Ładowarka samochodowa microUSB

Data: 2012-01-11 21:00:58
Autor: ToMasz
Ładowarka samochodowa microUSB
W dniu 11.01.2012 19:47, radekp@konto.pl pisze:
Szukam po ebayu (na allegro słabo i drogo) ładowarki samochodowej -- potrzebuję
2xUSB + chętnie gniazdo zapalniczki.

Jest coś takiego, ale max 1A.

Używa ktoś takiej ładowarki? 1A to mało, ale może daje radę przy 2 urządzenia
USB?

Drugie pytanie -- są ładowarki z 2.1A na jednym USB z dedykacją, że gniazdo do
iPhone. iPhone wymaga jakiegoś specjalnego portu USB, czy w takie gniazdo można
włożyć inne urządzenie?

PS. Czy nadal można natknąć się na ładowarki, które jedynie podtrzymują
zasilanie bez ładowania? (zdaje się, że chodziło o różnicę w podłączeniui
pinów)

Ktoś tutaj niedawno płakał że ładowarka samochodowa do sgs2 nie daje rady. Znaczy coś tam ładuje, ale za słabo. Ja od niedawna mam desireZ, w którym uruchomiłem widget pokazujący prąd pobierany z (lub przez) baterię. w stanie czuwania jest to 25mA, w ekstremalnej pracy 450mA, w czasie ładowania ponad 600. Tak więc widać że ów ponad amper to nie bardzo jest potrzebny. Nawet inaczej licząc. jeśli urządzenie pobiera 1A to "padnie" w ciągu 90 minut, a to jest dyskwalifikacja. Dalej 1A z ładowarki to nie są jakieś cuda...
Tak jak na ebayu i na allegro - dane techniczne wyssane są z palca. jak chcesz mieć super sprzęt a kasa nie gra roli - zbuduj lub zleć budowę. jak ma być tanio, szukaj starych oryginalnych ładowarek z PDA, siemensa, ericsona, noki, a potem przerób kabelek.
ToMasz

Ładowarka samochodowa microUSB