Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

Data: 2015-08-30 11:21:06
Autor: rageofhonor
Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu na YT lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?

Data: 2015-08-30 09:38:22
Autor: masti
rageofhonor wrote:

Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu na YT lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?

za słaba ładowarka

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-08-30 12:32:39
Autor: Pszemol
"rageofhonor" <wein@wp.pl> wrote in message news:55e2caf9$0$4782$65785112news.neostrada.pl...
Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu
na YT lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?

Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.

Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.

Data: 2015-08-30 17:58:57
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

mówisz, o tych zabawkach z wykastrowanym prockiem, zeby się nie
przegrzewał?

a może to klimatyzacja? :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-08-30 13:10:49
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mrvg90$vac$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Mówię o tych z Androidem na pokładzie które potrzebują
kilku warstw Dalvika aby zrobić nawet najprostsze funkcje...
I potem potrzeba osiem rdzeni i 2A prądu z baterii aby
zagrać w pasjansa :-)

a może to klimatyzacja? :)

Masti, ile Ty masz lat?
Mama Ci pozwala tak późno na koputerze klepać?

Data: 2015-08-30 18:28:05
Autor: masti

Pszemol wrote:

[...]

chyba na iPhonie :)

a może to klimatyzacja? :)

Masti, ile Ty masz lat?
Mama Ci pozwala tak późno na koputerze klepać?

jak widać Tobie pozwala
Na oko jesteś w wieku moich dzieci :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-08-30 13:48:45
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mrvhvl$6n1$1dont-email.me...
a może to klimatyzacja? :)

Masti, ile Ty masz lat?
Mama Ci pozwala tak późno na koputerze klepać?

jak widać Tobie pozwala
Na oko jesteś w wieku moich dzieci :)

Czyli to gadanie od rzeczy u Ciebie to starcze zdziecinnienie?

Data: 2015-09-02 08:37:26
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:
(ostra cenzura) pest, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

Data: 2015-09-01 23:37:14
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-30 20:16:00
Autor: atm
On 2015-08-30 19:58, masti wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Akurat tutaj Pszemol sobie moze po Androidzie pojezdzic. Snapdragon 810, znajdujacy sie w wiekszosci tegorocznych falgowcow jest niezla grzalka lub tez zostal softwareowo przyciety, zeby sie nie przegrzewac jak np zrobilo HTC. Byly niby rozne rewizje, ale podobno nic nie wniosly w temacie grzania.
Poza tym okreslenie "throttling" pierwszy raz uslyszalem w telefonach z Androidem. Nie wiem czy obnizanie taktowania stosuja rowniez w iP w kazdym razie nie mowi sie o tym tyle.

Data: 2015-08-30 22:33:53
Autor: PlaMa
W dniu 2015-08-30 o 20:16, atm pisze:

[...]

Hmmm... ale to problem Snapdragona nie Androida. Parskanie na robocika bo część firm, które produkuje telefony w tym środowisku nie potrafi ich rozsądnie zaprojektować, to trochę nie fair.

To tak jakbym się czepiał Windowsa, że mój intel w lapku się spalił a kumplowi na mcbooku cały czas działa... Jest na to jedna odpowiedź - było kupić taki sprzęt który jest coś wart. To zaleta androida, możesz sobie wybrać z tysiąca firm i miliona modeli - pod potrzeby, kieszeń i gust.

Poza tym okreslenie "throttling" pierwszy raz uslyszalem w telefonach z
Androidem.

JA w PC, czy to coś zmienia?

Nie wiem czy obnizanie taktowania stosuja rowniez w iP w
kazdym razie nie mowi sie o tym tyle.

No nie wiem, nadal kupowanie 2x słabszego sprzętu, za 6x wyższą cenę, by mieć 2/3 funkcjonalności tego drugiego bo 10 modeli z pierdyliarda się przegrzewają, a 1/3 z tego pierdyliarda wolniej się ładuje na nieoryginalnych podzespołach, to chyba trochę głupie.

Data: 2015-08-30 23:05:46
Autor: atm
On 2015-08-30 22:33, PlaMa wrote:
[...]

Ja to rozumiem, Ty to rozumiesz a ten pan obok, ktory placi za pudelko od pasty do zebow juz nie musi. On kupuje telefon z Androidem i ten telefon mu sie grzeje. Zreszta mi tez sie to nie podoba, zdecydowana wiekszosc telefonow z gornej polki w tym sezonie jest obarczona tym problemem, no i sa to telefony z Androidem. Gdyby Pszemol napisal tu, ze w iPhone nie ma tego problemu mialby racje. Placac takie pieniadze nie czuje sie zobowiazany wnikac gdzie jest problem.

[...]

Oczywiscie, dlatego trzymam sie Androida. Nie ma iPhone'a wodoszczelnego, wszystkoodpornego, do niedawna nie bylo tez modelu z duzym ekranem, nie ma modelu z duza bateria, wymienna bateria itd.
Jest tylko wersja metro - slicznie wykonczona i dobrze wypromowana ale tez oferujca bardzo dobry user expirience i solidne, ROZSADNIE dobrane podzespoly. Bo to co ostatnio robia producenci flagowych telefonow z Androidem to zart jakis, juz ktos osiagnal swiety graal czyli 4K?
A wszystko po to, zeby na 10 minut zalozyc VR okulary, chwile sie pobawic i nieco pozniej polozyc je obok okularow 3D dołączanych do telewizora, ktore zbieraja kurz od samego zakupu.

[...]

Zalezy od punktu widzenia, to samo mozna byloby powiedziec o kims kto kupuje Lotusa, po co przeplacac jesli mozna kupic za mniejsze pieniadze Nissana czy podkreconego Golfa, ktory go zje w zakresie podstawowych parametrow.
Ktos lubi ten ekosystem, przekonuje go mniejsza tendecja producenta do szpiegowania, podoba mu sie design, posiada oficjalnie wbudowany app permissions, ceni dlugie wsparcie systemu. Moj jedyny kontakt z serwisem Apple'a tez byl bardzo pozytywny: wyslalem iPoda Touch, za jakis czas dostalem nowy bez udowadniania, kombinowania itd. Zaden inny serwis mnie tak nie usluzyl. Podsumowujac: wolny wybor.

Data: 2015-08-31 01:34:51
Autor: PlaMa
W dniu 2015-08-30 o 23:05, atm pisze:

[...]

Nie wiem co ci powiedzieć. Mój się jakoś przesadnie nie grzeje. Masz wybór, dokonaj go rozsądnie.

[...]

Powtórzę - problem wynika z doboru firm. Mnie się np. nie podoba co robią ze swoimi telefonami Samsung, Sony, HTC czy LG i dlatego NIE KUPUJĘ ich wyrobów. Gdzie tu krytyka do Androida jako całości?
Argument o kupującym pastę też do mnie nie trafia. Wyborów dokonujesz każdego dnia, przy kupnie TV, ekspresu, bułki w sklepie czy skarpetek na targu. Jak wybierasz źle to krytykuj ten wybór, ewentualnie odwróć się od marki, uogólnianie tego na całe środowisko jest trochę dziwne.

[...]

Ale te porównania Pszemola, których teraz bronisz, mają analogię raczej w "Nie kupię samochodów Volkswagena, bo Lupo ma mało miejsca z tyłu" - bez sensu.

Data: 2015-08-31 12:00:20
Autor: atm
On 2015-08-31 01:34, PlaMa wrote:
[...]

Nie mam z tym problemu: jakis czas temu kupilem LG G2, jestem bardzo zadowolony, jedyny niedostatek to 16GB wbudowanej.
Jednak ktos kto nie wnika w kazdy nowy procesor na rynku a chce kupic flagowca w tym roku ma duza szanse naciac sie na grzalke. Jesli nie kupi Samsunga lub LG to najprawdopodobniej bedzie mial goraca przyjemnosc z S810. No chyba, ze zainstaluje latke od HTC, ktora obnizy taktowanie. Wg mnie to nie fair, ale coz.
Oczywiscie rozumiem, ze Android tutaj w ogole nie jest winny ale problem pojawil sie chyba tylko w tym kregu. Ktos jeszcze instalowal S810?

[...]

Chcesz kupic tegorocznego diesla z wyzszej półki, okazuje sie, ze glowny dostawca filtrow DPF nawalil i szybko sie zapychja. Nie jest to wina diesli jako takich ale dotkniety jest tylko ten przedzial rynku moto. Benzynowce sa od tego problemu wolne. Pozostaje kupic Samsunga, ale jak sam wspomniales - nie chcialbys go, LG rowniez odrzucasz. Co pozostaje z tegorocznych mocnych flagowych telefonow?

[...]

Bo malo precyzyjnie sformulowal kwestie "ch&*jowych smartfonach z Androidem". Co to za telefony, Pszemol - moglbys doprecyzowac?
A bronie a wlasciwie racjonalizuje zakup iPhone'a. Zakup flagowca z Androidem w kwestii wielu parametrow rowniez mozna znawac glupota. Wydajnosc procesora juz od dluzszego czasu sie marnuje, mikronowe piksele zdecydowanej wiekszosci nie sa potrzebne, aparat nawet w dosc starym G2 jest bardzo dobry. Co pozostaje? Wyglad, lans? Sporo znajdzie sie tu przeslanek, ktore pwoduja, sprzedaja sie przeplacone urzadzenia jak wlasnie iPhone czy S6 Edge.

Data: 2015-08-31 22:17:55
Autor: PlaMa
W dniu 2015-08-31 o 12:00, atm pisze:

[...]

No właśnie chyba nie, ot betatesty sobie producenci zrobili, ja nawet rozumiem, że ktoś może po czymś takim focha strzelić na Samsunga czy inne HTC, ale po co Androida się czepiać?

[...]

Honor 7? One One Plus? Nowe Vibe? G4? Nexus 6? Wybór jest, naciąłeś się? Reklamuj aż Ci zrobią lub kasę oddadzą i nigdy nie wracaj do tej marki. Tyle.

[...]

Pytałem się go o sprecyzowanie, z którymi modelami miał takie przygody ale... szkoda gadać.

[...]

Przykro mi ale nie zrozumiałem przesłania? Iphone i S6 są przepłacone więc racjonalizujesz zakup iPhona? Serio nie załapałem sensu wypowiedzi, to nie zaczepka do flyme :)

Data: 2015-08-31 23:00:12
Autor: atm
On 2015-08-31 22:17, PlaMa wrote:
[...]

Aaa, Smamsung bardzo ladnie to rozegral. Poczatkowo wiele osob sądzilo, ze chce on promowac swoje Exynosy, pozniej zas zaczela sie jazda z S810. LG wsadzilo go do Flexa 2, czarowali, ze niby jest ok, ale nie bylo ok. Samsung upiekl dwie pieczenie: 1. jako jeden z bardzo niewielu producentow flagowych urzadzen uchronil sie przed problemem z przegrzewaniem 2. pokazal, ze Exynosy moge byc lepsze od Snapdragonow.
Co do czepiania...wlasiciwe sie nie czepiam. Pokazuje nakrotsza sciezke myslowa dotyczaca grzania i telefonow w ktorych to wystepuje.
Mysle, ze chyba nie ma co wiecej sie rozwodzic :]

[...]

Ja wspomnialem wczesniej: mam LG G2, z ktorego wydajnosci jestem bardzo zadowolony. Wiele osob jednak boryka sie z tego typu problemem, placac czesto 2-3kzl:
http://pclab.pl/art65364-6.html
Oj nie bylbym taki pewny, czy producent badz sklep uwzglednia tego typu przyczyne reklamacji.

[...]

Wiele rzeczy jest przeplaconych...a jednak je kupujemy. Markowa odziez turystyczna kosztuje tyle, ze chyba jest projektowana przez NASA. Samochody z wyzszej półki, tez kosztuja znacznie wiecej niz wynikaloby tylko ze specyfikacji, wykwintna zywnosc, alkohole itd. Jest tego sporo i ludzie sa sklonni za to zaplacic.
Co do iPhone'a, dlaczego warto go kupic - pisalem wczesniej, powtorze (ehh do czego to doszlo, zebym bronil iPhone'a i robie to jeszcze za friko ;]):

-ekosystem: wiecej aplikacji bez reklam, aplikacje czesto lepiej wspolpracujace ze sprzetem (bo jest "pięć" modeli telefonow na krzyz).
Wieksza ilosc producentow samochodow dostosowala swoje samochody do obslugi sprzetu Apple'a. Moze Pszemol tutaj sie wykaze, w koncu pieknie mu tutaj przygotowuje poletko do peanow na temat wyzszosci.

-firma nie zarabia na danych wiec mozna przyjac, ze nie jest tak zainteresowana naszymi danymi jak Google (prawda moze byc inna ale chyba nie ma namacalnych dowodow na to)

-design: Apple od samego poczatku wyznacza tu trendy. Urzadzenia z jablkiem sa po prostu bardzo dobrze zaprojektowane i w zdecydowanej wiekszosci przypadkow dobrze wykonane.

-kontrola uprawnien aplikacji: ojej Android 6 bedzie to mial, hurrraaaa!!! A w iOS jest sobie ta funkcja, dziala i tak powienno byc. Dla wielu osob jest to mush have. Dla mnie tez, dlatego w sposob nieoficjalny rozwiazalem ten problem w Androidzie. Oficjalnie musialbym sie zgadzac na kalkulator z "tysiacem" uprawnien, albo nie instalowac.

-aktualizacje systemu: Pszemol ma chyba iP4S, premiera odbyla sie pod koniec 2011 roku a do tej pory otrzymuje aktualizacje łącznie z najnowszym systemem!!! Znasz jakis telefon z Androidem, ktory bylby tak dlugo wspierany? Zwroc uwage na ostatnia afere zwiazana ze Stagefright. Znakomita wiekszosc telefonow z Androidem zostanie na lodzie a jedyna ochrona przed ta dziura to wylaczenie automatycznego pobierania wiadomosci MMS. To kpina, zreszta to nie pierwsza dziura, z ktora trzeba sie pogodzic. W Apple dostajesz łate przy okazji aktualizacji systemu. Podobno jednak dziur w iOS jest wiecej niz w Androidzie :]
A przy okazji, Pszemol - z ktorej wersji iOS obecnie korzystasz?

-serwis: jak wczesniej wspomnialem - oddane urzadzenie zostalo wymienione na nowe, nie jestem odosobnionym przypadkiem. Oddawalem tez do naprawy Defy, N8, SGS2. W kazdym przypadku byly otwierane, wymieniane komponenty a żale wielu osob, ktore odberaly urzadzenie w gorszym stanie niz oddaly mozna znalezc bez problemu.

Ufffff, kurna Pszemol to nie moja dzialka, jesli tak prmujesz iPhonea, rob to do konca ;]
PlaMa, zwroc uwage na ceny, teraz to nie jest tak, ze iPhone jest najdrozszy na swiecie pozniej dluuugo nic i gdzies tam taniocha androidowa. Samsung poza designem sciagnal tez ceny i niewiele one odstaja od sprzetu Apple'a.

Data: 2015-08-30 19:49:07
Autor: atm
On 2015-08-30 19:32, Pszemol wrote:
[...]

Korzystanie z oryginalnych ladowarek Apple'a rozwija umiejetnosci i wyobraznie ;]
https://www.google.pl/search?q=iphone+broken+cable&hl=en&biw=1920&bih=1061&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIxpfF5a7RxwIVY6hyCh1EZws3#hl=en&tbm=isch&q=iphone+damaged+cable

Data: 2015-08-30 12:56:38
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55e34229$0$27510$65785112news.neostrada.pl...
On 2015-08-30 19:32, Pszemol wrote:
[...]

No cóż... jak ktoś jest dusigroszem i nie chce wymienić
zużytego kabla na nowy tylko dziaduje to przecież wolno mu...

Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...
Efekt jest taki, że telefon więcej marnuje prądu niż jest
w stanie zyskać z ładowarki.

Takich efektów nie ma w iPhone!
Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.

Data: 2015-08-30 20:11:05
Autor: atm
[...]

Oj Pszemol, chyba dostales dywidendy od Apple'a lub nowego iP za aktywna "promocje"? ;] Nakreciles sie na iP jak za dawnych czasow.

Data: 2015-08-30 13:16:53
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55e3474e$0$4768$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przyznaj obiektywnie że iPhone nie ma tego typu problemów
co omawiane tutaj nienadążanie ładowarki za potrzebami CPU.

Data: 2015-08-30 20:33:18
Autor: atm
On 2015-08-30 20:16, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Nie przyznam, poniewaz iPhone'a nie mialem i raczej nie bede mial.
Natomiast iPad2, ktorego mam nie przejawial tego typu przypadlosci.
Jednak w 100% nie moglbym powiedziec, ze nie objawi sie w pewnych okolicznosciach.
Jedyna aplikacja, ktora dostarczyla mi tego typu problemow jest CoPilot.
Nie wyroznia sie grafika, funkcjonalnoscia czy czymkolwiek innym a potrafi spowodowac, ze telefon wiecej oddaje niz pobiera.
Zatem gdybym nie korzystal z tej aplikacji, moglbym smialo powiedziec, ze w moich telefonach ten problem nie istnieje.
Dlatego tez nie moge obiektywnie powiedziec, ze problem ten nie pojawi sie w szczegolnej sytuacji w urzadzeniach z iOS.

Data: 2015-08-30 13:46:47
Autor: Pszemol
On 2015-08-30 20:16, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Zerknij może dla przypomnienia na wypowiedź inicjującą wątek.
Omawiamy prosty scenariusz: oglądanie filmu na YT w czasie ładowania.
Czy w Twoim iPadzie poziom naładowania baterii w takiej sytuacji
rośnie czy maleje? Czy potrzebujesz mieć dywidendy Apple aby
powiedzieć prawdę, że w produktach Apple nie ma takiego problemu z YT?
Nie.

Data: 2015-08-30 20:53:59
Autor: atm
[...]

Raczej chodzilo mi o Twoj sposob negatywnej kampanii:
"Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.

Tak się nie dzieje w smartfonach Apple. "

Mam wiele roznych telefonow z Androidem i zaden z nich nie rozladowuje sie podczas korzystania z YT. Maja pod spodem iOS ladnie przykryty najnowsza nakladka zrobiona na wzor Androida? ;]
http://digg.com/video/ios9-prank-android-iphone
Pszemol, pisz co chcesz, po prostu zdziwilem sie, ze jeszcze chce Ci sie wlasciwie przy kazdej okazji promowac iPhone'a.
Ja juz sie w tej kwestii zestarzalem, jest mi w zasadzie wszystko jedno czego uzywam, byle spelnialo moje oczekiwania.

Data: 2015-08-30 15:23:53
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55e3515d$0$4781$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Najwyraźniej nie masz ch&*jowych smartfonów z Androidem
tylko te droższe i lepsze. Czy to takie trudne do zrozumienia?
Nie napisałem przecież że wszystkie smartony z Androidem są
ch&*jowe tylko że w tych ch&*jowych smartfonach z Androidem
jest to normalne.

[...]

Właśnie o to chodzi, że iPhone4 spełnia moje oczekiwania, mimo że
ma już sporo lat - nie ma przypadłości na jakie narzekają tu userzy
Androida, jak w wątku w którym teraz rozmawiamy. Nic więcej...

Data: 2015-09-02 08:37:32
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-09-01 00:39:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

"atm" 55e3515d$0$4781$65785112@news.neostrada.pl

Ja juz sie w tej kwestii zestarzalem, jest mi w zasadzie wszystko jedno czego uzywam, byle spelnialo moje oczekiwania.

(; Ja zdziadziałem do reszty. ;) Oby spełniało moje oczekiwania. :)
Przyznam jednak, że polityka Google zdecydowanie lepiej mi służy
niż polityka M$. Appla nie znam -- za drogi.

Laptop ma popsuty akumulator -- ładować można pod obciążeniem,
ale nie na wiele starczy. Netbook  -- ładować można pod obciążeniem
chyba tak samo jak bez obciążenia, jeśli nie liczyć grzania zasilacza.
Monster -- ładować można pod obciążeniem, choć szybciej bez obciążenia,
Overmax -- ładowanie tak sobie zależy od obciążenia.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-01 22:15:33
Autor: user
Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Mam S4 i problem ładowania np. podczas zabawy netem czy grania nie występuje.

Data: 2015-09-01 20:33:30
Autor: Pszemol
"user" <brak_meila@dupa.com> wrote in message news:ms511b$q4c$1node1.news.atman.pl...
Mam S4 i problem ładowania np. podczas zabawy netem czy grania nie występuje.

Poprawili od S3?

Data: 2015-09-02 13:11:18
Autor: LordBluzgÂŽ
W dniu 2015-09-02 o 03:33, Pszemol pisze:
"user" <brak_meila@dupa.com> wrote in message
Mam S4 i problem ładowania np. podczas zabawy netem czy grania nie
występuje.

Poprawili od S3?

Ja czekam kiedy Apple poprawi obrzydliwy wygląd iPhone, który tłucze od lat oraz kompatybilność z wieloma komputerami, bez obsługi z iTunes, które co chwile chce aktualizacji. Ciekawi mnie również, że wiele aplikacji, które od dawna są dostępne na Andka, nie są dostępne na iPhone. No i oczywiście te topliwe/wybuchające iPhony mnie przerażają, podobnie jak niemożliwość zmiany baterii :)

Funkcje których najczęściej używam, deklasują iPhone na całej linii.
Google pięknie rozwinęło w krótkim czasie interfejs webowy/synchronizację (szybkość/prostota) że używanie Andka stało się o niebo lepsze niż kiedyś. Apple zdaje się zatrzymał w jakimś dziwnym miejscu...
Jak widzisz CENA nie ma tutaj nic do gadania. Apple po prostu zaczyna odstawać od konkurencji. Jesli jednak wziąć uwagę na cenę, okazuje się że można spokojnie wymienić sobie kilka telefonów w cenie jednego iPhone w ciągu 2 lat conajmniej :)

--
LordBluzgÂŽ
Get out of the road if you want to grow old.

Data: 2015-09-02 22:08:32
Autor: user
[...]

Co najśmieszniejsze używam też ładowarek o słabszym prądzie 0,7 A i jest ok

Data: 2015-09-03 05:23:12
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska kutwa pszemol ze zjeczaleym serem w pochwie

Data: 2015-09-02 08:37:19
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-09-02 08:37:11
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-30 22:21:40
Autor: PlaMa
W dniu 2015-08-30 o 19:56, Pszemol pisze:

Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.

To nie tak.

Producenci tworzą nowe smartphony (ekrany 5,5", baterie po 3500mAh, dualsimy, 8 rdzeni, srety-bzdety ale fajne) by żeby zaspokoić zapotrzebowanie energetyczne pracują na nietypowych parametrach - np. 5.2V zamiast 5.

Czy to źle? Jak chcesz mieć 6" wyświetlacz w quatrofullhd, z dualsim, LTE itp itd to jednak potrzebujesz jakiejś megabaterii żeby te 2 dni wytrzymała. Jak masz naładować 3500-4000 mAh w rozsądnym czasie to jednak modyfikujesz łądowarki.

Nie zmienia to faktu, że taki Android będzie się ładował chińskim kabelkiem microusb podłączonym do radia w samochodzie. Jednak nie tak wydajnie jak w oryginale (co przy pełnym użyciu smartphonu powoduje zastyg w % baterii lub nawet spadek naładowania. Mnie osobiście jeszcze nigdy się nie zdażyło by na oryginalnej ładowarce i kablu, podłączonych do zdrowej sieci energetycznej telefon tracił % zamiast zyskiwać - niezależnie jak hardcorowo go męczyłem.

Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.

Nie dziwię się Twoim doświadczeniom skoro tego badziewia nie idzie podłączyć do innego kabla i chyba ładowarki jak ajplowa :)

Data: 2015-08-30 16:12:22
Autor: Pszemol
"PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> wrote in message news:55e365d2$0$27528$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Budujesz całą sieć wymówek a prawda jest taka, że źle
zaprojektowany smartfone potrzebuje po prostu więcej niż
typowy system ładowania przez USB jest w stanie dostarczyć.

I zdrowa czy niezdrowa sieć energetyczna nie ma tu nic do rzeczy,
bądźmy poważni... Typowy bezpiecznik to 16A dla 230VAC :-)

Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.

Nie dziwię się Twoim doświadczeniom skoro tego badziewia nie idzie podłączyć do innego kabla i chyba ładowarki jak ajplowa :)

I tu się bardzo mylisz. Proponuję abyś nie zabierał głosu w temacie
o którym nie masz bladofiołkowego pojęcia. Kabel Apple kończy
się typowym wtykiem USB-A, takim samym jak kabel mikro-USB
do tego smartfona co się nie potrafi doładować w czasie grania YT.
iPhone możesz sprawnie naładować z każdej ładowarki, oryginalnej
lub nie, sieciowej lub samochodowej, Samsunga czy Motoroli, bez
różnicy, i nie musisz mu szukać wymówek o niezdrowej sieci energetycznej.

Data: 2015-08-31 01:25:37
Autor: PlaMa
W dniu 2015-08-30 o 23:12, Pszemol pisze:

Budujesz całą sieć wymówek a prawda jest taka, że źle
zaprojektowany smartfone potrzebuje po prostu więcej niż
typowy system ładowania przez USB jest w stanie dostarczyć.

Pszemol, człowieku czego ty chcesz? Wyjaśniłem ci, że producent przygotował urządzenie i dostarczył do klienta z konkretną ładowarką i okolicznymi akcesoriami. Na tych akcesoriach ładowanie przebiega bardziej niż poprawnie. Oprócz tego zaprojektował urządzenie tak, by ładowała się z byle czego, podłączone byle czym, choć nie tak wydajnie (ajfon tego nie potrafi).

Wytykanie, że na przedziwnych akcesoriach kilka modeli z rzeszy dostępnych ze środowiska Androida nie działa w pełni wydajnie i przeciwstawianie tego ajfonowi, który bez specjalnego kabla (który potrafi się rozpieprzyć od samego leżenia) nie podładuje się w ogóle, to chyba lekka kpina.

[...]

Jakie ty masz doświadczenia z telefonami androida? Którymi telefonami Adnroida?

Ja mam Lenovo K3 Note. 5,5calowe bydle. Uruchomiona nawigacja, janosik, rejestrator i puszczona muzyka, telefon podłączony chińskim kabelkiem do wejścia USB w samochodowym radio. Nic się nie rozładowuje.
Telefon podłączony oryginalnym kablem do oryginalnej ładowarki leci zawsze w górę niezależnie co na nim robię.

To że filozofia związana z Androidem pozwala by praktycznie każdy zbudował sobie takie urządzenie i czasami ktoś to zbuduje źle, nie sprawia że całe środowisko ma problem (jak widzisz po moim przykładzie) ani nie sprawia automagicznie, że rozwiązania z ajfona stają się lepsze (fuck logic).

Podsumuję tak by nie było wątpliwości - Android pozwala ci wybrać model pasujący pod twoje potrzeby i kieszeń, jeżeli oszczędzałaś, robiłeś jakieś zbyt wielkie kompromisy lub zwyczajnie głupio wybrałeś to jest twój problem, czemu to uogólniasz do całego środowiska gdzie inni takich problemów nie mają?

Data: 2015-08-30 19:55:55
Autor: Pszemol
"PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> wrote in message news:55e390ef$0$4771$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapytałeś czy kolega "RageOfHonor" ma swoje problemy
z ładowaniem przy użyciu oryginalnej ładowarki?

iPhone też nawiasem mówiac ładuje się z byle czego.
W aucie np. ładuję go z ładowarki która została mi
w spadku od Blackberry Torch, który się już dawno rozleciał.
Więc nie siej dezinformacji na temat iPhone, bardzo proszę.

[...]

Twoje emocje godne są fanatyka - jihadzisty :-)))
Maczetę już naostrzyłeś?

[...]

A to my tu omawiamy moje doświadczenia?
A nie dyskutujemy nad problemem poruszonym w tym wątku
przez kolegę RageOfHonor że mu się rozładowuje przy YT?

[...]

Wnioskuję z powyższego, że podłączony w samochodzie nie leci w górę?

[...]

No rozwiazania z iPhone są wyraźnie lepsze.
Jeśli Ty nie widzisz przewagi działania natywnego kodu nad
tą profanacją wydajności wymagającą kilkunastu Dalvików
to już nie mój problem :-)

[...]

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem bo znów stawiasz chochoła i z nim walczysz.

Data: 2015-08-31 22:05:11
Autor: PlaMa
W dniu 2015-08-31 o 02:55, Pszemol pisze:

[...]

Tak.

[...]

Napisałem z byle czego, podłączone byle czym, a nie superdsignerskim kabelkiem, rozlatującym się od patrzenia na niego.

[...]

Super - rzeczowość i niepodważalność argumentów i faktów, których użyłeś, wyłącza mnie z dalszej dyskusji.

[...]

W porządku, Rege kupił takiego, który się nie ładuje. O czym to świadczy? Bo ja miałem same które się ładowały, nie wiem jakie wnioski wyciągnąć.

Wnioskuję z powyższego, że podłączony w samochodzie nie leci w górę?

ładuje się ale powoli, a przy bardzo mocnym użyciu bardzo powoli.

No rozwiazania z iPhone są wyraźnie lepsze.

Taaaaa...
"Hłyhłyhly twój android się nie ładuje!"
"A twój ajfon się ładuje?"
"No nie, bo rozwaliła mi się wtyczka a nikt inny nie ma tego jedynego, słusznego rozwiązania"

Super lepsze... po prostu aż zaniemówiłem z zazdrości.

A może taka scenka:
"Cześć, rozładowuje mi się telefon, mogę go podłączyć do twojego radia?"
"Jasne, w schowku leży 50 kabli-microusb-dorzucanych-teraz-nawet-do-odkurzaczy, dajesz"
"Łoł! A do ajfona też macie?
"NIE! Nikt tego nie używa oprócz fanbojów, które trzymają dla bezpieczeństwa w domu, bo sypie się badziewie za chore pieniądze szybciej niż chińskie podkoszulki"

Ale żeby nie było że jestem monotematyczny i uprzedzony:

"Cześć, widzę, że ładujesz swojego iPhona swoim kablem z usb w laptopie - też mógłbym się podłączyć i podładować?
"Jasne, ale napięcie z lapka ci wystarczy?"
"Taaa, będzie dłużej szło, ale jasne"

A to przypadek skrajny, bo z moich znajomych, z których 99% posiada Androidy, większość podładuje się bez żadnych przygód, na pełnej parze ze wszystkiego. Niedogodności mają tacy jak ja, którzy kupują pół-laptopy i wtedy by ładować na pełnej k***ie muszą pamiętać o oryginalnych akcesoriach, a bez tej k***y to podładują się nawet ocierając o wtyczkę USB (to żart, żebyś się nie czepną)

Jeśli Ty nie widzisz przewagi działania natywnego kodu nad
tą profanacją wydajności wymagającą kilkunastu Dalvików
to już nie mój problem :-)

Nie widzę, bo jestem userem a nie programistą. Mnie wszystko chodzi pięknie.

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem bo znów stawiasz chochoła i z nim
walczysz.

.... po co ja czas marnuje, żeby ci odpowiadać?

Data: 2015-08-31 17:17:33
Autor: Pszemol
"PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> wrote in message news:55e4b376$0$8383$65785112news.neostrada.pl...
W porządku, Rege kupił takiego, który się nie ładuje.
O czym to świadczy?

Chyba o tym, że Samsung Galaxy S3 z Jelly Bean jest ch&^%wym Androidem.

Data: 2015-09-02 08:37:53
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-09-02 08:37:39
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-09-02 08:36:58
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-09-01 13:05:13
Autor: akarm
W dniu niedziela, 30 sierpnia 2015 22:22:28 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

To nie tak.

Zgadza się, nie tak.
Kiedyś ajpoda podłączyłem do peceta kablem od ajfona 4 i mi się rozładował do zera w szybkim tempie. Jak widać, w przypadku *niektórych* producentów, z kablami bywa różnie.

--          Akarm

Data: 2015-09-01 20:40:49
Autor: Pszemol
<akarm@wp.pl> wrote in message news:a6df0cd2-f92a-4e60-938d-54999956d552googlegroups.com...

> [...]

Kiedyś ajpoda podłączyłem do peceta kablem od ajfona 4 i mi się rozładował do zera w szybkim tempie. Jak widać, w przypadku *niektórych* producentów, z kablami bywa różnie.

Akurat tu można zaryzykować bardzo proste wyjaśnienie...
I to niezwiązane z samym kablem: brak driverów w pececie.

Gniazdo USB w pecetach jest tak skonstruowane, że dać
może maksymalnie 500mA prądu - a bez driverów da
pewnie mniej niż 100mA. Twój iPod chciał konsumować więcej.

Pecet to akurat jedno z najgorszych sposobów ładowania USB.

Czasem jest to ciut lepiej jeśli jest wyposażony w niestandardowe,
specjalnie oznaczone porty do ładowania urządzeń, dające więcej
energii - ale typowe gniazdko USB takich zdolności nie ma.

Data: 2015-09-02 08:21:37
Autor: akarm
W dniu środa, 2 września 2015 03:41:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

Akurat tu można zaryzykować bardzo proste wyjaśnienie...

Ja bym tak mocno nie ryzykował.

I to niezwiązane z samym kablem: brak driverów w pececie.

Czyli: kabelkowi od ajpoda ich brak nie przeszkadza i normalnie ładuje, zaś kabelek od ajfona w identycznej sytuacji pobiera prąd z ajpoda.
Urządzenie wyłączone, oczywiście. Nie pracuje podczas podłączenia w celu naładowania.
To samo dzieje się z oryginalnymi ładowarkami.
Ta od ajfona rozładowuje mojego ajpoda do spodu.
Taaak... Apple to potęga jest.

--               Akarm

Data: 2015-09-02 17:26:09
Autor: Pszemol
<akarm@wp.pl> wrote in message news:a5fa2b96-c2fa-49ef-ba82-ec0701c61a37googlegroups.com...
[...]

Sprawdź proszę, jeszcze raz, bo to mi nie brzmi za dobrze.

[...]

Nie wiem czy celem Twoim jest wyłącznie krytyka Apple,
ale mimo to napiszę, że wcale nie jest to dla mnie oczywiste
że podłączasz do peceta w celu naładowania wyłączone
urządzenie. Port USB w pececie bedzie wtedy pracował
w minimalnej wydajnosci prądowej <100mA.

Data: 2015-09-03 11:35:49
Autor: akarm
W dniu czwartek, 3 września 2015 00:26:12 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> Czyli: kabelkowi od ajpoda ich brak nie przeszkadza
> i normalnie ładuje, zaś kabelek od ajfona w identycznej
> sytuacji pobiera prąd z ajpoda.

Sprawdź proszę, jeszcze raz, bo to mi nie brzmi za dobrze.

Gdybym nie sprawdzał, to bym nie pisał.
Sprawdziłem kilka razy.
Kabel od ajfona gdzieby nie był włączony; czy do PC, czy do ładowarki, za każdym razem rozładowuje ajpoda do zera zamiast go doładować..
Do ajfona i ajpoda muszę używać osobne kable. Wolę nie sprawdzać, co by się działo, gdybym ajfona chciał ładować ładowarką od ajpoda...
Być może "wątkotwórca" też korzysta z urządzenia firmy Apple i stąd kłopoty.

--           Akarm

Data: 2015-09-04 05:30:37
Autor: Dominik & Co
Dnia 03.09.2015 akarm@wp.pl <akarm@wp.pl> napisał/a:

Do ajfona i ajpoda muszę używać osobne kable.

Osobnych kabli.
http://www.polskieradio.pl/9/305/Artykul/383220,Biernik-czy-dopelniacz

To tak w nawiązaniu do "bykom stop" ;-)

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)

Data: 2015-09-04 03:59:36
Autor: Akarm
W dniu piątek, 4 września 2015 07:30:39 UTC+2 użytkownik Dominik & Co napisał:
Dnia 03.09.2015 akarm@wp.pl <akarm@wp.pl> napisał/a:

> Do ajfona i ajpoda muszę używać osobne kable. Osobnych kabli.
> [...]

Mea culpa. Nieuważna edycja. Wcześniej było "potrzebne mi są".

--          Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Data: 2015-09-04 14:13:57
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie

Data: 2015-08-31 16:25:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

"Pszemol" mrvg22$udc$1@dont-email.me

Mam dwa urządzenia na Androidzie -- oba można ładować w trakcie bardzo
silnego obciążenia. Mam różne przewody (także do dysków USB, z innymi
końcówkami USB) i różne ładowarki. Mam ładowarkę (z koncentryczną
końcówką) za 2 pln -- bardzo dobrą i mam dysk z bardzo krótkim
i grubym przewodem -- bardzo złym. W samochodzie mam dwie ładowarki.
Jedna z Chin (padł przewód) jedną bardzo brzydką (bez przewodu)
z Realu -- za 5 pln. Ta z Realu ma dwa wyjścia kształtu USB
i przelotkę do zapalniczki.

W Auchan można czasami kupić za kilka pln bardzo ładne zasilacze na 2 czy
3 gniazda kształtu USB (z bardzo przyjemnego plastyku) wsuwane do gniazda
zapalniczki w samochodzie.

Na DX można kupić ładowarkę samochodową z 3 gniazdami kształtu
USB i z 3 przewodami -- za 18 pln. Nie znam jakości. Identyczny
zasilacz w tej samej cenie ma tylko 1 przewód USB -- tez na DX.

Ogólnie -- cena nie jest skorelowana z jakością czy użytecznością.
Podobnie z grubością przewodu.

Co do długości przewodów -- mam długi, bardzo ładny przewód USB, który daje
spore straty. Przewód ten kosztował 10 pln (podczas gdy inne kosztowały
2 razy mniej) i ma około 150 centymetrów długości a jego izolacja zewnętrzna
jest pleciona z jakiegoś nylonu -- HiEnd... :)

Oryginalny przewód z Monstera padł bardzo szybko.

Podobnie szybko padł akumulator Overmaxa -- obecnie czasami ładować go trzeba
do pełna przez kilka dni, czasami **kilka sekund**. Na luzie starczyć potrafi
ten akumulator nawet na kilkanaście godzin (zwłaszcza wtedy, gdy ładowany był
przez tydzień) a pod silnym obciążeniem można go rozładować w kilka minut. :)

-=-

Monster to gówienko. Overmax -- podobnie.
Ale dysk Samsunga był ponoć dobry -- przewód ma krótki,
gruby i słaby pod względem wydajności energetycznej.

Inny dysk miał przewód ładny, bardzo cienki, bardzo długi -- i bardzo
dobry pod względem przepustowości energetycznej.

-=-

Brak akumulatora w Overmaxie nie przeszkadza ani trochę -- i tak nie można
tego tabletu używać poza ciemnymi miejscami. (czyli na ,,słońcu'') Do tabletu
jest niemal stale doczepiony pałer bank (za niespełna dychę plnów) a do tego
mam dwa zasilacze z końcówką koncentryczną -- fabryczny i dokupiony za 2 plny.

Próba rozkręcenia Overmaxa nie powiodła się -- nie wiem, jak wymienić akumulator na nowy.

-=-

Rozglądam się za samoledem z LTE.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-01 13:27:52
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup
[...]

A propos - kupilem sobie przedluzacz USB. Taki tam metr kabelka z wtyczka i gniazdkiem na koncach.
Z czego oni to zrobili to nie wiem, ale ma ~1ohm oporu.
O spadek napiecia przy ambitnym pradzie lepiej nie pytac.

[...]

Na pewno oryginalna ?
Samsung ostatnio coraz mocniejsze ladowarki daje, ale przeciez w komplecie jest tylko sieciowa.

[...]

Jestes pewien ? Kod moze i troche zaoszczedza na procesorze, ale to tylko czesc poboru.
Ekran, GPS, transmisja danych - i taki S4 grzeje sie mocno. A chyba jeszcze jakis koprocesor graficzny mu pomaga.

W kazdym badz razie ladowarki teraz potrafia 2A dac, tylko jeszcze kwestia kabelka ...

J.

Data: 2015-09-01 20:44:13
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:55e58bb8$0$8366$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z takiego samego drucika co sznury lampek na choinkę robią.
Cienki jak włos anioła stróża i nie z miedzi tylko aluminium ;-)

[...]

W Blackberry miałem sieciową i samochodową, jeden wspólny kabel USB.
Samsung oszczędza na samochodowej?

[...]

No właśnie... a iPhone4 się nie grzeje.

W kazdym badz razie ladowarki teraz potrafia 2A dac, tylko jeszcze kwestia kabelka ...

Ograniczeniem może być też zasilacz w samym telefonie.
Zwłaszcza w jakimś dziadoskim modelu, źle zaprojektowanym.

Data: 2015-09-02 11:46:26
Autor: J.F.
[...]

Tak to jakos musi wygladac, ale przeciez to sie ciezko robi :-)

[...]

O iphone mialo byc, nie o BB :-P
A Samsung oszczedza ... albo i nie - co to, przymus posiadania samochodu jest ?

[...]

To widac ma kiepski koprocesor :-P

W kazdym badz razie ladowarki teraz potrafia 2A dac, tylko jeszcze kwestia kabelka ...
Ograniczeniem może być też zasilacz w samym telefonie.
Zwłaszcza w jakimś dziadoskim modelu, źle zaprojektowanym.

Moze, ale ktos go chyba testuje czy YT da sie ogladac ?

J.

Data: 2015-09-02 11:53:47
Autor: atm
[...]

Twoj iPhone jest naprawde amazing!!!
-nie grzeje sie
-ekran dobrze widoczny w pelnym sloncu
-odporny na upadki
-bateria nie traci swoich wlasciwosci po 5-ciu latach codziennego ladowania

Tylko pozazdroscic.

Data: 2015-09-02 13:00:42
Autor: J.F.
Użytkownik "atm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55e6c74b$0$8372$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale nie trzeba zazdroscic, mozna sobie kupic :-P

J.

Data: 2015-09-02 13:09:37
Autor: atm
On 2015-09-02 13:00, J.F. wrote:
[...]

Niestety, nie da sie. To wyjatkowy egzemplarz.
Kolega mial 4S, po 2-3 latach musial dwa razy ladowac w ciagu dnia
przy normalnym uzytkowaniu. Swego czasu Pajak ze Spidersweb tez sie żalił na zuzyta baterie w swoim iP. Wczesniej wspomnianemu koledze iPhone upadl z biurka, tylny panel pokryl sie sliczna pajeczynka.
Tutaj zas masz żale na temat grzania sie 4S:
http://www.gamefaqs.com/boards/645632-infinity-blade-ii/61215781
W tych iPhone'ach, ktore moglem obejrzec ekan nie byl jakis wyjatkowo czytlenieszy w sloncu, troche lepiej ale bez ameryki, ze tak powiem ;]

Data: 2015-09-02 17:20:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

"atm" 55e6d910$0$8374$65785112@news.neostrada.pl

Niestety, nie da sie. To wyjatkowy egzemplarz.

Bo oryginalny.

[...]

A to jakieś chińskie podróby. ;)

-=-

Ja chcę amoled -- bo mniej żre i jest ładniejszy oraz cieńszy od IPSa.
Ponadto przyda się bezprzewodowe ładowanie i solarek. Ale nie solarek
na sznurku, lecz solarek wewnątrz telefonu -- zintegrowany z telefonem.
Może być dodatkowy ekran typu eink. Można pomyśleć o LCD podświetlanym
światłem zewnętrznym -- im jaśniej dookoła, tym jaśniejszy ekran. Zegarki
z LCD były kiedyś na porządku dziennym -- ale ich wyświetlacze były
monochromatyczne. Można zbudować kolorowy wyświetlacz LCD i wstawić
jako dodatkowy do telefonu. W pełnym słońcu zależy mi na czytelności
ekranu, nie na ładnych kolorach.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-03 08:12:05
Autor: J.F.
Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Dnia Wed, 2 Sep 2015 17:20:43 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
Ja chcę amoled -- bo mniej żre i jest ładniejszy oraz cieńszy od IPSa.

No coz, S4 mniej nie zre, cienki podobnie, a ladniejszy ... kwestia
gustu.

Ponadto przyda się bezprzewodowe ładowanie i solarek. Ale nie solarek
na sznurku, lecz solarek wewnątrz telefonu -- zintegrowany z telefonem.

Zapomnij. Nie te moce, nie ten kierunek.

[...]

Bylo tez pare urzadzen z kolorem. Ale kolory byly kiepskie, a ty
chcesz "ladniejszy" :-)

J.

Data: 2015-09-03 09:33:22
Autor: atm
[...]

Wystarczy wziac go reki kazdego kolorowego Garmina. Mam takiego, korzysta sie z tego typu ekranu bardzo dobrze (transflective) w swietle slonecznym, podswietlanie w takich warunkach jest zbedne.
Wieki temu byl stosowany rowniez w Nokiach.
Oczywiscie nie jest taki slitasny jak wszystkie wspolczesne ekrany w smartfonach ale wg mnie spokojnie moglby znalezc zastosowanie w edycjach specjalnych outdoorowych: S6 Active Transflective, Samsung XCover Transflective czy Sony Z5 Transflective. Bylaby dobra widocznosc w pelnym sloncu, byloby mniejsze zuzycie energii....ale zapewne byloby mniej chetnych na taka edycje i producenci nie ruszaja tematu. No chyba, ze niebawem ktos to wypromuje jako super nowosc.

Data: 2015-09-03 14:51:48
Autor: J.F.
Użytkownik "atm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55e7f7e2$0$4782$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Widac znacznie mniej osob biega z telefonem w charakterze garmina, niz oglada filmy do poduszki i slitfocie z fejsbuka.

Zreszta do biegania to sie smarfon kiepsko nadaje. Tzn do biegania przez godzine czy dwie dobrze sie nadaje, ale na dluzsze chodzenie to bateria nie starczy :-(

No chyba, ze niebawem ktos to wypromuje jako super nowosc.

No, poniekad yotaphone, z dwoma wyswietlaczami ...

J.

Data: 2015-09-03 20:01:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

"atm" 55e7f7e2$0$4782$65785112@news.neostrada.pl

Wystarczy wziac go reki kazdego kolorowego Garmina. Mam takiego, korzysta sie z tego typu ekranu bardzo dobrze (transflective) w swietle slonecznym, podswietlanie w takich warunkach jest zbedne.

I o taki ekran mi chodzi.

Wieki temu byl stosowany rowniez w Nokiach.
Oczywiscie nie jest taki slitasny jak wszystkie wspolczesne ekrany w

Ale ja piszę o dodatkowym takim.

Data: 2015-09-03 19:58:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

"J.F." 3vq9q6qmilfj$.1ps4izqvy8zfm.dlg@40tude.net

Zapomnij. Nie te moce, nie ten kierunek.

6 W to nie te moce?
Moce są te, grubości i prądożerność -- także.

[...]

Nadal są produkowane.

Data: 2015-09-01 23:37:11
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-31 00:27:07
Autor: ToMasz
Ładownie film lub gra i spadek naładowania?

Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu
na YT lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?

to zależy jaki telefon i jaka gra i czy to YT leci z GSM czy z WIFI. Pszemol o tym wie, debilem nie jest, wiec jest trolem :)

Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.

w 100% się zgadza. Kupując za 450zł nowy telefon który ma 70% możliwości iPhona, nie należy się łudzić że kable będą zawierały miedź a ładowarka będzie dysponowała zapasem mocy

Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.

bo jak się płaci fortunę za sprzęt, wypadałoby żeby ładowarka dawała radę? Zgadzasz się? Natomiast do marnego telefonu z androidem, też można kupić ładowarkę 2A, albo ją zmajstrować samemu za 15zł. Można też kupić przeciętny telefon z androidem, ale sprawdzonej firmy - na pewno ładowarka da radę. Można też kupić telefon z androidem który ma taki mikro ekranik jak ten który stosowano w iPhone4. Wtedy do ładowania można użyć ładowarki za 0.99usd i da radę.
ToMasz
PS
Jakiego Ty masz iPhona?

Data: 2015-08-30 20:00:58
Autor: Pszemol
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:mrvvsg$tk$1dont-email.me...

[...]

Nie, nie wiem... u mnie w iPhone4 nie zależy czy YT leci
z GSM czy z WIFI to nigdy stan baterii nie spada w czasie
ładowania. Skąd więc miałbym wiedzieć - to dylematy
Wasze, androidowców, nie moje :-)

[...]

Ja nie jestem do końca pewny czy to wina ładowarki...

[...]

Obawiam się, że to nie jest wina ładowarki tylko samego telefonu.

Jakiego Ty masz iPhona?

Nieuważnie czytasz? Ciągle tego samego... od pewnie już 5 lat.

Data: 2015-08-31 19:08:14
Autor: ToMasz
Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
Ja nie jestem do końca pewny czy to wina ładowarki...

na 99.999999%
ja tak miałem jak pojechałem chyba z 10 lat temu z nawigacją w telefonie ethen glofiish cośtam. GPS, transmisja danych, wyświetlacz na maksa - "prądu brakło" mimo włączonej ładowarki. ładowarka z napisem 1A dająca 330mA.
Co pół roku ktoś pyta o to samo, tylko telefony się zmieniają, ładowarki te same albo gorsze. JA wtedy zastosowałem ładowarkę HTC, która miała napisane 650mA i dawała.... około 650mA.
ToMasz

Data: 2015-08-31 22:21:09
Autor: PlaMa
W dniu 2015-08-31 o 03:00, Pszemol pisze:

Nie, nie wiem... u mnie w iPhone4 nie zależy czy YT leci
z GSM czy z WIFI to nigdy stan baterii nie spada w czasie
ładowania. Skąd więc miałbym wiedzieć - to dylematy
Wasze, androidowców, nie moje :-)

Ech pękłem i odpowiem... drogi Pszemolu...

Nie, nie wiem... u mnie w K3 Note nie zależy czy leci YT z GSM czy z LTE czy z WifI to nigdy stan baterii nie spada w czasie ładowania. Twój wniosek względem androidowców jest więc błędny, próbuj dalej.

Data: 2015-09-01 23:37:19
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-31 00:36:42
Autor: atm
On 2015-08-31 00:27, ToMasz wrote:

[...]

Nie mow hop, pytajacy nie podal co to za telefon. Jeszcze sie okaze, ze to iPhone... ;]

Data: 2015-08-30 20:05:24
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55e38590$0$8380$65785112news.neostrada.pl...
Nie mow hop, pytajacy nie podal co to za telefon.
Jeszcze sie okaze, ze to iPhone... ;]

Jeśli od lutego nie wymienił to wnioskować można że ma S3:

"rageofhonor" <wein@wp.pl> wrote in message news:54d1770e$0$2192$65785112news.neostrada.pl...

Jak sprawdzić czy Samsung S3 Jelly bean 4.3 ma SIM lock?

Wpisałem kod *#7465625#

I nic się nie dzieje. Czytałem właśnie że to właśnie wersja Jelly bean ma coś z tym wspólnego.
Nie chcę tez kupować startera innej sieci by sprawdzić.
Czy jest jakiś sprawdzony sposób dla tej wersji?

Ewentualnie potem usunąć jak by się okazało że jest?

Data: 2015-09-02 08:37:47
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-09-01 23:37:08
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-30 13:18:36
Autor: PlaMa
W dniu 2015-08-30 o 11:21, rageofhonor pisze:
Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu na YT
lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?

Oryginalna ładowarka i kabel?

Data: 2015-09-01 15:12:53
Autor: Sebastian Biały
On 2015-08-30 11:21, rageofhonor wrote:
Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu na YT
lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?

Zacznij od wymiany kabla na taki z gubsza miedzią. Czasem czyni to cuda o ile smartfon nie kosztował 150zł.

Ładownie film lub gra i spadek naładowania?