Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej

Data: 2010-11-15 18:29:51
Autor: GS
Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

(..)

To pewnie sprawka lokalnego biskupa ;-)
Ma chłop Cię na celowniku... najpierw brak wentylacji Ci funduje a teraz z gsm Ci przeszkadza ;-)

pzdr
GS

Data: 2010-11-16 00:13:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Łajdactwo Polskiej Telefonii Cyfrowej

Użytkownik "GS" ibrqnm$v44$1@newsread1.aster.pl

To pewnie sprawka lokalnego biskupa ;-)
Ma chłop Cię na celowniku... najpierw brak wentylacji Ci funduje a teraz z gsm Ci przeszkadza ;-)

Ale na szczęście po pożarze 17 cystern ,,biskupowi'' śmierdzi paliwem na parę
kilometrów. :) (byłem tam dziś, więc wiem -- wcześniej brakowało mi zdrowia) :)
Tak więc być może dotacje (na walkę z ogniem piekielnym) dostanie teraz nie
zasrany biskup (jego modły wszak zawiodły), ale strażacy (którzy pożar ugasili)
z paru województw...

Później (: kurwa Ozorowska :) będzie mi starała się lizać moja dupę, :) aby dostać
część tego, co Miastowi zapłacą (z podatków zbieranych od biedoty -- Miastowi albowiem
zaczynają rezygnować z podatków płaconych przez bogatych) rodzinnej firmie. :) Będzie
mówił[a] o miłości, o potrzebie pomocy, o wrażliwości na krzywdę ludzką itd...

A ja będę się śmiał z tych, którzy ucierpieli w tym pożarze. Wprawdzie ofiar
śmiertelnych nie ma, ale piekielny :) ogień dal się ludziom we znaki. :) Oni
(jak i ty) będą się wyśmiewali z tego, że ja mam astmę, a ja z tego, że
spłonęły cysterny...

Ja będę ćpał Neplit i łykał Telfexo cierpiąc pleśń.
Oni będą leczyli inne choroby.

Ja nad swoja astmą zapanowałem -- miałem ją od dziesięcioleci.
Oni musza nauczyć się życia w Głupolandzie. :)
A życie tutaj będzie coraz trudniejsze dla biedoty. :)
(choćby dlatego, że bogaci będą dyktowali Miastowym warunki
jak mafia -- na przykład zwalnianie z podatków od nieruchomości!!!)

Zobaczymy kto wygra ów wyścig. :) Ja, czy biskupi. :)

Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej