Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej

Data: 2010-11-15 14:15:11
Autor: Paweł Gąska
Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
Witam,

W odpowiedzi na maila od Eneuel Leszek Ciszewski
z dnia: 2010-11-15 13:45:
Taki ,,poziom usług'' (wyłudzanie pieniędzy) jest u każdego
operatora telefonii komórkowej w Polsce, czy tylko w Plusie i w Erze?
w Erze na pewno, opisywałem niedawno ich bagno i ucieczkę z naszymi ponad 200 kartami od nich, właśnie za takie numery jak wyłudzanie pieniędzy za niezamówione usługi

Można ich gdzieś skarżyć czy pozostaje jedynie grupa dyskusyjna i sąd?
na Berdyczów możesz pisać

(i kolejne przeniesienie się po wygaśnięciu umowy?) Gówniarstwo i
żebractwo!!!
tak jest!

Paweł

Data: 2010-11-15 14:32:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej

"Paweł Gąska" ibrbor$h58$1@news.onet.pl

[...]

Rozumiem. Kolejne gówno, z którym trzeba żyć!
Kupuję telefon -- telefonu czasami ;) nie ma, ale za to są dowcipy i inne usługi.
(dowcipy nie są pierwszą niechciana usługą płatną)

Kiedyś na bazarach tak można było kupować -- wybierałem coś, ale otrzymywałem
coś innego. (dlatego na bazarach nie kupowałem zbyt często)

(i kolejne przeniesienie się po wygaśnięciu umowy?) Gówniarstwo i żebractwo!!!

tak jest!

Czyli skarżyć ich nie ma gdzie? Kolejni nietykalni w Polsce?
Następnym razem to już raczej będzie prepaid bez podpisywania
terminowej umowy -- gdy kolejny operator zrobi tak numer, to
przeniosę się od razu. :)

Podejrzewam, że najlepiej jest w Biedronkach czy Carrefourach.

Data: 2010-11-16 21:39:02
Autor: jcm
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:ibrd0d$825$1inews.gazeta.pl...
[...]

To chyba najlepszy wybór dla ciebie.
Abonament (u któregokolwiek operatora) nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem.

Data: 2010-11-17 00:03:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej

"jcm" ibuq90$262e$1@news.mm.pl

Abonament (u któregokolwiek operatora) nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem.

Abonament (czyli przedpłata) jest okazaniem zaufania ,,usługodawcy''
przez ,,usługobiorcę''. Najwyraźniej ja zaufanie okazuję przedwcześnie.
(W Polsce istnieje prawo kutasa, Jana Pawła II -- uczciwy człowiek jest
uznawany za infantylnego!! tu trzeba oszukiwać, aby być szanowanym)

Testuję głupotę Ery, wiec jestem usługodawcą, na dodatek ja płacę Erze,
nie Era mnie za moje testowanie (czyli za moją pracę) jej gównianej infrastruktury.

Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej