jza Kaczy駍ka

Data: 2013-01-30 20:28:27
Autor: Grzegorz Z.
jza Kaczy駍ka
By艂y pose艂 Ligii Polskich Rodzin Zygmunt Wrzodak opublikowa艂 w serwisie
Nowy Ekran niezwykle ostry tekst o Marcie Kaczy艅skiej, kt贸rej zarzuci艂, 偶e
si臋 "z艂ajdaczy艂a". - Podtrzymuj臋 te s艂owa - m贸wi Wrzodak. Ale tekst zosta艂
szybko usuni臋ty. A Nowy Ekran w艂a艣nie znikn膮艂 z sieci. W artykule, kt贸ry wzburzy艂 tak偶e niekt贸rych tw贸rc贸w NE mo偶na by艂o
przeczyta膰 zdania, z kt贸rych ka偶de kolejne mocniej bi艂o w c贸rk臋 艣p. Lecha i
Marii Kaczy艅skich.

Odnosi艂 si臋 on do prywatnego 偶ycia Marty Kaczy艅skiej. A przyczynkiem do
jego powstania by艂 to, 偶e prokuratura z Sopotu ujawni艂a, i偶 Marta Kaczy艅ska
z艂o偶y艂a wniosek o tzw. zaprzeczenie ojcostwa (by prawnie uznano, i偶 jej
pierwszy m膮偶 nie jest ojcem jej c贸rki). Po czym Marcin Dubieniecki (drugi
m膮偶) o艣wiadczy艂, 偶e "prawnie i faktycznie" to on jest ojcem pierwszej c贸rki
Marty Kaczy艅skiej. A zatem nie jest nim Piotr Smuniewski - pierwszy m膮偶.

Meandry prywatnego 偶ycia Marty Kaczy艅skiej zacz膮艂 roztrz膮sa膰 Wrzodak,
dwukrotny pose艂 wybierany z list LPR. I to on w szybko usuni臋tym (ale nie
przez autora, jak on sam podtrzymuje) wpisie na blogu stwierdzi艂, 偶e Marty
Kaczy艅skiej broni "lewactwo". I wypomnia艂 jej rok 2005.

- Wspiera艂a kampani臋 ojca (鈥) w wyborach na prezydenta RP, afiszuj膮c si臋 na
billbordach razem z by艂ym m臋偶em oraz c贸rk膮, pokazuj膮c jak "wspania艂膮" jest
偶on膮 i matk膮, ale okaza艂o si臋, pomimo tego 偶e by艂a m臋偶atk膮, (偶e) zasz艂a w
ci膮偶臋 z innym m臋偶czyzn膮, robi膮c z m臋偶a rogacza, kt贸ry by艂 katolikiem -
pisa艂 polityk, kt贸ry by艂 pos艂em i przewodnicz膮cym rady politycznej LPR.

By艂y parlamentarzysta LPR podkre艣li艂 te偶, 偶e c贸rka 艣p. pary prezydenckiej
zwi膮za艂a si臋 z synem ateisty. I dalej: - Prosz臋 wczu膰 si臋 rol臋 pierwszego
m臋偶a, kt贸ry kocha艂 nieswoje dziecko jak swoje, o czym nie wiedzia艂, 偶e 偶ona
zdradzi艂a go z kim艣 innym - perorowa艂. Niezrozumia艂e dla niego jest to, 偶e
PiS i lewica "wynosz膮 niewiern膮 kobiet臋 na piedesta艂 wzoru matki i 偶ony".

Zarzuci艂 te偶 PiS-owi, 偶e ludzie dzia艂aj膮cy w tej partii "nie wiedz膮, co to
s膮 zasady moralne", st膮d "a偶 zatrz臋sienie (tam) jest od rozw贸dek i
rozwodnik贸w i by艂ych narkoman贸w".

Wrzodak podtrzymuje wszystko, co napisa艂: - (S艂owa - red.) s膮 dosadne, ale
adekwatne do czynu.

Jednocze艣nie znacz膮cy przed laty polityk nie zaprzecza temu, by planowa艂
powr贸t do wielkiej polityki. - Czas pisze swoje scenariusze. Obecny system
i tak si臋 zawali, mo偶e to by膰 w ka偶dym najbli偶szym czasie. Polacy maj膮 do艣膰
tych samych pacyfikuj膮cych nar贸d g臋b (鈥). Nast膮pi nowe rozdanie w polityce
i kto b臋dzie rz膮dzi艂 w tym rozdaniu, B贸g raczy wiedzie膰 - stwierdza.

Dwa podej艣cia ju偶 wykona艂: w 2007 r. z listy Samoobrony startowa艂 do Sejmu,
a w 2008 w stan膮艂 w szranki w wyborach uzupe艂niaj膮cych do Senatu. I tu, i
tu bez powodzenia.

Wypowiedzi Wrzodaka - cho膰 szybko skasowane - zacz臋艂y 偶y膰 w sieci i
spotka艂y si臋 z fal膮 krytyki: - Wyj膮tkowo brutalne chamstwo. - Polityczne
menelstwo. - Ordynarnym chamstwem w stosunku do kobiety przebi艂
Niesio艂owskiego i Halickiego razem wzi臋tych. To tylko elementy tego
oburzenia.

Jednak i samego wpisu Wrzodaka, i g艂os贸w krytycznych wobec niego w sieci
ju偶 nie ma, albo jest du偶o mniej, bo najpierw skasowano wpis, a par臋na艣cie
dni p贸藕niej ca艂y Nowy Ekran (miejsce publikacji bloga) znikn膮艂 z sieci.
Oficjalnie nie podano tego powod贸w, ale pojawi艂 si臋 zarzut o kradzie偶
domeny.

Z kolei z Wrzodakiem kontakty uci臋li liczni politycy LPR. Nic wsp贸lnego nie
chce mie膰 z nim inny znacz膮cy niegdy艣 w Lidze polityk - Wojciech
Wierzejski.

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/byly-posel-lpr-zygmunt-wrzodak-roztrzasa-prywatne-,1,5408309,wiadomosc.html

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-01-30 15:28:16
Autor: jan kowalski
jza Kaczy駍ka
On 30 Sty, 20:28, "Grzegorz Z."

Dla Ciebie s砳ta秐y pejsie:
http://www.youtube.com/watch?v=igftCq_A_iQ
Za Pietrzakiem, kr髏ko i tre禼iwie: 晨ecie skurwysyny.

Data: 2013-01-31 00:41:41
Autor: Lorn
jza Kaczy駍ka
W dniu 2013-01-31 00:28, jan kowalski pisze:
On 30 Sty, 20:28, "Grzegorz Z."

Dla Ciebie s砳ta秐y pejsie:
http://www.youtube.com/watch?v=igftCq_A_iQ
Za Pietrzakiem, kr髏ko i tre禼iwie: 晨ecie skurwysyny.

Za Pietrzakiem stare prukwy szczaj za krzakiem... Wystarczy硂, 縠 mu ust骿 zmienili i puf! Nie ma Pietrzaka. Wyp硑n背 na fali nacjonalizmu. Hehe Biedny dziadunio.

Data: 2013-01-31 00:49:50
Autor: jr
jza Kaczy駍ka

U縴tkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa w wiadomo禼i news:kecb3a$prm$1dont-email.me...

| Za Pietrzakiem stare prukwy szczaj za krzakiem... Wystarczy硂, 縠 mu
| ust骿 zmienili i puf! Nie ma Pietrzaka. Wyp硑n背 na fali nacjonalizmu.
| Hehe Biedny dziadunio.

Ty w og髄e si nie starzejesz?

Data: 2013-01-31 00:52:41
Autor: Lorn
锟絘jza Kaczy锟絪ka
W dniu 2013-01-31 00:49, jr pisze:
U锟統tkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisa锟 w wiadomo锟絚i

| Za Pietrzakiem stare prukwy szczaj锟 za krzakiem... Wystarczy锟給, 锟絜 mu
| ust锟絡 zmienili i puf! Nie ma Pietrzaka. Wyp锟統n锟斤拷 na fali nacjonalizmu.
| Hehe Biedny dziadunio.

Ty w og锟絣e si锟 nie starzejesz?

Nie wida膰 po mnie... :>

Data: 2013-01-31 02:38:18
Autor: jr
?ajza Kaczy?ska

U縴tkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa w wiadomo禼i news:kecbnu$q6v$1dont-email.me...

| > |
| > |

| Nie wida po mnie... :>

Gratulacje

Data: 2013-01-31 02:46:56
Autor: Lorn
?ajza Kaczy?ska
W dniu 2013-01-31 02:38, jr pisze:
U锟統tkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisa锟 w wiadomo锟絚i
|>  |
|>  |

| Nie wida锟 po mnie... :>

Gratulacje

Dzi臋ki... Wycinaj sygnaturki.

Data: 2013-01-31 09:47:42
Autor: No pasaran
jza Kaczy駍ka
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:kecb3a$prm$1dont-email.me...
[...]

Jakiego nacjonalizmu? Chyba 縴dowskiego...

Data: 2013-01-31 08:20:31
Autor: Przemys砤w M.
jza Kaczy駍ka
Dnia Wed, 30 Jan 2013 15:28:16 -0800 (PST), jan kowalski napisa(a):

On 30 Sty, 20:28, "Grzegorz Z."

Dla Ciebie s砳ta秐y pejsie:
http://www.youtube.com/watch?v=igftCq_A_iQ
Za Pietrzakiem, kr髏ko i tre禼iwie: 晨ecie skurwysyny.

Pietrzak, starzej眂y si pogrobowiec PRL, p砤tna tuba KC PZPR (patrz
縴ciorys Jasia) li縠 teraz ty砮k J.Kaczy駍kiemu.

--

Wyst眕ienie Jaros砤wa Kaczy駍kiego dowiod硂, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przyw骴ztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan辨 jeszcze raz na czele rz眃u Rzeczypospolitej - krzycza dono秐ie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj眂 z krzese. - Nie dla w砤dzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamo縩a Polska w G20 - zako馽zy

Data: 2013-01-31 09:46:55
Autor: No pasaran
jza Kaczy駍ka
"jan kowalski" <donek999bronek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:e11eb9a5-cb7e-47e1-b9f5-497177349b6bx18g2000yqo.googlegroups.com...
On 30 Sty, 20:28, "Grzegorz Z."

Dla Ciebie s砳ta秐y pejsie:
http://www.youtube.com/watch?v=igftCq_A_iQ
Za Pietrzakiem, kr髏ko i tre禼iwie: 晨ecie skurwysyny.

Oszo硂m kompletny, to fakt... Nie ma nic do Marszu Niepodleg硂禼i polskiego narodu, syjonista pisowski...

Data: 2013-01-30 21:50:41
Autor: mkarwan
艁ajza Kaczy艅ska
U偶ytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kebs8r$h72$1dont-email.me...

Z list贸w Grzegorza Z. tch贸rzliwie ukrywaj膮cego si臋 za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i m贸j partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Serdecznie zyd贸w nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlos贸w i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"M贸j oficer prowadzacy r贸wniez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"G贸wno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zam贸w na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosci贸l"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety B贸g Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale kr贸lestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-30 23:00:10
Autor: jr
Pa禼iarz!
[ciach...]

Data: 2013-01-31 00:42:53
Autor: Lorn
Idiota
W dniu 2013-01-30 23:00, jr pisze:
[ciach...]

pach! przegra艂. :P

Data: 2013-01-31 00:38:11
Autor: Lorn
艁ajza Kaczy艅ska
W dniu 2013-01-30 20:28, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Ale偶 mam zaleg艂o艣ci... 'Nowy ekran' czyj by艂/jest? :>

Data: 2013-01-31 00:51:44
Autor: jr
jza Kaczy駍ka

U縴tkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa w wiadomo禼i news:kecaso$p4e$1dont-email.me...

| Ale mam zaleg硂禼i... 'Nowy ekran' czyj by/jest? :>

By albo nie by..

Data: 2013-01-31 08:16:42
Autor: Przemys砤w M.
艁ajza Kaczy艅ska
Dnia Thu, 31 Jan 2013 00:38:11 +0100, Lorn napisa(a):

[...]

Wszystkie drogi prowadz do Stowarzyszenia "Grunwald".

--
"Jedn z zalet demokracji jest to, 縠 nikt kto zosta wybrany
nie jest g硊pszy ni ci co go wybrali. Im g硊pszy jest ten wybrany, tym g硊psi s ci co go wybierali..."

jza Kaczy駍ka