Ładowarka i telefon

Data: 2020-10-05 22:53:13
Autor: Krzy K
Ładowarka i telefon

Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rldcpt$i9t$1@gioia.aioe.org...
Pierwszy raz przydarzyła się dziwna i denerwująca sytuacja, az obleciał
mnie strach.
Wkładam kabelek ładowarki do telefonu, a tu światła w żyrandolu
zaczynają strasznie migać jakby miały zaraz wystrzelić.

Zamów elektryka, niech ci posprawdza kable w skrzynce z bezpiecznikami w domu i na klatce.
Niech sprawdzi czy przewody się nie poluzowały, może trzeba podokręcać śrubki w "esach".
Jak źle kontaktuje to będzie iskrzyć a to niebezpieczne bo może doprowadzić do pożaru.
No i zmień ładowarkę do telefonu. Może mieć przebicie.

Pzdr.
Krzych

Data: 2020-10-05 22:58:50
Autor: LordBluzg(R)
Ładowarka i telefon
W dniu 05.10.2020 o 22:53, Krzy K pisze:

[...]

Nieznasz się :D
https://www.youtube.com/watch?v=Fay9_NqBw1I&t=11s&ab_channel=legidud7 :)

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-10-06 04:29:33
Autor: ydziO
Ładowarka i telefon
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Uwielbiam takie życiowe przypadki sluchać. Kiedyś był pan Lebiedź i TPSA. W
tle też były święta. Na onecie kiedyś czytałem z kolei komentarz pod artykułem i też o prądzie.
Autorka komentarza twierdziła że ma zły prąd, bo kiedyś komputer szybciej
pracowal.

Data: 2020-10-07 19:12:34
Autor: Animka
Ładowarka i telefon
W dniu 2020-10-05 o 22:53, Krzy K pisze:

[...]

Dzwoniłam do elektryka na dyżurze to mi powiedział, że nikt nie ma dostępu do mojego prądu.
Kable od licznika na korytarzu (zamknięte są w skrzynce) są przeprowadzone pod sufitem korytarza , wepchnięte przez futrynę do mieszkania i do tej skrzyneczki w mieszkaniu z "suwakami"do wł/wył prądu. Kable do mieszkań sa w listwach czy rynienkach (nie wiem jak to się nazywa.).
Korki do mieszkań (jakaś mała rozdzielnia) pewnie są dodatkowo w piwnicy czy w skrzynce na parterze, a ten elektryk wciskał mi ciemnotę, że nikt nie mógł manipulować.

--
animka

Data: 2020-10-08 17:22:01
Autor: _Master_
Ładowarka i telefon
Daj się tym zając mężowi czy kogo tam masz.

Ja żony nie potrafię przekonać że ładowarka w gniazdku 24/h to dużo dużo dużo mniej pieniędzy niż telewizor bezsensownie włączony przez godzinę ;-)
Nie przetłumaczysz ;-)

Data: 2020-10-08 17:25:21
Autor: ydziO
Ładowarka i telefon
_Master_ <Master@z.pl> wrote:
[...]

A to zależy jak bardzo chcesz przekonać. Bo jak bardzo, bardzo, to kup
watomierz na Allegro i pokaż. Jak zobaczy cyferki to zrozumie. No chyba że
będzie brnąć w zaparte i mówić ze jakieś specjalnie skonstrowane urządzenie
kupiłeś, żeby pokazywało tak jak ty chcesz. Wtedy nie przetłumaczysz. Ale i tu masz jakieś wyjście, bo możesz wziąć wartość z pudełka jakiegoś
urządzenia i pokazać że prawdę pokazuje. Ja wiem. One wiedzą najlepiej :-)

Data: 2020-10-21 00:49:12
Autor: Animka
Ładowarka i telefon
[...]

To coś w telefonie się zrobiło w czasie tego spięcia mogania świateł w żyrandolu i ich wystrzelenie. W tym samym czasie ładowarka była podłączona do telefonu (chyba dobrze pamiętam). Kabel ładowarki, tzn, wtyczka nie chce wleźc do telefonu i robię różne  sztuczki z ta wtyczką, żeby telefon sie ładował i cały czas uważam, żeby telefonu w tym czasie nie poruszyć, bo ładowanie się zakończy.

Data: 2020-10-21 17:22:23
Autor: CaerSobreUnÁrbol
Ładowarka i srajfon
Animatorka <animka@tonie.ja.wp.pl> wrote...
w tym czasie nie poruszyć, bo ładowanie się zakończy.

Bajdury animujesz, że się kopci. Zwykły zbieg
okoliczności, a ze strachu spiepszyłaś gniazdo
tudzież wtyczkę do karmienia telesraja!

--
CaerSobreUnÁrbol

Data: 2020-10-21 19:09:50
Autor: LordBluzg(R)
Ładowarka i telefon
W dniu 21.10.2020 o 00:49, Animka pisze:
Kabel ładowarki, tzn, wtyczka nie chce wleźc do telefonu i robię różne  sztuczki z ta wtyczką, żeby telefon sie ładował i cały czas uważam, żeby telefonu w tym czasie nie poruszyć, bo ładowanie się zakończy.

Weź wykałaczkę (drewnianą) i wydłub fafoły z gniazda :]

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2021-02-24 14:07:54
Autor: ąćęłńóśźż
Ładowarka i telefon
Mam to samo.
Gdy używam pilota do tunera TV (Wiwa), to mi żyrandol zaczyna migać na kolorowo.
Osram i tyle.

-- -- -

Data: 2021-02-25 05:01:22
Autor: Montauk Bluecifer
Ładowarka i telefon
ąćęłńóśźż <a@e.pl>  wrote...
używam pilota do tunera TV (Wiwa), to mi żyrandol zaczyna migać na kolorowo. Osram i tyle

Jeśli nie *bredzisz* (jak to czyni 90% tutejszych krasomówców/kaznodziejów), to się rajcujesz osranymi lub inaczej zasranymi bublo-produktami --
Montauk Bluecifer

                                     .

Ładowarka i telefon