Ładowarka samochodowa microUSB

Data: 2012-01-11 21:22:23
Autor: Waldek Godel
Ładowarka samochodowa microUSB
Dnia Wed, 11 Jan 2012 19:47:20 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Szukam po ebayu (na allegro słabo i drogo) ładowarki samochodowej -- potrzebuję
2xUSB + chętnie gniazdo zapalniczki.

Jest coś takiego, ale max 1A.

Używa ktoś takiej ładowarki? 1A to mało, ale może daje radę przy 2 urządzenia
USB?

Drugie pytanie -- są ładowarki z 2.1A na jednym USB z dedykacją, że gniazdo do
iPhone. iPhone wymaga jakiegoś specjalnego portu USB, czy w takie gniazdo można
włożyć inne urządzenie?

USB przewiduje pobór prądu do 500 mA
Część producentów olewa standard pozwalając na większy pobór prądu. Np.
takowego wymaga iPad.
1A to idealna wydajność dla dwóch standardowych urządzeń USB.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2012-01-12 17:26:59
Autor: radekp@konto.pl
Ładowarka samochodowa microUSB
Wed, 11 Jan 2012 21:22:23 +0000, w <1ocxrfcv4gfi8.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał(-a):

USB przewiduje pobór prądu do 500 mA

To ja wiem, tyle że to dotyczy poboru z kompa. A ja piszę o *ładowarce*.

Część producentów olewa standard pozwalając na większy pobór prądu. Np.
takowego wymaga iPad.

Nie, przestrzegają. Jeżeli urządzenie wykryje podłączenie do kompa, to
najczęściej ładuje się wolno albo i wcale (aby nie przekroczyć tych 0,5A).

1A to idealna wydajność dla dwóch standardowych urządzeń USB.

Super. Ale ja chcę ładować, a nie podtrzymywać.

Ładowarka samochodowa microUSB