Ładowarki biurkowe?

Data: 2010-10-04 19:50:20
Autor: radekp@konto.pl
Ładowarki biurkowe?
Ładowarki biurkowe to jakiś wymarły gatunek?
Spojrzałem na allegro, a raptem coś pojawiło się głównie dla Nokii, SE i
Motoroli.

Szukam jakiegoś telefonu dla ojca (prosty, zwykły, tani, tzw. "seniorski" :)),
ale koniecznie z ładowarką biurkową.

Możecie mi coś doradzić, jakie telefony obecnie w ogóle współpracują z takimi
ładowarkami?

Data: 2010-10-05 00:25:02
Autor: Piotr M
Ładowarki biurkowe?
Dnia 04-10-2010 o 19:50:20 radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):

Ładowarki biurkowe to jakiś wymarły gatunek?

No waśnie, aż dziwne. A tym bardziej, że ładownie idzie po USB to większa  uniwersalność.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-10-07 10:01:21
Autor: ąćęłńóśźż
Ładowarki biurkowe?
Złącze USB jest beznadziejne do ładowarki biurkowej, bo musisz aparat dosłownie wyszarpywać z podstawki.
Mam, to wiem niestety.

-- -- -

 A tym bardziej, że ładownie idzie po USB to większa uniwersalność.

Data: 2010-10-07 10:42:00
Autor: Piotr M
Ładowarki biurkowe?
Dnia 07-10-2010 o 10:01:21 ąćęłńóśźż <antyspam@interia..pl> napisał(a):

Złącze USB jest beznadziejne do ładowarki biurkowej, bo musisz aparat  dosłownie wyszarpywać z podstawki.
Mam, to wiem niestety.

Hmm, no fakt, ale lepsza taka niż zwykła sieciówka w której robi się to  samo, a tak to przynajmniej telefon ma swoje miejsce, ładnie stoi i się  prezentuje. No ale to wszystko ma się nijak co do tego aby po prostu  "położyć" fona na ładowarce biurkowej bez jakiegoś wysiłku typu  wciskanie-wyszarpywanie..

Data: 2010-10-07 09:58:40
Autor: Waldek Godel
Ładowarki biurkowe?
Dnia Thu, 07 Oct 2010 10:42:00 +0200, Piotr M napisał(a):

[...]

Musisz karmić tego toppostującego śmiecia?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-05 02:14:04
Autor: JoteR
Ładowarki biurkowe?

 <radekp@konto.pl> napisał:

Szukam jakiegoś telefonu dla ojca (prosty, zwykły, tani, tzw. "seniorski"
:)),

MAXCOM, EMPORIA - typowo "seniorskie".

ale koniecznie z ładowarką biurkową.

Jak najbardziej:
http://www2.emporia.at/pl/products/emporiaspecial/?tar=%2Fmain%2Fmain&loc=cmVzb3VyY2U9W2lkPTldLg%3D%3D

Ale po wręczeniu takiego prezentu oddaliłbym się na z góry upatrzone pozycje...

JoteR

Data: 2010-10-05 16:31:28
Autor: radekp@konto.pl
Ładowarki biurkowe?
Tue, 5 Oct 2010 02:14:04 +0200, w <i8dqkg$mkc$1@inews.gazeta.pl>, "JoteR"
<joter@pf.pl> napisał(-a):

[...]

Nie wygląda źle, ale 400zł za taką prostotę nie dałbym.

Szukałem raczej coś z tanich LG, Samsungów... ale do cholery co tam
współpracuje z ładowarką biurkową?? Nic??

Data: 2010-10-07 14:25:20
Autor: Qlfon
Ładowarki biurkowe?
W dniu 2010-10-04 19:50, radekp@konto.pl pisze:

A może coś takiego:

http://www.powermat.com/us/products/

Może robią też dla innych telefonów?

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-10-07 21:39:20
Autor: Maciej Muran
Ładowarki biurkowe?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał

Ładowarki biurkowe to jakiś wymarły gatunek?

Coś w tym chyba jest... ;)
Mam Siemensa S4 (nie mam pewności czy to nie wersja Power) z 1998 roku. Wysuwana antenka (czujesz ten szpan? ;)) a ładowarka *tylko* biurkowa!
W obudowie nie ma gniazda typu jack czy jakiegoś innego. Telefon ładuje się wyłącznie poprzez *wstawienie* (opiera się na stykach) go w ładowarkę. No i nie ma simlocka ;)

M.

Ładowarki biurkowe?