Łagów - czy ktoś sie wybiera?

Data: 2009-07-03 09:25:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
Łagów - czy ktoś sie wybiera?
Tak sobie pomyslałem, ze moze są chętni na małego spotka w trakcie zlotu?

Ja bede w sobote.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-03 13:26:43
Autor: Piotr May
Łagów - czy ktoś sie wybiera?
Kuba (aka cita) pisze:
Tak sobie pomyslałem, ze moze są chętni na małego spotka w trakcie zlotu?

Ja bede w sobote.

hmmm.. moze sie i wybiore w sobote na spacerek ...

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-07-03 14:32:47
Autor: Kuczu
Łagów - czy ktoś sie wybiera?
Kuba (aka cita) pisze:
Tak sobie pomyslałem, ze moze są chętni na małego spotka w trakcie zlotu?

Ja bede w sobote.

Ja jade za pol godziny

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-03 16:30:48
Autor: Karambol
Łagów - czy ktoś sie wybiera?

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h2kbq9$icf$1inews.gazeta.pl...
Tak sobie pomyslałem, ze moze są chętni na małego spotka w trakcie zlotu?

Ja bede w sobote.

Jutro jedziemy w kilka enduro lasami, zeby polaczyc przyjemne z...czyms tam;)

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-07-03 22:26:58
Autor: zbigi
Łagów - czy ktoś sie wybiera?
Karambol napisał(a):
[...]

No jak to z czym? z przyjemnym oczywiscie ;)
Zazdraszczam wszystkim mogacym uczestniczyc...

Data: 2009-07-03 20:35:43
Autor: rychoo
Łagów - czy ktoś sie wybiera?
no ja tez mam plana jutro tam byc , moze jakie spocik i rundka po okolicy ( aby bez hardcoru bo mam kapcie szosowe)

Data: 2009-07-03 23:31:21
Autor: Tytus
Łagów - czy ktoś sie wybiera?
Siemka

*** Karambol napisał(a):
 Jutro jedziemy w kilka enduro lasami, zeby polaczyc przyjemne z...czyms tam;)

"zbigi"
 No jak to z czym? z przyjemnym oczywiscie ;)
 Zazdraszczam wszystkim mogacym uczestniczyc...

No to jeszcze na niedzwiedzia sie umowcie, albo na dzika golymi rencyma...
ehh to cywilizacja wymyslila ancfalt!!! ... szczegolnie ladny we gminie Szczercow
Barbarzyncy :DDD

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-07-04 12:13:09
Autor: Karambol
Łagów - czy ktoś sie wybiera?

Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2ltaj$6vu$1inews.gazeta.pl...
Siemka

*** Karambol napisał(a):
[...]

Nie poto enduro mam zeby po asfaltach opony scierac:)
Fajnie poleciec terenem do celu.
Tylko cos grzmi i burzowo sie zrobilo, a za 2 godz wyjazd..

Data: 2009-07-04 12:45:09
Autor: Tytus z Fabryki
Łagów - czy ktoś sie wybiera?
Siemka

***"Karambol"
Nie poto enduro mam zeby po asfaltach opony scierac:)
 Fajnie poleciec terenem do celu. Tylko cos grzmi i burzowo sie zrobilo, a za 2 godz wyjazd..

Wiekszy hardcore bedzie - dacie rade :)

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-07-04 19:41:31
Autor: Karambol
Łagów - czy ktoś sie wybiera?

Użytkownik "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał w wiadomości news:h2nbvp$5jq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Siemka

***"Karambol"
Nie poto enduro mam zeby po asfaltach opony scierac:)
Fajnie poleciec terenem do celu. Tylko cos grzmi i burzowo sie zrobilo, a za 2 godz wyjazd..

Wiekszy hardcore bedzie - dacie rade :)

No i dalismy, jazda na "czuja"  w kierunku lagowa byla dobra i wyjechalismy ok 4 km przed Łagowem. Cali mokrzy i zablocenia ale jaka furora na miescie;)
Tylko wyjazd sie opoznil z powodu jebitego oberwania chmury i cholernego gradu.

Data: 2009-07-04 20:01:30
Autor: Norbi
Łagów - czy ktoś sie wybiera?
Karambol pisze:

[...]

Co bylo gorsze - jebitne czy cholerne ? :D

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-07-04 22:42:29
Autor: Karambol
Łagów - czy ktoś sie wybiera?

> Co bylo gorsze - jebitne czy cholerne ? :D

Odpowiem powaznie - zyje z produkcji jablek i gurszek - straty bede ocenial jutro.