Data: 2011-02-24 18:18:50 | |
Autor: Viking | |
Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage? | |
nosze sie z zamiarem zakupu, mam jedna na oku, na co zwrocic szczegolnie uwage przy ogledzinach?
I jak sie toto ogolnie sprawuje w uzytkowaniu? -- Pozdrawiam V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification ICQ: 50985493 GG: 10684393 |
|
Data: 2011-02-24 21:39:57 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage? | |
W dniu 2011-02-24 19:18, Viking pisze:
nosze sie z zamiarem zakupu, mam jedna na oku, na co zwrocic Zwróć uwagę, by to był normalny silnik F4R 135KM (99kW), a nie 2.0 IDE 140KM (103kW). Ten drugi to padaczka - ma bezpośredni wtrysk i jest dość nieudaną konstrukcją. Choć nie dam głowy czy w tym roczniku jeszcze występował - Renault dość szybko się z niego wycofał. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-02-24 22:00:31 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage? | |
W dniu 2011-02-24 21:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2011-02-24 19:18, Viking pisze:Cytryna C5 w tym roczniku mogła go mieć, w.g katalogów, więc dlaczego bełgot nie ?? Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-02-24 22:30:55 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage? | |
W dniu 2011-02-24 22:00, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2011-02-24 21:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Silnik Renault w Cytrynie/Bełkocie? ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-02-25 02:02:08 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage? | |
On 24 Lut, 22:30, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote: Silnik Renault w Cytrynie/Be³kocie? ;) A to nie jedno i to samo PSA ? Skoro silniki Fiata mog± byæ nawet i w Oplu ;) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-02-26 17:05:36 | |
Autor: JaW | |
Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage? | |
U¿ytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@cedaniluk.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:421b298b-e99b-4789-9c0c-505afb677b63o21g2000prh.googlegroups.com... Silnik Renault w Cytrynie/Be³kocie? ;) A to nie jedno i to samo PSA ? nie. ¼ród³owo Peugeot Société Anonyme potem razem z Citroenem. |
|
Data: 2011-02-25 12:05:22 | |
Autor: Sklavin | |
Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage? | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik6fmt$qcn$1@news.dialog.net.pl... Zwróć uwagę, by to był normalny silnik F4R 135KM (99kW), a nie 2.0 IDE 140KM (103kW). Ten drugi to padaczka - ma bezpośredni wtrysk i jest dość nieudaną konstrukcją. Choć nie dam głowy czy w tym roczniku jeszcze występował - Renault dość szybko się z niego wycofał. W 2004 juz nie montowali. ZTCP porzucili już w 2002 lub na początku 2003. Miałem kiedyś lagę z tym silnikiem z 2002 roku. Nic sie z nim specjalnego nie działo jeśli chodzi o awaryjność samego silnika. Problemem była elektronika i osprzęt ale to już ogólny problem Lagi II. Sprzedałem auto po 8 miesiącach zmęczony ciagłymi usterkami naprawialnym w ówczesnym czasie (2005 rok) praktycznie tylko w ASO. Do tego auta zalecana jest Pb98 (rzekomo od Pb95 padają wtryski i pompa) co podnosi koszt użytkowania. ZTCP to silnik nie grzeszył wysoka kulturą pracy, głośny jakies podejrzane wibracje na biegu jałowym, "długie' uruchamianie. Kupiliśmy wtedy z kumplami od naszej firmy 3 sztuki - dwie z silnikami IDE z manualami i jedną 3.0V6 z automatem. Kolega, który kupił razem ze mną taki sam egzemplarz (IDE) jeździ do dziś. Podobno usterki z czasem przestały się pojawiać. Co ciekawe kolega, który kupił 3.0V6 jakoś mocno nie narzekał na awaryjność. Sprzedał po niecałych 2 latach ze względów ekonomicznych. Skrzynia ZTCP działała mu bez zarzutu, tylko to spalanie ... |