4741.html
--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-10-08 12:41:34
Autor: doktorski
W dniu wtorek, 8 października 2013 19:20:05 UTC+2 użytkownik J_K_K napisał:
W dniu 2013-10-08 15:21, krak pisze:

> Ten lidlowski ma 12v/0,8A. Wiadomo jak z aldi?

Podobnie:
I ma te sama wade ze sie nie wlacza z powrotem po zaniku napiecia?
Jak sie nie zaglada czesto do garazu to polecam http://www.stef-pol.civ.pl/index.php?id=oferta

--
pzdr, dr
1000/525/400

Data: 2013-10-09 07:23:57
Autor: AZ
Ładowarka do akumulatora şelowego
On 2013-10-08, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
> Ten lidlowski ma 12v/0,8A. Wiadomo jak z aldi?

Podobnie:
I ma te sama wade ze sie nie wlacza z powrotem po zaniku napiecia?

To se dokup UPS-a do tej ladowarki i po sprawie a nie robisz problemy...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-09 13:10:30
Autor: doktorski
W dniu środa, 9 października 2013 09:23:57 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

To se dokup UPS-a do tej ladowarki i po sprawie a nie robisz problemy...

Taaa, a jak ten UPS tez nie bedzie mial opcji auto-powrotu zasilania na wyjsciu to juz dupa podwojna. --
pzdr, dr
1000/525/400

Data: 2013-10-10 08:06:00
Autor: AZ
On 2013-10-09, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
To se dokup UPS-a do tej ladowarki i po sprawie a nie robisz problemy...

Taaa, a jak ten UPS tez nie bedzie mial opcji auto-powrotu zasilania na wyjsciu to juz dupa podwojna.
No to UPS podepnij do agregatu.

--
Artur

Data: 2013-10-10 11:24:12
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2013-10-10 10:06, AZ pisze:

No to UPS podepnij do agregatu.

A jak skonczy sie paliwo w agregacie nim wroci zasilanie w gniazdku?
Tylko zasilanie grawitacyjne, da jakas (marną, bo marną) gwarancje stabilnego ladowania akumulatora przy zastosowaniu prostownika z lidla.

pozdr
newrom

Data: 2013-10-10 23:32:15
Autor: Viking
W dniu 2013-10-08 21:41, doktorski pisze:
[...]

Tą wadę maja wszelakie takie impulsówki elektroniczne;/ Dlatego ja zabieram do domu, bo i tak w garażu (wynajmowanym) prąd zorganizowałem sobie ze świetlówki:)

A te Lidlowskie widziałem że mają być lada moment znowu. Są ok i dają radę.

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2013-10-09 14:34:41
Autor: krak
W dniu 2013-10-08 19:20, J_K_K pisze:
W dniu 2013-10-08 15:21, krak pisze:

Ten lidlowski ma 12v/0,8A. Wiadomo jak z aldi?

Podobnie:
http://www.aldi.pl/aldi_prostownik_samochodowy_motocyklowy_z_wyswietlaczem_lcd_48_5_539_4741.html

Raczej nie :), bo 0,8A to aldi ma przy ładowaniu 6V czyli nie nadaje się.

Data: 2013-10-09 21:07:35
Autor: J_K_K
W dniu 2013-10-09 14:34, krak pisze:

Raczej nie :), bo 0,8A to aldi ma przy ładowaniu 6V czyli nie nadaje się.

"ok. 0,8 A (tryb 6 V i motocyklowy"
A motocyklowy to jest ten na 12V, nie-samochodowy :)

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-10-11 09:28:10
Autor: krak
W dniu 2013-10-09 21:07, J_K_K pisze:

"ok. 0,8 A (tryb 6 V i motocyklowy"
A motocyklowy to jest ten na 12V, nie-samochodowy :)

Czyli możesz podać bo to ważne jaki prąd dla 12V?
Pozdr.

Data: 2013-10-11 12:08:23
Autor: sbd

Użytkownik "krak" <ssanie@gazeta.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2013-10-09 21:07, J_K_K pisze:

"ok. 0,8 A (tryb 6 V i motocyklowy"
A motocyklowy to jest ten na 12V, nie-samochodowy :)

Czyli możesz podać bo to ważne jaki prąd dla 12V?
Pozdr.

Uzywam prostownika z Aldi - wylacznie z akumulatorami 12V.
Po wlaczeniu zasilania startuje w trybie "motocyklowym" 0.8A,
mozna przelaczyc na "samochodowy" 3.8A - prad jest przez
chwile wyswietlany na LCD, pozniej aktualne napiecie aukumulatora
z dokladnoscia 0.1V , wskazania pradu i napiecia potwierdzilem miernikiem.

Ladowanie odbywa sie stalym pradem do napiecia 14,4V - 14,5V
po czym jest przerywane, az napiecie spadnie do 12,8V i cykl sie powtarza.

Prostownik zakupiony w zeszlym roku.

pozdrawiam
sbd

Ładowarka do akumulatora żelowego