Ląduj dziadu!

Data: 2010-07-15 11:46:36
Autor: Zahir
Ląduj dziadu!
" W 2008 r. był drugim pilotem, gdy prezydent Kaczyński w trakcie wojny gruzińsko-rosyjskiej nakazał jego koledze lecieć wprost do Tbilisi, a nie - jak planowano - do Gandży w Azerbejdżanie. Dowódca załogi kpt. Grzegorz Pietruczuk odmówił. "Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

No i co pisowcy? Sprawa się rypła! Nic nie wykombinujecie z odwracaniem uwagi. Nie pomoże błoto czy ruskie nosze.

Zahir

Data: 2010-07-15 07:04:12
Autor: Bruner
Ląduj dziadu!
Kaczor ma krew na rekach i odpowiada za smierc 96 osob, usunac go z Wawela

Data: 2010-07-15 18:45:17
Autor: m
Ląduj dziadu!

Użytkownik "Bruner" <soooos@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i1mpvf$f1m$1news.onet.pl...
Kaczor ma krew na rekach i odpowiada za smierc 96 osob, usunac go z Wawela

dla porządku: 95, druga część zdania ok.

Data: 2010-07-15 12:21:48
Autor: Panslavista
Ląduj dziadu!

"Zahir" <zahir@gmail.com> wrote in message news:4c3ed8fc$0$17096$65785112news.neostrada.pl...

Hm, czyli wyszło, ze w dniu katastrofy napisałem jak to się stało - wszystko to zostało potrwierdzone.

Ląduj dziadu!