Laguna czy Vectra ??

Data: 2010-11-13 13:37:37
Autor: to
Laguna czy Vectra ??
begin M
Jak w temacie, roczniki to 2005 - 2007. Na co zwrócić uwagę przy kupnie,
czy Laguna po liftingu dalej słynie z dużej awaryjności ?? Słyszałem o
wynalazkach typu karta zamiast klucza itp, podobno bywa to
problematyczne = laweta do serwisu.
Podobnie w Vectrach na co zwrócić uwagę przy oglądaniu ?? Jakie są wady
tego auta ?? Na pewno rocznikowo za te same pieniądze można kupić
młodszą Lagunę.

Oba samochody to diesle, kombi.

A Mondeo 2,2 TDCI? To podobnie jak w przypadku Vectry koniec produkcji, więc konstrukcja dopracowana. Auto tańsze od Vectry, a zwykle lepiej wyposażone i lepiej jeżdżące niż Vectra i Laguna.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-13 17:03:11
Autor: M
Laguna czy Vectra ??
[...]

Mondeo też rozważam ale jak już to 2.0 TDCI w mojej okolicy - Szczecin - można kupić od 22000 do 29000 za rocznik od 2005. Tam z kolei podobno awaryjne były wtryski, tak słyszałem.

Data: 2010-11-13 16:08:43
Autor: to
Laguna czy Vectra ??
begin M
Mondeo też rozważam ale jak już to 2.0 TDCI w mojej okolicy - Szczecin -
można kupić od 22000 do 29000 za rocznik od 2005. Tam z kolei podobno
awaryjne były wtryski, tak słyszałem.

W późniejszych rocznikach z wtryskami było mniej problemów. Z tego co wiem w przypadku 2.2 ten problem był dużo rzadszy, dlatego poleciłem tą wersję. --
ignorance is bliss

Data: 2010-11-13 17:19:09
Autor: M
Laguna czy Vectra ??
W późniejszych rocznikach z wtryskami było mniej problemów. Z tego co
wiem w przypadku 2.2 ten problem był dużo rzadszy, dlatego poleciłem tą
wersjÄ™.

ale tych z silnikiem 2.2 to prawie wcale nie ma :-(

Laguna czy Vectra ??