Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słabą druż ynę?

Data: 2012-06-20 16:02:37
Autor: Marcin N
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słabą druż ynę?
Jesteśmy krajem ze 3 razy większym od Czechów, jednym z największych w Europie. Dlaczego więc mówi się, że w Polsce nie ma kogo wybierać do kadry? Kto i gdzie popełnia błąd, że wśród 35 milionów nie ma dobrych piłkarzy? Dlaczego od 30 lat tego błędu się nie naprawia?

Data: 2012-06-20 17:23:58
Autor: the_foe
W dniu 2012-06-20 16:02, Marcin N pisze:
[...]

z internetu:

{cytat}
Atak pozycyjny to nic innego jak działania ofensywne z udziałem większej ilości zawodników, polegające na wielopodaniowych kombinacjach.Atakowanie pozycyjne wymaga od graczy stosujących go wysokiego poziomu wyszkolenia technicznego. Niezmiernie istotną rolę odgrywają *dokładność podań*, duża ruchliwość zawodników, a co za tym idzie *przygotowanie wytrzymałościowe*.

Atak pozycyjny wymaga od drużyny stosującej go *wysokiego poziomu zgrania*, przewidywania zachowań przeciwników oraz *boiskowej inteligencji*. Mnogość różnego rodzaju wariantów rozegrania ataku pozycyjnego świadczy o wysokim poziomie wyszkolenia zawodników.
{/cytat}

--
the_foe

Data: 2012-06-20 19:16:10
Autor: Cavallino

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jrsl5l$qtd$1@news.task.gda.pl...
[...]

Właśnie tym razem byli.
Za to mamy problem z doborem odpowiednich ludzi do ich prowadzenia w reprezentacji.

Data: 2012-06-22 00:31:21
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
W dniu 2012-06-20 19:16, Cavallino pisze:

[...]

Nie przesadzaj: taka Grecje czy Czechy powinnismy ograc
dobrze prowadzeni, ale mowic o tym, ze mamy dobrych pilkarzy,
to juz lekka przesada. Ale fakt ze z dolka lat 2000-2010
powoli wychodzimy i powinno byc zaraz jeszcze lepiej.

Data: 2012-06-22 08:39:12
Autor: Cavallino

Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™"" <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:js07h7$uq7$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Dobrych, a nie bardzo dobrych.
Cała trójka z Dortmundu jak najbardziej zasługuje na takie miano, kilku innych również, do tego kilku solidnych średniaków i praktycznie jeden słaby punkt (głównie przez kontuzję Boenischa).

Data: 2012-06-22 12:35:17
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
W dniu 2012-06-22 08:39, Cavallino pisze:

[...]

innych rĂłwnieĹĽ,

Ktorzy?

do tego kilku solidnych średniaków i praktycznie jeden
słaby punkt (głównie przez kontuzję Boenischa).

Kilkunastu chyba.

Data: 2012-06-22 19:35:17
Autor: Cavallino

Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™"" <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:js1hum$e98$3@mx1.internetia.pl...
[...]

Szczęsny na przykład.

do tego kilku solidnych średniaków i praktycznie jeden
słaby punkt (głównie przez kontuzję Boenischa).

Kilkunastu chyba.

Kogo?

Data: 2012-06-22 20:59:01
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
W dniu 2012-06-22 19:35, Cavallino pisze:

[...]

Jeden to nie kilku. I wiecej nie znajdziesz - moze ew. Tyton,
ale bramkarzami to swiata sie nie zwojuje.

do tego kilku solidnych średniaków i praktycznie jeden
słaby punkt (głównie przez kontuzję Boenischa).

Kilkunastu chyba.

Kogo?

Solidnych sredniakow? Poza wymieniona dobra czworka w zasadzie
wszyscy.

Data: 2012-06-22 21:46:32
Autor: Cavallino
[...]

No i co w tym złego?
Żadna drużyna nie składa się z kilkunastu gwiazd, a jeśli się składa, to długo nie gra (vide Holandia).
Taka Portugalia ma moĹĽe dwie.

Data: 2012-06-23 00:55:01
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
W dniu 2012-06-22 21:46, Cavallino pisze:

[...]

Moment, pisales, ze tym razem mielismy dobrych. Doliczylismy
sie 4. Moj glos byl taki, ze i owszem, z dolka 2000-2010
wychodzimy, ale dobrzy, to oni jeszcze
tym razem nie byli. Ale nadzieja jest.

A Portugalia bez watpienia ma wiecej tych "dobrych".

Data: 2012-06-23 08:39:21
Autor: Cavallino
[...]

Zgadza siÄ™.
Ostatnio tylu dobrych piłkarzy mieliśmy chyba na MŚ w 1982....

Moj glos byl taki, ze i owszem, z dolka 2000-2010
wychodzimy, ale dobrzy, to oni jeszcze
tym razem nie byli.

A moim zdaniem byli, wystarczająco, żeby z palcem w tyłku wyjść z tej grupy.
Nawet bez trenera by wyszli, ale niestety, Smuda to była gorsza opcja niż "bez trenera".

A Portugalia bez watpienia ma wiecej tych "dobrych".

Ja zupełnie nie mam przekonania piłkarskiego do tej nacji....

Data: 2012-06-23 09:27:35
Autor: zenekk
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
A Portugalia bez watpienia ma wiecej tych "dobrych".

Ja zupełnie nie mam przekonania piłkarskiego do tej nacji....

co ty bredzisz?Portugalia to potega swiatowej pilki...wychowala najlepszego pilkarza na swiecie Ronaldo...a wczesniej:
Luís Figo

Fernando Couto

Rui Costa

Pauleta

Simao Sabrosa

Joao Pinto

Vítor Baía

Nuno Gomes

Ricardo

Data: 2012-06-23 09:31:58
Autor: Cavallino
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?

Użytkownik "zenekk" <zenekk___ @go2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:js3r5c$ha5$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Rozumiem, że to gruba ironia?
Co do reszty listy, to wła¶nie jako¶ć większo¶ci wymienionych graczy zupełnie do mnie nie przemawia....

Data: 2012-06-23 09:46:12
Autor: zenekk
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
Rozumiem, że to gruba ironia?
Co do reszty listy, to wła¶nie jako¶ć większo¶ci wymienionych graczy zupełnie do mnie nie przemawia....
zadna ironia...ale widze, ze nie mamy o czym rozmawiac...widze, ze natrafilem na wspanialego krytyka i znawce pilki noznej(oczywiscie to gruba ironia)...

Indywidualnie: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro
  a.. Bravo Award: 2004
  b.. Jedenastka marzeń wg UEFA podczas Mistrzostw Europy 2004 w Portugalii
  c.. FIFPro dla najlepszego, młodego zawodnika roku: 2004, 2005
  d.. Piłkarz Roku w Portugalii: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
  e.. Drużyna Roku UEFA: 2004, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
  f.. Nagroda im. Sir Matta Busby'ego dla najlepszego piłkarza roku: 2004, 2007, 2008
  g.. FIFPro World XI: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
  h.. Najlepszy Młody Zawodnik Premier League: 2007
  i.. Najlepszy Zawodnik Premier League, wg zawodników z całej ligi: 2007, 2008
  j.. Najlepszy Zawodnik Premier League wg kibiców: 2007, 2008
  k.. Jedenastka Roku Premier League: 2006, 2007, 2008, 2009
  l.. Piłkarz Roku Premier League: 2007, 2008
  m.. Zawodnik Roku wg Barclays: 2007, 2008
  n.. Król Strzelców Premier League: 2008
  o.. Barclays Merit Award: 2008
  p.. Złoty But: 2008, 2011
  q.. Król Strzelców Ligi Mistrzów: 2008
  r.. Najlepszy Napastnik Ligi Mistrzów: 2008
  s.. Najlepszy Zawodnik Ligi Mistrzów: 2008
  t.. FIFPro: 2008
  u.. Piłkarz Roku według World Soccer Magazine: 2008
  v.. Złota Piłka: 2008
  w.. Piłkarz Roku FIFA: 2008
  x.. FIFA Ferenc Puskás Award: 2009
  y.. Najlepszy Zawodnik Ligi Mistrzów wg Internautów: 2009, 2010
  z.. Król Strzelców Pucharu Hiszpanii: 2011
  aa.. Król Strzelców Primera División: 2011
  ab.. Jedenastka Roku Primera División wg UEFA: 2012
  ac.. Trofeo Di Stéfano: 2012

Data: 2012-06-23 10:06:28
Autor: Cavallino
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?

Użytkownik "zenekk" <zenekk___ @go2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:js3s87$ib6$1@node2.news.atman.pl...
Rozumiem, że to gruba ironia?
Co do reszty listy, to wła¶nie jako¶ć większo¶ci wymienionych graczy zupełnie do mnie nie przemawia....
zadna ironia...ale widze, ze nie mamy o czym rozmawiac...

Je¶li piszesz na poważnie to nie.
Z mojej strony zdecydowany LOL !!!!

Data: 2012-06-23 11:12:03
Autor: UGI
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
A moim zdaniem byli, wystarczaj±co, żeby z palcem w tyłku wyj¶ć z tej grupy.
Nawet bez trenera by wyszli, ale niestety, Smuda to była gorsza opcja niż "bez trenera".

Parę dni przed EURO spotkałem się ze znajomym, którego długi czas nie
widziałem. Jak zacz±ł się temat EURO to od razu powiedział, że z grupy nie
wyjdziemy, po czym opowiedział mi pewn± historię odno¶nie naszego treneiro.
Otóż studiował z synem jednego z piłkarzy Widzewa, tego z czasów Ligi Mistrzów
i Smudy na ławce trenerskiej (wolę nie mówić który to piłkarz :)). Nie wiem na
ile to prawda ale ponoć oni w zasadzie nie słuchali tego, co Smuda im mówił
odno¶nie taktyki. Organizowali spotkania za jego plecami i trzech piłkarzy o
największym posłuchu decydowało o tym jak drużyna ma grać. Historia być może nieprawdziwa, ale zważywszy na to, jak Smuda wyrzucał z
kadry tych o mocnym charakterze, może tu być ziarnko prawdy :)

Data: 2012-06-24 18:47:41
Autor: Pablo
W dniu 2012-06-23 13:12, UGI pisze:
[...]

http://sport.onet.pl/5169881,eurokontakt-detal.html

Ten wywiad zdaje się to potwierdzać

Data: 2012-06-24 22:47:04
Autor: Gil
Pablo <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisał(a):
Ten wywiad zdaje się to potwierdzać

Jest tu troche prawdy.
Trzeba się zapytać czemu Polska ma tak słabe drogi?
Czemu Polska ma tak słab± służbę zdrowia?
Czemu Polska ma tak mały PKB?
Czemu w Polsce z Lidlu kasjerka zarabia  razy mniej niż w Niemczech?

Odpowiedzi leż± w polityce. Naszej, albo braku tej polityce. Polityce innych
itp. Kto chce niech słucha.

Data: 2012-06-25 01:00:06
Autor: AJK
Dnia Sun, 24 Jun 2012 22:47:04 +0000 (UTC), Gil napisał:

[...]

Tajasne. Komu służy i kto stoi za tym, że polscy pisarze nie s±
popularni w Kostaryce, a "WiedĽmin" nie pobil reordów sprzedaży w
Stanach, czemu polskie zespoły nie zago¶ciły na stałe na listach
przebojów "Rolling Stone'a" i "Billboardu", a polskie dziewczyny nie
wygrywaj± konkursów na Miss Uniwersum i czemu od paru lat mamy tak słabe
budynie, a polski obuw brzydki jest i się rozlatuje?
Ludzie, ja rozumiem, że jest upał i grzeje w głowę, ale naprawdę bez
przesady.  --
AJK (przypominaj±c poza tym, że to jednak grupa o piłce nożnej)

Data: 2012-06-25 15:04:44
Autor: Smok Eustachy
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
W dniu 25.06.2012 01:00, AJK pisze:
/.../
Ludzie, ja rozumiem, że jest upał i grzeje w głowę, ale naprawdę bez
przesady.

Widzę, że popadasz w histerię przyci¶nięty sensem wywodu interlokutora. O ile sama polityka mistrzostwa w piłce nie zapewni to może je przekre¶lić.

Data: 2012-06-25 20:32:03
Autor: AJK
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
Dnia Mon, 25 Jun 2012 15:04:44 +0200, Smok Eustachy napisał:

/.../
Ludzie, ja rozumiem, że jest upał i grzeje w głowę, ale naprawdę bez
przesady.

Widzę, że popadasz w histerię przyci¶nięty sensem wywodu interlokutora.

Raczej w drwi±cy chichocik, bo sensu ani u przedopi¶cy, ani u
Tłokińskiego nie znalazłem. Frustracje i kocopały - i owszem, ze trzy
kilo, ale sensu - nichuchu.

O ile sama polityka mistrzostwa w piłce nie zapewni to może je
przekre¶lić.

I tym się różni od obcej dłoni, bo obca dłoń nie przekre¶li. Ich też.

--
AJK (rozbawioony coraz bardziej)

Data: 2012-06-26 23:17:24
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-06-23 13:12, UGI wrote:
Historia być może nieprawdziwa, ale zważywszy na to, jak Smuda wyrzucał z
kadry tych o mocnym charakterze, może tu być ziarnko prawdy :)

Dokładnie to samo słyszałem o Piechniczku w Hiszpanii w 1982 roku i Janasie w Legii.

Data: 2012-06-26 23:12:37
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-06-23 00:55, "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™" wrote:
Moj glos byl taki, ze i owszem, z dolka 2000-2010
wychodzimy, ale dobrzy, to oni jeszcze
tym razem nie byli. Ale nadzieja jest.

O jakim Ty dołku piszesz? Po okresie posuchy obejmującą lata 1986-2002 (z błyskiem w Barcelonei 1992) Ty piszesz o dołku?
No litości...

Dwa awanse na MŚ i pierwszy w historii na ME to ma być Twoim zdaniem dolek?

Data: 2012-06-26 23:33:55
Autor: Smok Eustachy
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słabą d rużynę?
W dniu 26.06.2012 23:12, Andrzej Zbierzchowski pisze:
/.../
Dwa awanse na MŚ i pierwszy w historii na ME to ma być Twoim zdaniem dolek?

Tam było 3 miejsce i chyba też 3. Ale to w sumie geniusz jednego człowieka.

Data: 2012-06-20 20:23:59
Autor: yamma
Marcin N wrote:
Jesteśmy krajem ze 3 razy większym od Czechów, jednym z największych w
Europie. Dlaczego więc mówi się, że w Polsce nie ma kogo wybierać do
kadry?

Bo coĹ› takiego jak szkolenie piĹ‚karskiej mĹ‚odzieĹĽy w Polsce praktycznie nie istnieje. Nawet w tej stawianej za wzĂłr Legii mĹ‚odzi piĹ‚karze praktycznie nie majÄ… gdzie trenować, bo miasto po rozdmuchanej przez pismakĂłw z GĂłWna aferze ze stadionem teraz na sam dĹşwiÄ™k sĹ‚owa Legia dostaje wysypki. A tereny wolÄ… oddać jakiejĹ› patykiem na wodzie pisanej szkółce z Barcelony.  A teraz ci sami idioci z Wyborczej pĹ‚aczÄ… nad polskÄ… piĹ‚kÄ….

Kto i gdzie popełnia błąd, że wśród 35 milionów nie ma dobrych
piłkarzy? Dlaczego od 30 lat tego błędu się nie naprawia?

Bo jesteśmy otoczeni przez debili i skończonych idiotów, którzy jedyne, co potrafią, to pójśc do TVNu i pierdolić swoje smutki przez godzinę.
yamma

Data: 2012-06-21 09:20:08
Autor: AJK
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słabą druż ynę?
Dnia Wed, 20 Jun 2012 16:02:37 +0200, Marcin N napisał:

Jeste¶my krajem ze 3 razy większym od Czechów, jednym z największych w Europie. Dlaczego więc mówi się, że w Polsce nie ma kogo wybierać do kadry? Kto i gdzie popełnia bł±d, że w¶ród 35 milionów nie ma dobrych piłkarzy? Dlaczego od 30 lat tego błędu się nie naprawia?

Jeste¶my krajem ze 4-5 razy większym niż Szwajcaria, jednym z
największych w Europie. Dlaczego więc nie jeste¶my tak bogaci, albo
chociaż nie mamy tak czystych ulic?

--
AJK

Data: 2012-06-21 11:43:58
Autor: Smerf
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
Użytkownik "AJK"

Jeste¶my krajem ze 4-5 razy większym niż Szwajcaria, jednym z
największych w Europie. Dlaczego więc nie jeste¶my tak bogaci, albo
chociaż nie mamy tak czystych ulic?

oj, nie przesadzaj, tu nie chodzi o uzależnienia historyczno-polityczne, dlaczego nie jeste¶my bogaci - wiadomo, dlaczego nie mamy czystych ulic - bo jeste¶my ciapruchy - co wynika po¶rednio również z poprzednich uwarunkowań. W piłkę nie umiemy grać z zupełnie innych powodów.
My¶lę, że pytania, w tytule powinno brzmieć, dlaczeo gramy gorzej od Czechów, Chorwatów i tutaj szukać wyja¶nień.

pzdr
mar

Data: 2012-06-21 14:06:24
Autor: AJK
Dnia Thu, 21 Jun 2012 11:43:58 +0200, Smerf napisał(a):

[...]

O'rly? Sk±d ta pewno¶ć? I je¶li nie z tych, to z jakich?

My¶lę, że pytania, w tytule powinno brzmieć, dlaczeo gramy gorzej od Czechów, Chorwatów i tutaj szukać wyja¶nień.

Czesi, Rumuni, Chorwaci, Irlandczycy, że połowie Afryki nie wspomnę,
mieli lepsze uwarunkowania historyczno-polityczne? --
AJK (ro¶nie u nas więćcj jabłek niżę we Francji i na Wyspach
Brytyjskich, dlaczego wiec nie potrafimy zrobić z nich dobrego cydru czy
calvadosu, tylko jak±¶ pryci± siarę?)

Data: 2012-06-21 14:10:09
Autor: Smok Eustachy
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
W dniu 21.06.2012 14:06, AJK pisze:
/.../
[...]

Czesi mieli lustrację, Rumuni chyba też. Afryka nie ma PZPN.

Data: 2012-06-21 18:20:37
Autor: AJK
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
Dnia Thu, 21 Jun 2012 14:10:09 +0200, Smok Eustachy napisał:

/.../
[...]

O, ja pieprzę...
Zaraz, zaraz... Nie ja. --
AJK (MSPANC)

Data: 2012-06-21 18:24:15
Autor: Smok Eustachy
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
W dniu 21.06.2012 18:20, AJK pisze:
/.../
O, ja pieprzę...
Zaraz, zaraz... Nie ja.

No chyba jednak Ty.

Data: 2012-06-21 21:17:31
Autor: AJK
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
Dnia Thu, 21 Jun 2012 18:24:15 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

/.../
[...]

Brak dystansu do siebie to smutna cecha. Wyrazy.

--
AJK

Data: 2012-06-22 22:27:16
Autor: Pablo
W dniu 2012-06-21 14:10, Smok Eustachy pisze:
[...]

Możesz rozwin±ć ten w±tek lustracji, bo nie bardzo jarzę zwi±zku przyczynowo skutkowego?

Data: 2012-06-22 22:37:34
Autor: CGC
Dnia Fri, 22 Jun 2012 22:27:16 +0200, Pablo napisał(a):

[...]

Jest to typowa egzemplifikacja bezradno¶ci intelektualnej wielu polskich
pięknych umysłów, wedle których absolutnie wszystko można wytłumaczyć
uwarunkowaniami historyczno-politycznymi. --
CGC

Data: 2012-06-22 23:29:28
Autor: Pablo
W dniu 2012-06-22 22:37, CGC pisze:
[...]

Zepsuli¶cie mi prowokacje :)

Data: 2012-06-22 22:51:24
Autor: Cavallino
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortun.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fe4d525$0$1315$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiesz, że pisiory wszystko potrafi± sprowadzić do jednego mianownika?
Pewnie kto¶ w PZPN miał dziadka w Wermachcie i to wszystko dlatego....

Data: 2012-06-22 23:40:13
Autor: Pablo
W dniu 2012-06-22 22:51, Cavallino pisze:

Nie wiesz, że pisiory wszystko potrafi± sprowadzić do jednego mianownika?
Pewnie kto¶ w PZPN miał dziadka w Wermachcie i to wszystko dlatego....

To co napisałe¶, rozwija nowy w±tek, nie tylko tej dyskusji... pojawiały się nowe opcje... Czeska i Grecka.

Data: 2012-06-25 18:18:29
Autor: Smok Eustachy
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
W dniu 22.06.2012 22:27, Pablo pisze:
/.../
Możesz rozwin±ć ten w±tek lustracji, bo nie bardzo jarzę zwi±zku
przyczynowo skutkowego?

Ujawnienie kabli osłabiłoby sitwy.

Data: 2012-06-25 20:07:28
Autor: Pablo
W dniu 2012-06-25 18:18, Smok Eustachy pisze:
W dniu 22.06.2012 22:27, Pablo pisze:
/.../
Możesz rozwin±ć ten w±tek lustracji, bo nie bardzo jarzę zwi±zku
przyczynowo skutkowego?

Ujawnienie kabli osłabiłoby sitwy.

Ty to piszesz poważnie? :)

Data: 2012-06-25 20:33:02
Autor: Smok Eustachy
W dniu 25.06.2012 20:07, Pablo pisze:
Ujawnienie kabli osłabiłoby sitwy.

Ty to piszesz poważnie? :)
No. A my¶lisz że sk±d się wzięły m. i. sitwy? Np. z funkcjonariuszy afiliowanych przy drużynach z okazji wyjazdu na zachód.

Data: 2012-06-25 22:11:00
Autor: Pablo
W dniu 2012-06-25 20:33, Smok Eustachy pisze:
[...]

Oczywi¶cie, że to wiem, tylko zrobienie tego o czym mówisz w Polskich warunkach, było, jest i będzie awykonalne... a nawet gdyby jakim¶ cudem komu¶ udało się to zrobić tak, by nie wywołać wojny domowej, to my¶lisz, że taka UEFA czy FIFA w przypadku PZPNu przymkn± na to oko? Ich wal± nasze zaszło¶ci. Jak to mawiał Wójcik "Kasa misiu, kasa"

Data: 2012-06-25 23:16:16
Autor: Smok Eustachy
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
W dniu 25.06.2012 22:11, Pablo pisze:
/.../

[...]

Tu i tam było tylko u nas nie było.

Data: 2012-06-21 11:51:18
Autor: Smok Eustachy
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
W dniu 21.06.2012 09:20, AJK pisze:
/.../
Jeste¶my krajem ze 4-5 razy większym niż Szwajcaria, jednym z
największych w Europie. Dlaczego więc nie jeste¶my tak bogaci, albo
chociaż nie mamy tak czystych ulic?

Bo to nie jest sport narodowy?
http://www.youtube.com/watch?v=LZODwEymk6o

Data: 2012-06-22 22:28:17
Autor: CGC
Dnia Wed, 20 Jun 2012 16:02:37 +0200, Marcin N napisał(a):

[...]

Na laickie pytanie mam duchow± odpowiedĽ: Bóg tak chciał. --
CGC

Data: 2012-06-22 23:25:39
Autor: Pablo
W dniu 2012-06-22 22:28, CGC pisze:
[...]

Ale to się kupy nie trzyma..Czechy to chyba najbardziej ateistyczne państwo w UE... i to ile mnie pamięć nie myli od ca... XV wieku :)

Data: 2012-06-25 19:18:31
Autor: jadryĹ›
[...]

Zapytaj czy w czymkolwiek my jesteśmy dobrzy. odpowiedź jest prosta: w niczym. A więc dlaczego w piłce mielibyśmy być dobrzy...

Data: 2012-06-25 19:22:48
Autor: zenekk
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
Zapytaj czy w czymkolwiek my jeste¶my dobrzy. odpowiedĽ jest prosta: w niczym. A więc dlaczego w piłce mieliby¶my być dobrzy...
dobrze powiedziane;)my jestesmy we wszystkim po prostu przecietni...

Data: 2012-06-26 11:59:23
Autor: jadry¶
W dniu 2012-06-25 19:22, zenekk pisze:
Zapytaj czy w czymkolwiek my jeste¶my dobrzy. odpowiedĽ jest prosta: w
niczym. A więc dlaczego w piłce mieliby¶my być dobrzy...
dobrze powiedziane;)my jestesmy we wszystkim po prostu przecietni...

Ogólnie jako naród nie wyróżniamy się od innych. Jednak co¶ (kto¶) nas tłamsi, dołuje i nie pozwala rozwijać skrzydeł, tak żeby¶my się nie mogli wybić i z tego przeciętniactwa.

Data: 2012-06-26 17:48:37
Autor: zenekk
> [...]
tłamsi, dołuje i nie pozwala rozwijać skrzydeł, tak żeby¶my się nie mogli wybić i z tego przeciętniactwa.
oprocz tego, ze jestesmy przecietni to jestesmy tez inteligentni...nie ma nic lepszego i bezpieczniejszego jak przecietnosc...mamy poniekad zaspokojone ambicje i nie musimy prowadzic z nikim "wojny" o zwyciestwa;)

Data: 2012-07-02 20:28:28
Autor: jadry¶
W dniu 2012-06-26 17:48, zenekk pisze:
> [...]
nic lepszego i bezpieczniejszego jak przecietnosc...mamy poniekad
zaspokojone ambicje i nie musimy prowadzic z nikim "wojny" o zwyciestwa;)

No, ale chyba nie postawili¶my sobie za cel bycia przeciętniakami? Tzn. nasi decydenci nie postawili przed sob± zrobienia z nas przeciętniaków?

Data: 2012-07-02 22:58:57
Autor: Smok Eustachy
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
W dniu 02.07.2012 20:28, jadry¶ pisze:
/.../
No, ale chyba nie postawili¶my sobie za cel bycia przeciętniakami? Tzn.
nasi decydenci nie postawili przed sob± zrobienia z nas przeciętniaków?

Może i nie postawili, ale za duże koszty społeczne mistrzostwa.

Data: 2012-07-03 11:36:50
Autor: jadry¶
W dniu 2012-07-02 22:58, Smok Eustachy pisze:
[...]

A jednak postawili.. No bo co deklarował Smuda? Walkę o mistrzostwo? Nie - on tylko na łamach mediów marzył o wyj¶ciu z grupy.,. Trener który z góry zaznacza że drużyna któr± trenuje nadaje się tylko ( przy dużym szczę¶ciu) do wyj¶cia z grupy. Ja się pytam tego asa kunsztu trenerskiego - jakiż to jest powód niemocy naszej drużyny? - Gramy ze spętanymi nogami, czy może mamy kłopoty z zachowaniem równowagi u niektórych kopaczy, a może jeste¶my ¶lepi na jedno oko, ewentualnie w powietrzu jest za mało tlenu jak na wymagania naszych kopaczy?O¶miesza się facet jawnie robi±c z siebie prostytutkę powołuj±c do kadry ludzi którzy bardzo mało maj± wspólnego z Polsk±, ale jedyne co ma do zaoferowania to przeciętniactwo.. I jak tu nie mówić o promocji przeciętniactwa przez naszych decydentów? Identyczna sytuacja panuje w polityce - dla naszych władz my zasługujemy tylko na przeciętniactwo.

Data: 2012-07-03 23:55:39
Autor: zenekk
[...]

widze, ze kompletnie nie rozumiesz zasad panujacych w sporcie, wiec postaram ci sie to wytlumaczyc na najprostszym przykladzie biegu mezczyzn na 100m...
a wiec tak, biegnie 7 zawodnikow+ 8 Polak:

1. rekord zyciowy 9,58  Usain Bolt  Jamajka

2.r.z. 9,69 Tyson Gay  Stany Zjednoczone

 3. r.z.9,72 Asafa Powell  Jamajka

4. r.z.9,75 Yohan Blake  Jamajka

5. r.z.9,78 Nesta Carter  Jamajka

6. r.z.9,79 Maurice Greene  Stany Zjednoczone

7. r.z.9,80 Steve Mullings  Jamajka

8.Polak

ty, natomiast jestes trenerem Polaka...i przed startem odpowiadasz w mediach na pytanie: jaka lokate zajmie Polak w tym wyscigu? no to odpowiedz, Polak bedzie mistrzem a moze zajmie 2,3,4...miejsce?????

Trener Smuda po prostu bardzo realistycznie ocenial nasze szanse...a mieszanie do tego politykow to juz jakas kompletna abstrakcja....;)

pozdrawiamGIF87a

Data: 2012-07-04 15:59:45
Autor: jadry¶
W dniu 2012-07-03 23:55, zenekk pisze:
[...]

Ty mi nie porównuj indywidualnych możliwo¶ci z grami zespołowymi. Smuda bierze swoje stadko niedołężnych ko¶lonów, obsypuje ich wręcz niewyobrażalnym dla przeciętnego Polaka  luksusem, robi wielkie tajemnice nie dopuszczaj±c do treningów widzów, a na konferencji prasowej mówi że wyj¶cie z grupy będzie sukcesem... Jeżeli zawodowcom nie chce się biegać po boisku to należy skorzystać z amatorów. Tacy będ± my¶leli tylko o grze a nie o biletach dla swoich rodzin.. I na pewno wstydu nie przynios±. Wbrew różnym imbecylom nie ma w sporcie klęski czy pogromu - jest tylko porażka.
Trener Smuda tak ocenił swoich kopaczy jak Tusk i spółka ocenia 38 mln naród. czyli niepełnosprawnych - takich co to tylko mog± być przeciętniakami..

Data: 2012-07-05 00:02:22
Autor: zenekk
[...]

jakiego wstydu?zdobyli na ME2012 dwa punkty to wiecej niz holandia i irlandia...a teraz odpowiedz mi na pytanie:
dlaczego takie druzyny jak SAN MARINO,CYPR, MALTA, ANDORA,LUKSEMBURG ITP. nigdy nie wygrywaja z Polska????dlatego, ze im trener nie powiedział, ze maja z nami wygrac czy moze ich premier traktuje ich jak to napisales jako niepelnosprawnych?????
czy moze  po prostu dlatego, ze sa na nas za slabi pilkarsko, sportowo i fizycznie???!!!!mogliby nas ograc tylko wtedy jesli zdazylby sie jakis cud...my jestesmy w takiej samej sytuacji gdy gramy z Hiszpania, Anglia, Włochami, Rosjanami itd...Rozumiesz to, czy bede ci musial to dalej tlumaczyc???;)

Data: 2012-07-05 22:33:08
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-05 00:02, zenekk pisze:
[...]

Tak, chyba nie widziałe¶ tego ruska kopniętego w głowę w polu karnym. - Także tego który wychodził na czyst± pozycję a został sfaulowany przez naszego obrońcę? Andora Malta czy Luxemburg nigdy nie parały się zawodowstwem w kopaniu szmacianki. Dla nich kopanie piłki to czysta rozrywka i nikt ich nie wynajmuje pięter w luksusowych hotelach, o milionach wydawanych na obozy kondycyjne nie wspomnę.
Co Ty chcesz mi tłumaczyć? - Ty się sam nad tym zastanów.

Data: 2012-07-06 09:42:22
Autor: zenekk
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?

Tak, chyba nie widziałe¶ tego ruska kopniętego w głowę w polu karnym. -
Także tego który wychodził na czyst± pozycję a został sfaulowany przez naszego obrońcę?
a co to ma wspolnego z tematem?

Andora Malta czy Luxemburg nigdy nie parały się zawodowstwem
zagraniczny zawodnik jest warty tyle co cala nasza druzyna i zarabia w miesiac 1 milion funtow czyli tez tyle co cala nasza druzyna...

P.S
po co zmieniles nicka?po tym co wypisywales to juz wstydzisz sie tamtego?

Data: 2012-07-10 19:59:08
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-06 09:42, zenekk pisze:
Tak, chyba nie widziałe¶ tego ruska kopniętego w głowę w polu karnym. -
Także tego który wychodził na czyst± pozycję a został sfaulowany przez
naszego obrońcę?
a co to ma wspolnego z tematem?

Tyle wspólnego że w czym¶ gorsi byli od nas Holendrzy którzy nie zdobyli żadnych punktów. Gdyby nie ten faul Wasyla to z pewno¶ci± nie byłoby punkciku z kacapem..

[...]

No i co z tego, czy miar± dobrego grania jest to ile się kopaczowi płaci? Jeżeli tak to ja dziękuję za taki sport..

Nie, to nie ma nic wspólnego ze wstydem. Po prostu postanowiłem wrócić do nicka z którym zaczynałem "karierę" w usenecie.

Data: 2012-06-26 22:43:44
Autor: yamma
jadry¶ wrote:
[...]

"Kto¶"? Sami sobie to robimy. Przykład jakże znamienny: ostatnio córka musiała napisać wypracowanie na temat ksi±żki pt. "O psie, który jeĽdził kolej±". Temat wypracowania, to list jaki musiała napisać do koleżanki, w którym miała za zadanie zachęcić tamt± do przeczytania tejże ksi±żki. No i teraz pojawia się kluczowe pytanie, co córka miałaby zrobić, je¶li ta ksi±żka jej się wybitnie nie podobała? Nie odrobić lekcji? A może pisać kłamstwa? Wszyscy pisali¶my tego typu wypracowania i od lat wałkowany jest ten kretyński proces odmóżdżania dzieci poprzez narzucanie im pogl±dów jakiej¶ niedojebanej pani Minister O¶wiaty. I takie s± efekty. Nic nie potrafimy zrobić sami, tylko czekamy na prikaz z góry.
yamma

Data: 2012-07-02 20:29:26
Autor: jadry¶

[...]

Tzw. o¶wiata i szkolnictwo w Polsce to jaka¶ parodia. Absolwenci to w większo¶ci ludzie pozbawieni zdolno¶ci samodzielnego my¶lenia.. wyuczeni tylko recytowania oklepanych formułek. Normalnie nie wiem czy ¶miać się czy płakać jak widzę dumę osobnika potrafi±cego bezbłędnie recytować "złote my¶li" Epikura, Platona itd.. On w swoim przekonaniu jest m±dry i na dowód pokazuje dyplom z uczelni.

Data: 2012-06-26 00:05:39
Autor: yamma
jadryĹ› wrote:
[...]

W pierdoleniu o tym, co trzeba zrobić, żeby było lepiej, to jesteśmy najlepsi. I to nie dotyczy tylko gadających łbów w TVN24 ale pierwszej z brzegu imprezy rodzinnej. Ale żeby potem wziąć się do roboty, to już chętnych nie ma...
yamma

Data: 2012-06-26 11:58:47
Autor: jadryĹ›
W dniu 2012-06-26 00:05, yamma pisze:

[...]

Noe mów absurdów, znałem za granicą sporo Polaków, wszyscy wysoko cenieni przez miejscowych. To tylko w Polsce Polak skazany jest na przeciętność.

Data: 2012-06-26 14:44:42
Autor: UGI
jadry¶ <rg@yachoo.com> napisał(a):
Zapytaj czy w czymkolwiek my jeste¶my dobrzy. odpowiedĽ jest prosta: w niczym. A więc dlaczego w piłce mieliby¶my być dobrzy...

Je¶li chodzi o gry zespołowe, to choćby w siatkówkę. Jeste¶my ¶cisłym topem od
dobrych kilku lat. Obecnie czwarte miejsce na ¶wiecie z bardzo siln± lig± i
potencjałem na wygranie IO oraz mundialu za dwa lata (u nas).

Generalnie, jeżeli chcesz wiedzieć w czym Polacy s± dobrzy to niestety musisz
wyjechać z kraju. Na przykład o tym, że uważa się nas za zajebistych
pracowników, dowiedziałem się dopiero gdy sam pracowałem poza Polsk±.

Data: 2012-06-26 18:06:16
Autor: zenekk
[...]

Niemcy maja nawet takie przysłowie odnosnie poznania wlasnego "ja":
"Kazdy czlowiek przynajmniej raz w zyciu powinien zostac obcokrajowcem". tzn. ze dopoki nie wyjedziesz do innego kraju na dluzej to tak naprawde nie jestes swiadomy tego kim jestes i gdzie zyjesz...

Data: 2012-06-26 18:49:52
Autor: Cavallino
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?

Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jschsq$c45$1@inews.gazeta.pl...
[...]

W żużlu podobnie - najlepsza ekipa od przynajmniej kilku lat.

OdpowiedĽ jest prosta - jeste¶my dobrzy w tym, co nie wymaga wielkiej kasy.
Czyli przyczyn± jest sknerstwo naszych mecenasów sportu, kimkolwiek by nie byli.

Data: 2012-06-26 18:57:06
Autor: zenekk
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?

OdpowiedĽ jest prosta - jeste¶my dobrzy w tym, co nie wymaga wielkiej kasy.
Czyli przyczyn± jest sknerstwo naszych mecenasów sportu, kimkolwiek by nie byli.
przeciez tam gdzie jest wielka kasa nie rzada nasi mecenasi, tylko menadzerowie, sponsorzy, biznesmeni, prezesi, media itp. z calego swiata.... ale wniosek jak najbardziej trafny...zostaje nam cieszyc sie sukcesami tych dyscyplin gdzie w gre nie wchodza miliardy...ale moze to i dobrze...

Data: 2012-06-26 19:10:01
Autor: Cavallino
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?

Użytkownik "zenekk" <zenekk___ @go2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jscpl5$s0a$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Wiesz co znaczyło słowo "mecenas" użyte w tym kontek¶cie?
Je¶li pomy¶lałe¶ o prawniku, to HINT: nie o to chodziło.

ale wniosek jak najbardziej trafny...zostaje nam cieszyc sie sukcesami tych dyscyplin gdzie w gre nie wchodza miliardy...ale moze to i dobrze...

Jak to mówi±: lepszy rydz niż nic.

Data: 2012-06-26 19:31:47
Autor: zenekk
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?

Wiesz co znaczyło słowo "mecenas" użyte w tym kontek¶cie?
Je¶li pomy¶lałe¶ o prawniku, to HINT: nie o to chodziło.
mysle, ze w uzytym przez ciebie kontekscie to obaj wiemy co znaczy slowo "mecenas"...mysle, ze na tyle to sie rozumiemy;)

Data: 2012-07-02 20:33:28
Autor: jadry¶
W dniu 2012-06-26 16:44, UGI pisze:
[...]

Bo ja wiem, ja osobi¶cie dałbym naszym siatkarzom miejsce na pocz±tku drugiej dziesi±tki.

Wiem, widziałem za granic± że nie brak nam zapału i pracowito¶ci. Jednak oceniamy tych Polaków z kraju.

Data: 2012-07-04 13:17:57
Autor: AJK
Dnia Mon, 02 Jul 2012 20:33:28 +0200, jadry¶ napisał:

[...]

Dooobre :-)

--
AJK (a te wredne siatkarskie dranie - wg ostatniego rankingu FIVB  -
bezczelnie i zło¶liwie znalazły się na miejscu czwartym :-))

Data: 2012-07-04 15:57:58
Autor: jadry¶
W dniu 2012-07-04 13:17, AJK pisze:

Bo ja wiem, ja osobi¶cie dałbym naszym siatkarzom miejsce na pocz±tku
drugiej dziesi±tki.
Dooobre :-)

Nie wiem jak Ty stawiasz wysoko polskich siatkarzy.? Ja po prostu wzi±łem hipotetycznie  pod uwagę po sze¶ć meczów z najlepszymi w tej dyscyplinie i potencjalne rozgrywki o prymat w takim systemie. Wyszło mi że przegraliby¶my z takimi krajami jak Brazylia, Rosja, Włochy, Francja itd. Czyli miejsce w drugiej dziesi±tce..

Data: 2012-07-05 17:15:26
Autor: AJK
Dnia Wed, 04 Jul 2012 15:57:58 +0200, jadry¶ napisał:

[...]

Jeszcze lepsze :-))

No to masz ranking FIBV i zupełnie niehipotetyczne dane z meczów
oficjalnych i towarzyskich

1.  Brazylia    - ostatnie 6 spotkań - 3:3
2.  Rosja       - ostatnie 6 spotkań - 2:4
3.  Włochy      - ostatnie 6 spotkań - 3:3
4.  Polska      -
5.  Kuba        - ostatnie 6 spotkań - 3:3
6.  USA         - ostatnie 5 spotkań - 3:2
7.  Serbia      - ostatnie 5 spotkań - 5:1
8.  Argentyna   - ostatnie 6 spotkań - 6:0
9.  Bułgaria    - ostatnie 6 spotkań - 3:3
10. Chiny       - ostatnie 6 spotkań - 5:1
21. Francja     - ostatnie 7 spotkań - 5:2

Jak widać - bilans w plecy mamy tylko z Rosj±. Remis z Kub±, Bułgari± i
Włochami, z pozostałymi wygrywali¶my, w tym z niektórymi, powiedziałbym,
miażdż±co.
Do tego możesz dołożyć Mistrzostwo Europy w 2009 roku, oraz srebrny
medal zeszłorocznego Pucharu ¦wiata i br±zowe medal zeszłorocznych
Mistrzostw Europy oraz finału Ligi ¦wiatowej. Zaiste. Druga dziesi±tka. --
AJK (podobno 2 + 2 = 4. Ale ja się z tym nie zgadzam, bo osobi¶cie,
kiedy wzi±łem hipotetycznie pod uwagę po sze¶ć potraw z jajek,
ziemniaków i kurczaka, wyszło mi, że 2 + 2 = Gustaw Mahler na traktorze)

Data: 2012-07-05 19:04:24
Autor: AJK
Dnia Thu, 5 Jul 2012 17:15:26 +0200, napisałem:

1.  Brazylia    - ostatnie 6 spotkań - 3:3

Korekta
1.  Brazylia    - ostatnie 6 spotkań - 4:2 dla nas.
Wła¶nie na finale Ligi ¦wiatowej odesłali¶my Brazylię do domu.

Druga dziesi±tka, ojacie...

--
AJK

Data: 2012-07-05 13:02:54
Autor: ligwan
On 5 Lip, 19:04, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:
> [...]

1.  Brazylia    - ostatnie 6 spotkań - 4:2 dla nas.
Wła¶nie na finale Ligi ¦wiatowej odesłali¶my Brazylię do domu..

Niestety taki urok internetu, nigdy nie wiesz czy po drugiej stronie
siedzi dziecko Neostrady czy jaki¶ inny starszy debil.

Data: 2012-07-05 22:41:34
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-05 22:02, ligwan pisze:

Niestety taki urok internetu, nigdy nie wiesz czy po drugiej stronie
siedzi dziecko Neostrady czy jaki¶ inny starszy debil.

Albo pospolite chamidło. Które w każdej swojej wiadomo¶ci usiłuje zaimponowć na co go stać.

Data: 2012-07-06 10:14:27
Autor: zenekk
[...]

brazylia-Polska 2:3.....Polska wyrzucila brazylie z LS a ten (jadrys vel trubun)dalej swoje...wiec co tu pisac?brak slow...

Data: 2012-07-10 19:53:07
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-06 10:14, zenekk pisze:
[...]

Wyrzuciła z L¦, a więc jest lepsza? Powtórzę pytanie które już było do do AJKa - postawiłby¶ na Polskę w następnej konfrontacji z Brazyli± ?

Data: 2012-07-05 22:22:54
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-05 17:15, AJK pisze:
[...]

Na nic te statystyki. Kiedy¶ Lech zdobywał mistrzostwo Kraju, ale chyba nikt nie miał w±tpliwo¶ci że jednak był słabsz± drużyn± od Widzewa, czy Legii. Powiedz AJK tak szczerze - na kogo by¶ postawił ostatni± kasę u bukmachera gdyby rywalem Polski miała być Brazylia, Rosja, Francja, Kuba, Argentyna czy Włochy?

Data: 2012-07-06 14:42:34
Autor: AJK
Dnia Thu, 05 Jul 2012 22:22:54 +0200, Trybun napisał:

[...]

Siatkówka jest gr± statystyk, niestety. Oczywi¶cie nieortodoksyjnych -
Hector Soto nie jest najlepszym reprezentacyjnym atakuj±cym na ¶wiecie,
choć statystyki kadrowe ma pod sufit :-)
Przy Brazylii, Włochach i Rosji bym się wahał i najchętniej obstawiłbym
remis, ale nie miałbym problemu z postawieniem na Polaków. Ostatnie
mecze pokazały, że wreszcie mamy kadrę graj±c± "swoje", powtarzaln±,
niewpadajac± w dołek po zepsutej piłce i niebazujac± na okresowych
husarskich zrywach. Fakt, że wczoraj odesłała do domu Brazylijczyków
tylko to potwierdza (bo o Brazylii nie można powiedzieć, że cokolwiek
odpuszcza, nie przy Rezende). Zreszt± zależy od rodzaju meczu, od imprezy, stawki (czy jej braku). Bo
to też trzeba brać pod uwagę. Na L¦ stawiałbym w takim pojedynku na
Brazylię - a było widać, jak się skończyło. Na igrzyskach w bezpo¶rednim
pojedynku stawiałbym chyba raczej na Włochów, bo odpu¶cili L¦ i
nastawili się tylko na IO, a nasi... trochę się boję, że za wcze¶nie
maj± tę dobr± formę. Z Rosj± nie wiem... Każdy wynik jest możliwy (co
też o czym¶ ¶wiadczy)

W przypadku Francji i Argentyny nie obstawiałbym w ogóle, bo wygrana
Polski byłaby pewna, a wygrana u buka zaczynałaby się opłacać dopiero od
stawki na któr± mnie nie stać :-) Kuba... nie wiem. To zależy od wielu
czynników. Kubańczycy s± kompletnie nieprzewidywalni, chyba nawet
bardziej niż siatkarki - potrafi± zagrać koncert i roznie¶ć przeciwnika
na ĽdĽbła, a dwa dni póĽniej obrazić się na siebie lub na trenera i
przestać cały mecz z fochem na twarzy. W oficjalnym rankingu FIVB jeste¶my na miejscu czwartym. Za wysoko? Nie
wiem. Nawet je¶li - to o jedn±-dwie pozycje najwyżej. Przy czym ranking
układaj± fachowcy na podstawie boiskowych dokonań drużyn, a my nasze
"ale" zgłaszamy z fotela, w ktorym spoczywamy w pozycji "hipotetyczno-
-potencjalno-widzimisiowej" :-)

--
AJK

Data: 2012-07-10 19:57:41
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-06 14:42, AJK pisze:

[...]

No cóż, Twoje zdanie znam, bazuje ono na realnej ocenie rzeczywisto¶ci. Natomiast ja opieram swoje na jakim¶ wrażeniu, że jednak sporo nam do najlepszych brakuje. I choć w tym meczu finałowym z USA była wręcz dominacja naszej drużyny to jednak ostatecznie mnie o tym ze nie miałem racji, że to tylko błędne wrażenie, przekona medal na IO.

Data: 2012-07-10 11:18:52
Autor: AJK
Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słab± drużynę?
Dnia Thu, 5 Jul 2012 17:15:26 +0200, napisałem:

No to masz ranking FIBV i zupełnie niehipotetyczne dane z meczów
oficjalnych i towarzyskich

1.  Brazylia    - ostatnie 6 spotkań - 4:2 (z czego tylko w tym roku 4:1)
2.  Rosja       - ostatnie 6 spotkań - 2:4
3.  Włochy      - ostatnie 6 spotkań - 3:3
4.  Polska      -
5.  Kuba        - ostatnie 6 spotkań - 4:2
6.  USA         - ostatnie 5 spotkań - 4:2
7.  Serbia      - ostatnie 5 spotkań - 5:1
8.  Argentyna   - ostatnie 6 spotkań - 6:0
9.  Bułgaria    - ostatnie 6 spotkań - 4:2
10. Chiny       - ostatnie 6 spotkań - 5:1
21. Francja     - ostatnie 7 spotkań - 5:2

Do tego możesz dołożyć Mistrzostwo Europy w 2009 roku, oraz srebrny
medal zeszłorocznego Pucharu ¦wiata i br±zowy medal zeszłorocznych
Mistrzostw Europy oraz finału Ligi ¦wiatowej.
Oraz złoty medal tegorocznej edycji Ligi ¦wiatowej.

Obecnie Polska w oficjalnym rankingu FIVB zajmuje trzecie miejsce. Nie, nic - tylko żeby zestawienie było aktualne :-)

--
AJK

Data: 2012-07-10 22:13:38
Autor: zenekk
[...]

dzieki za przypomnienie naszych sukcesow, bo to naprawde milo sie wspomina...a na kolege typu jadrys uwierz mi, nie warto w ogole zwracac uwagi;)
milego wieczoru

Data: 2012-07-11 15:19:06
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-10 22:13, zenekk pisze:
[...]

Widzę że lubisz żyć iluzj±!..?

Data: 2012-07-04 16:00:35
Autor: charlie
[...]

nie plosz go, prosze!przynajmniej jest sie z kogo posmiac;)

Data: 2012-07-04 16:19:47
Autor: jadry¶
W dniu 2012-07-04 16:00, charlie pisze:
[...]

Po¶miać to się można z Twojej polszczyzny.. Jeste¶ tak samo ułomny pod tym względem jak nasi kopacze na boisku.

Laickie pytanie - czemu Polska ma tak słabą druż ynę?