Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Łągiewka i EPAR - znowu

Łągiewka i EPAR - znowu

Data: 2011-11-23 23:07:55
Autor: to
Łągiewka i EPAR - znowu
begin DoQ
ATSD dlaczego do tej pory nie zrobili crashtestu przy 80km/h z
zastosowaniem tego systemu? Czyżby przewidzieli że zębatki mogą się
wyłamać albo cała konstrukcja połamie się w cholerę ?;)

Nie ma sensu robić takich testów. Z tej grupy dowiedziałem się, że auto bez ABS wyposażone w najlepsze opony zimowe Dębica Frigo zatrzymuje się na śniegu na odcinku jedynie czterech metrów!!!

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-11-24 00:12:46
Autor: DoQ
Łągiewka i EPAR - znowu
W dniu 24-11-2011 00:07, to pisze:

Nie ma sensu robić takich testów. Z tej grupy dowiedziałem się, że auto
bez ABS wyposażone w najlepsze opony zimowe Dębica Frigo zatrzymuje się
na śniegu na odcinku jedynie czterech metrów!!!

Zgodzę się, pod warunkiem że mówisz o FSO1500!


--
Paweł

Data: 2011-11-23 23:55:14
Autor: to
Łągiewka i EPAR - znowu
begin DoQ
Nie ma sensu robić takich testów. Z tej grupy dowiedziałem się, że auto
bez ABS wyposażone w najlepsze opony zimowe Dębica Frigo zatrzymuje się
na śniegu na odcinku jedynie czterech metrów!!!

Zgodzę się, pod warunkiem że mówisz o FSO1500!

Skoda Favorit for life!!!1one

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Łągiewka i EPAR - znowu

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona