Ładowarka kamerki przerywa

Data: 2015-09-17 09:26:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ładowarka kamerki przerywa
Hello Artur,

Mam problem z ładowarką samochodową kamerki,
która podczas jazdy zrywa ładowanie i wyłącza
kamerkę. Przeważnie w celu uzyskania ponownie
ładowania muszę poruszyć ładowarką w slocie
zapalniczki.  Plik zapisywany przed takim zerwaniem
ulega uszkodzeniu i nie daje się odczytać. Czyli całe
rejestrowanie przy pomocy kamerki traci sens.
Próbowałem z ładowarką włożoną bezpośrednio
do slotu zapalniczki jak i do rozgałęziacza, więc
wiem, że przyczyna jest w ładowarce, a nie w slocie
zapalniczki.
Oczywiście można kupić nową ładowarkę, ale musiałbym
mieć pewność, że będzie pasowała. Ta moja ma 1,5 A,
natomiast w sprzedaży są 1,0 A. Ponadto nie może to być
ładowarka z dołączanym osobno kablem USB, bo wtedy
w kamerce włącza się funkcja Mass Storage.
Myślę, że przyczyna jest mechaniczna i z tym jaka to jest
kamerka nie ma nic wspólnego.
Moje pytanie jest takie: może ktoś miał podobny przypadek
i znalazł jakiś prosty, "domowy" sposób. Jeśli tak, to bardzo
proszę o podpowiedź co zrobić.

Prosty, domowy sposób - wybebeszyć ładowarkę i podłączyć ją
bezpośrednio, lutując przewody w odpowiednie miejsca płytki.

--
Best regards,
 RoMan

Ładowarka kamerki przerywa