Ladowarka solarna ..

Data: 2012-07-17 15:33:55
Autor: Andrzej W.
Ladowarka solarna ..
W dniu 2012-07-17 12:54, -Mr. Makarena- pisze:
Witam !
Wlasnie powrocilem z tygodniowej wyprawy rowerowej , gdzie jak sie okazalo
nawiekszym problemem logistycznym byla koniecznosc  dostepu do 220V aby
doladowac telefony i GPS a . Pomyslalem wiec o ladowarce solarnej .
Czy cos takiego rozwiaze problem ?

http://allegro.pl/us3-ladowarka-solarna-sloneczna-2600mah-latarka-xl-i2488181618.html

Tak jak kolega zauważył to coś ma 0,8W, ja dodam, że jest to 0.8 chińskiego wata, czyli licząc na polskie to możne uzyskasz 0,3-0,4 W jak będziesz miał szczęście w okolicach południa.
To jest raczej zabawka niĹĽ coĹ› wartego uwagi, szczegĂłlnie w tej cenie.

--
Pozdrawiam,
AWa.

Data: 2012-07-17 15:52:13
Autor: Titus Atomicus
Ladowarka solarna ..
In article <50056992$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote:

> [...]
> Tak jak kolega zauważył to co¶ ma 0,8W, ja dodam, że jest to 0.8 chińskiego wata, czyli licz±c na polskie to możne uzyskasz 0,3-0,4 W jak będziesz miał szczę¶cie w okolicach południa.
To jest raczej zabawka niż co¶ wartego uwagi, szczególnie w tej cenie.

Rozmawialem kiedys z Piotrem Milaniakiem. Po nieudanej przygodzie z Silva Solar II
http://www.wagabunda.eu/silva-ladowarka-sloneczna-solar-p-843.html> (za
slaba wydajnosci) zakupil sunlinq 12W : <http://store.altestore.com/Portable-Power/Sunlinq-12Watt-12V-Portable-Po
wer-Pack/p572/>
I do dzis chyba uzywa i jest zadowolony.
--
TA

Ladowarka solarna ..