Laguna II - 1,8 benzyna

Data: 2010-01-25 20:47:11
Autor: Kris
Laguna II - 1,8 benzyna
Witam

Wciaz szukam autka bo jeszcze nic nie kupilem.
ostatnio znajomy znalazl Lagune II w benzynie 1,8

w srode jade ogladac

co powinienem wiedziec na temat tego auta
silnik
karosieria
elektryka itp

co pada, moze pasc, o co pytac

i czy warto
rok 2002
dzieki

Data: 2010-01-25 20:52:16
Autor: Irokez
Laguna II - 1,8 benzyna
Użytkownik "Kris" <kropa1000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjksfn$s2r$1news.onet.pl...

ostatnio znajomy znalazl Lagune II w benzynie 1,8
i czy warto

no nie wiem, jakiś tam ranking ostatnio awaryjności widziałem i była ona na 1 miejscu

Meganką I jeździłem, Laguna I też fajne auto ale L2 czy M2 bym sie nie odwazył, już wolę po stokroć moja Alfę 156

--
Irokez

Data: 2010-01-25 21:09:59
Autor: bartekkr
Laguna II - 1,8 benzyna
Użytkownik "Kris" <kropa1000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjksfn$s2r$1news.onet.pl...
Lagune II w benzynie

Uuu, to bedzie smierdzieeeec. No i dosc latwopalne. Moze poszukaj czystego?

Data: 2010-01-25 22:50:05
Autor: fajnefele
Laguna II - 1,8 benzyna

[...]

Mam 1.8 Grandtour, właśnie 2002.
Im lepiej wyposazona wersja tym wiecej, generalnie elektryka. Silnik jest super. Jak suchy i nie zajezdzony to o nim zapominasz. Wiec sprawdz:
- poziomowanie xenonow (jak ma)
- czujniki cisnienia kol czy nie wylaczone
- krancowi drzwi (ponoc mozna uszkodzenie obejsc wymieniajac zarowke na Leda, nie wiem, nie testowalem)
-regulacje foteli (czy nie pozrywane linki w fotelach)
-czy zapala impulsowo (czy trzeba trzymac "Start' czy wciskasz i sama zapala)
    Jak znajdziesz zadbane auto nie walone i nie kombinowane to jest super, ekstra wygodne za naprawde mala kase, bo wszyscy sie boja i warta grosze. Ja jestem super zadowolony, ale naprawde fartem troche dobrze trafilem, mieszcze sie ze spalaniem w 10 litrach srednio nawet zima przy takiej loszce to niezly wynik, choc przyznam ze jezdze mocno rozsadnie i plynnie.
    Jak nie masz 100% pewnosci ze jest ok to olej temat, bo bedziesz kolejnym zrozpaczonym.

Data: 2010-01-26 13:27:30
Autor: Kris
Laguna II - 1,8 benzyna
no wlasnie chcialem zapytac o spalanie

miasto
trasa
mieszane

dzieki

Data: 2010-01-26 04:53:01
Autor: BearBag
Laguna II - 1,8 benzyna

ogolnie to spalanie okolo 7,5 na trasie, do 12 w miescie (tak pokazuje
komputer).
Oczywiscie padająca elektronka w tych autach to juz legenda, wiele z
tego to prawda. Ale jak masz szczescie to nic nie padnie.
Poza tym pada to samo co we wszystkich autach.
Ogolnie cena rynkowa tego auta jest bardzo niska w stosunku do
wyposazenia i komfortu jazdy, wszystko przez to że ma zlą sławe
awaryjnosci.

Data: 2010-01-26 18:04:49
Autor: krzymek
Laguna II - 1,8 benzyna
- krancowi drzwi (ponoc mozna uszkodzenie obejsc wymieniajac zarowke na Leda, nie wiem, nie testowalem)

Ja testowałem, działa.

   Jak nie masz 100% pewnosci ze jest ok to olej temat, bo bedziesz kolejnym zrozpaczonym.

I tu tym bardziej polecam przedmówcę. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia to odpuść.
--
   -- -==[ krzymek ]==-- -
Laguna II '03 1.9dCi F9Q750 Turbo#2

Laguna II - 1,8 benzyna