Łagów (Trześniewskie)

Data: 2009-03-27 00:19:03
Autor: gazeta.news.pl
Łagów (Trześniewskie)
Czy planuje ktoś następny week-end w Łagowie? Będę tam z żoną na "rowerach" i korzystając z okazji bym się chętnie pomoczył ... ale nie mam z kim ...
Aha, dla purystów: jestem z Padi...:))))
a poczta WłodkaK odpowiada, że MailerDeamon czy coś ....

Data: 2009-03-27 09:46:28
Autor: Włodzimierz Kołacz
Łagów (Trześniewskie)

Użytkownik "gazeta.news.pl" <movano@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqh2hf$jie$1inews.gazeta.pl...
[...]

To coś nie taki adres wstawiłeś - no chyba że ze strony masz a tam jest nieaktualny tak jak cała strona :-((. Pisz na ten co tu :-)
Pozdrawiam Włodek

Łagów (Trześniewskie)