Laguna 2 zgrzyty z przodu przy hamowaniu i ruszaniu

Data: 2009-08-06 20:44:46
Autor: Łukasz
Laguna 2 zgrzyty z przodu przy hamowaniu i ruszaniu
Witam.
Od jakiegoś czasu przy ruszaniu i hamowaniu słychać zgrzyty w mojej Lagunie 2. Dobiegają one z przodu, bardziej z lewej strony. Sprawdzałem poduszki pod silnikiem i są dobre, amortyzatory sprawne. Wjechaliśmy na kanał, ruszałem, hamowałem, ale nic nie było widać pod spodem. Co jest przyczyną tych zgrzytów? Mechanik powiedział że coś z zawieszeniem, ale nie miał czasu zeby to robić.
Pozdrawiam

Laguna 2 zgrzyty z przodu przy hamowaniu i ruszaniu