Ładowarka samochodowa do notebooka

Data: 2009-06-23 14:24:14
Autor: Fantom
Ładowarka samochodowa do notebooka
Mam notebooka Lenovo ThinkPad R61.
Proszę o informacje czy istnieje ładowarka
samochodowa do takiego notebooka, a jeśli
tak, to ile mniej więcej może kosztować.

Ewentualny namiar na sprzedawcę będzie
mile widziany. :-)

Ja do T61 mam taka uniwersalna - na 220 lub 12 - moze sa takie same ?

Fantom

Data: 2009-06-23 14:26:05
Autor: Ewa
Ładowarka samochodowa do notebooka
Bardzo dziękuję.

[...]

A możesz podać jej symbol? Spróbuję znaleźć informacje w Internecie.

Pozdrawiam
Ewa

Ładowarka samochodowa do notebooka